1. leht 3-st
mure küttega
Postitatud: P Mai 20, 2012 9:13 pm
Postitas lion55
Tere.mure selline, et kui autoga kurvi sõit ja kui paagis on 1/3 kütet siis peale kurvi sureb välja,ei saa enam kütet kätte.natuke vänta ja jälle edasi kuni järgmise kurvini, kus kõik kordub

.Täispaagiga kõik ok.Kohapeal tuksub kõik näitajad ilusti nulli nagu ette nähtud. Auto Jeep 2002a 2,7 . kas on kellelgi kogemusi antud probleemiga??
Re: mure küttega
Postitatud: P Mai 20, 2012 9:59 pm
Postitas Jopinto
Kas mäkke sõidul sama jama?
Re: mure küttega
Postitatud: P Mai 20, 2012 10:35 pm
Postitas lion55
sama jama jah , ja kiirendadas ka
Re: mure küttega
Postitatud: T Mai 22, 2012 10:59 pm
Postitas virgo
Mina võtaks kütusepumba koos kopsikuga välja ja puhastaks konnadest ära.
Virgo
Re: mure küttega
Postitatud: T Mai 22, 2012 11:04 pm
Postitas Tegija
Pole siin konni ega miskit. Kui toide pumbale olemas siis tapp, tapp autopoodi uue pumba järele.
Re: mure küttega
Postitatud: T Mai 22, 2012 11:10 pm
Postitas samru
Ärge unustage, et 2.7 crd mootoril puudub paagis pump!
Re: mure küttega
Postitatud: T Mai 22, 2012 11:33 pm
Postitas linnuke
Kus see pump siis on .Küssa Algajalt Jeebi 2.7 kasutajalt

Re: mure küttega
Postitatud: T Mai 22, 2012 11:39 pm
Postitas jeeps
[quote="linnuke"]Kus see pump siis on .Küssa Algajalt Jeebi 2.7 kasutajalt
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=19&t=15910
Vaata seda.
Re: mure küttega
Postitatud: K Mai 23, 2012 12:02 am
Postitas ibra
Diislitel naljalt paagist pumpa ei leia. Tavaliselt kipuvad need kütusekogujad ja nende torud paagis jebima.Võta paak maha ja kütusevõttur lahti ning peaksid viga nägema.
Re: mure küttega
Postitatud: K Mai 23, 2012 12:05 am
Postitas linnuke
Aga tänud jällegi.Seepärast ongi loodud foorum mõtlejatele

,mitte

Re: mure küttega
Postitatud: K Mai 23, 2012 10:07 pm
Postitas lion55
Suured tänud nõu eest ja ka keskmise sõrmel on oma mõte. Paagi olen juba 3 x maha võtnud ja ei leidnud sealt mingit viga. Konnad korjasin juba esimine kord kokku ja söötsin kurgedele.Jeebul 2,7 paagis on kopsik anduriga ja selle all sõel, mis on puhas kui pruudi suu. Golf plus 2.0 oli paagis elektriline pump. Üks arvamus oli et äkki on viga paagi korgis et ei suuda anda piisavalt õhku. hetkel paak täis, kui langeb kriitilisse seisu siis saab näha mis teeb kui kork asendada teisega.annan teada. kas kellegil ei juhtu olema selget pilti sellest kopsiku sisust.
Re: mure küttega
Postitatud: N Mai 24, 2012 10:43 am
Postitas LR90
Kui Sa selle täis paagi oled poole peale sõitnud, keera kork korraks lahti ja
kuula kas sisiseb.
Re: mure küttega
Postitatud: N Mai 24, 2012 10:56 am
Postitas Maaks
LR90 kirjutas:Kui Sa selle täis paagi oled poole peale sõitnud, keera kork korraks lahti ja
kuula kas sisiseb.
Ega vaakum sellest suuremaks/ väiksemaks ei lähe kui kütus paagis ringi loksub
Ka täiesti korrektselt tomiva paagi õhutuse süsteemiga peab kütusepaagis valitsema mõningane alarõhk.
Mingis poolakate foorumis oli kah keegi hädas "pumba anomaaliaga", aga temal jukerdas mingi solenoidklapp, mis juhtis tagasivoolu. Kahjuk ei tea kust seda klappi otsida.
Re: mure küttega
Postitatud: N Mai 24, 2012 12:01 pm
Postitas veikos
Mul küll vana Pajero aga ilmnes kunagi sarnane mure, et kui järsult pidurdada, keerata jne siis kukkus puterdama ja vaat, et sureb välja. Siis oli viga katkises kütusevoolikus, just piisavalt, et mitte tilkuda aga järsemate liigutuste korral õhku vahele tõmmata.
Re: mure küttega
Postitatud: N Mai 24, 2012 3:34 pm
Postitas lion55
arvan et kui on vooliku viga siis peaks ta ka kohapeal tuksudes õhku tõmbama.vaevat et ta täis paagiga selle prao voolikus kinni vajutab,kuna see voolik oli küllaltki jäik.Jeepu praegu õlivahetuses, eks õhtul proovib mängida temaga