Tere,
Mure siis järgmine..kütuse paak siga lekkima hakanud ja vaja ilmselt maha kiskuda ning ei tea kas keevitada vms või siis välja vahetada.Tegemist Patrol y61 2001 3.0 116kw diisliga ja ilma lisapaagita.
Mis mind ees ootab, kas peab miskeid nippe teadama et seda alt kätte saada või tuleks kohe kellegi asjalikuma juurde sõita?
Pole midagi hullu,enne alumiste poltide lahti keeramist(6tk) pead voolikud,juhtmed lahti laskma,nendele pääsed ligi autost,autol on põhjavaiba all ümmargune luuk.Edu
Millegagi ju peab tegelema,ennast sügada jõuab ka hiljem...5210376
Tänud Nuputasingi kuidas peaks sinna ligi saama et voolikuid lahti ühendada..unustasin luugi variandi täiesti ära. Aga mure leitud ..neist kahest voolikust jämedam lekkis..sai lahi ühendatud,puhastatud ja uus klamber peale. Nüüd peab ilusti.
Aga tekkis küsimus, lekkima hakkas just siis kui mootor sai välja suretatud. Kui peale seda kütuse korgi maha keerasin ja paagist surve välja sai lõppes ka leke. Siit küsimus..kas paagis peabki surve sees olema või kuskil mingi tuulutus umbes?
Niipalju,kui mina olen neid autosid näinud,siis surve on tõesti paagis...liigse surve laseb paagist välja kork.Ühte ma soovitan,et panna kindlasti vahele vee-eemaldi filter,see 3.0 küttepump on kapriisne!!!Ise tegin nii,no mida ma ka sellele autole teinud ei ole:)Miks muidu meil vahetatakse 150tuh järel neid,kestab ta tegelikult palju kauem,ma räägin nüüd teiste kogemustest:)Rõhku laseb paagist välja veel väike filtri moodi asjake,mida nimetatakse kontroll klapiks? asetseb rattakoopa suunas.Mul oli see vett täis.Eks uuri,saad ka kogemusi juurde:)edu
Millegagi ju peab tegelema,ennast sügada jõuab ka hiljem...5210376