Aga ära sa jumalapärast rehvipakkujatele soovitud mõõtu avalikusta!bjorn kirjutas:
Kui nüüd keegi veel hea hinnaga BFG All Terrainid ka müüks...

Moderaator: Moderators
Aga ära sa jumalapärast rehvipakkujatele soovitud mõõtu avalikusta!bjorn kirjutas:
Kui nüüd keegi veel hea hinnaga BFG All Terrainid ka müüks...
Vb. oleneb see ÜV punktist, kuid kui mina oma Pajerole 31x10,5 alla keerasin (tehase mõõt samuti 235/75R15), siis ÜV-l ei kommenteeritud absull?bjorn kirjutas:Ei uskunud, et kohe pakkuma hakatakse
235/75 R15 või 30x9.5 R15
Kaalun ka veel 31x10.5 kuid ülevaatusele see ilmselt ei meeldi
235/75x15 on ju ümberarvutatult ainult 29,5, niiet see 1,5" ei tohiks küllTiitR kirjutas:Vb. oleneb see ÜV punktist, kuid kui mina oma Pajerole 31x10,5 alla keerasin (tehase mõõt samuti 235/75R15), siis ÜV-l ei kommenteeritud absull?bjorn kirjutas:Ei uskunud, et kohe pakkuma hakatakse
235/75 R15 või 30x9.5 R15
Kaalun ka veel 31x10.5 kuid ülevaatusele see ilmselt ei meeldi
Panen ühe pildi, kuidas 31x10,5 minu Mitsul jäi:bjorn kirjutas:Kõrgus ei tohikski mõjutada laius mõjutab!
31x10.5 jääb täpselt 16mm küljepealt rohkem välja kui originaalmõõdus rehv.
Mul noris politsei pigem selle pärast, et Transitil olid rehvid 195 asemel 205 ja sutsu koopast väljas. See, et need c-d ei olnud ei huvitanud neid üldse. Paigaldasin siis golf II koopalaiendid ja asi korras. ka ülevaatus midagi ei kommenteerinud. Võibolla ka lihtsalt vedas. C- d peaksid olema minu teada kõvema karkassiga ja seega suurem koormus indeks. Rehvidel kaalud ka peal ju palju koormust taluvad. Mul need 205 olid mingid usa pakiauto rehvid, kõik ilusa edeva valge äärisega ja 50kg väiksema koormusega kui 195c-l, mis ees all olid. Koormaid ka mingi tonn ja üle olnud, otseselt pole siiani lõhki ükski läinud.LR90 kirjutas:Kaubikul peab "C" tähis olema rehvil, ilmselt siis ei olnud.