Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Sattus meie kätte üks bensiini mootor millega pole sugugi inimese moodi käitutud. Ilmselt on kasutatud kogu toodetavate õlide assortiid peale valamiseks ja viimasest õli vahetusest on ka ilmselt vähemalt 150 000 km möödas. Kaante eraldamisel on näha kõva nõgi ja moosi laadset ollust , nookurite vahel seda pole, kogunenud on igale poole õõnsustesse kus õli seisab ja settib. Kaaned ja põhjad saab niisama puhtaks pesta ja kraapida. Siit küsimus, kas on mingeid vahendeid vedelikke tekkinud turule millega kannataks pesta mootor seest poolt ilma selle täieliku lahti võtmiseta? Muidugi hiljem peaks see mootor ka veel eluloom olema.
Kas keegi on sellist asja teinud , millega , millised on kogemused ?
Mul omal on oma arvamus olemas sellest asjast aga auto omanik ei taha seda kuulda.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Riskibisnes igal juhul aga pakun, et mootoripesuga läheb asi kotti. Ise paneks hea poolsündi ja hoiaks pöialt, et liiga intensiivselt ei pese. Loomulikult ca. 3 korda lühem vahetusvälp sinna juurde (kui ikka väga nõgine, võiks filtrit veel tihedamini vahetada). Kui veab, saab asja. Omanik ilmselt ei taha mootori lahtivõtmisest (vast ainuke tegelikult töötav lahendus) kuuldagi, sel juhul tema risk.
PS. Huvitav, mis juhtub, kui mootor nädalaks, korgini, atsetooni täis valada?
Ise olen kasutanud Erimelli pakutavat sisepesu õli, SAE10. Mäletamist mööda pidi töösoojale mootorile, vana filtriga panema 2/3 tavakogusest sisse ja laskma tühikäigul tiksuda mingi aeg. Siis uus õli sisse ja uus filter külge. Diisel masinal oli pärast mootoriõli vähe pikemat aega puhtama välimusega.
Sinu juhtumi puhul kui enne kl.kambrikaan ja karter puhtaks kraapida/pesta ja uus filter külge kruvida siis tühikäigul tiksutades saad kontrollida, mis survega juhtub ja kiirelt mootori välja suretada kui vaja... Nii pika õlivahetuse välbaga ei ole kokku puutunud, täitsa võimalik, et asi lõhnab kokkuvõtteks mootori lahti võtmise järele.
Anna huvi pärast siin ka teada, mis siis sellest mootorist päeva lõpuks sai..
Kuna tegemist TY. LC95 ga 3,4 bens. siis põhja eemaldamine tähendab ka sisult esisilla eemaldamist ja seonduvalt sellega ma täna veel pesema ei hakka, vist.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kui mingi pesuvahendiga rünnata, tekib nõgitükkide lahtipesemise oht, need omakorda võivad ummistada vändakanalid. Õlirõhk OK aga kotti läheb ikkagi, sellepärast soovitakski hästi aeglast pesu ja isegi hea täissünt võib selle protsessiga kiirustada.
PS. Isiklikult olen igasuguste mootoripesuvahendite vastane, normaalset õli tuleb kasutada ja mida kiiremini õli määrdub, seda parem.
Ma ükskord pesin diisliga nii et lasin vana õli välja ja diisel asemele. Lasin tühikäigul paar minutit töötada ja tuli päris rõvedat asja välja sealt mootorist pärast.
totu kirjutas:Kui mingi pesuvahendiga rünnata, tekib nõgitükkide lahtipesemise oht, need omakorda võivad ummistada vändakanalid. Õlirõhk OK aga kotti läheb ikkagi, sellepärast soovitakski hästi aeglast pesu ja isegi hea täissünt võib selle protsessiga kiirustada.
PS. Isiklikult olen igasuguste mootoripesuvahendite vastane, normaalset õli tuleb kasutada ja mida kiiremini õli määrdub, seda parem.
Totu jutt jumala õige. Olen ise samas seisus mootorit näinud. Soovitaks samuti ainult õlivahetusi tihedamalt teha, kui mootorit lahi võtta ei raatsi. Igasugune kraapimine ja pesu suurendab võimalust, et nõgisodi liikuma pääseb ja mootor oma otsa leiab.
Fluss kirjutas:Ma ükskord pesin diisliga nii et lasin vana õli välja ja diisel asemele. Lasin tühikäigul paar minutit töötada ja tuli päris rõvedat asja välja sealt mootorist pärast.
Ja peale seda hakkasid mootorile remonti tegema? Ma arvan,et see on lihtsalt ulme ,et sellist asja teha.
Pesuõli on umbes sama kallis kui suvaline odav mineraal/poolsünt, niiet ise valaks sinna odava poolsündi sisse, sõidaks madala koormusega 100-500km ja vahetaks ära. Olen õige mitmele mootorile teinud pesuõliga sisepesu ja pole ühegagi midagi juhtunud. Mitmetel tuttavatel samad kogemused. Eks läheneda tuleb mõistusega ja hinnata kulutusi ja riski erinevate stsenaariumide korral. Kui on kliendi auto, siis selgita olukorda ja lähtu kliendi soovist.
Ühe fordi karterit sai pestud lihtsalt diislit sisse kallates, autot loksutades ja õlikorgi kaudu solki välja lastes. Auto oli kenasti õlipunni poole kaldu ja pärast nelja pesuringi püsis uus õli hämmastavad 1000km enamvähem läbipaistvana
Mootori sisepesu õli sai ühe päevinäinud fordi diisel mootori peal katsetatud ja tulemuse üle nii auto omanik kui mina väga kurtnudgi. Õli püsis enam-vähem puhtana oma 1000-1500 km. Aga siin muud lihtsamat hüva nõu polegi, kui vahetagu normaalsemast vahetusvälbast õli tihedamalt.
Kui oled juba korra dziibi ostnud siis naljalt sõiduautot enam tagasi ei osta...
No kaaned ja põhjad pesime puhtaks sellest sodist, alustame poolsündiga seda pesu nüüd, siis vaatame mis edasi saab. Ehk õnnestub elus hoida see mootor. Eks annan teada.
Eelmised kaks asja mis meie juurde sarnases olukorras on sattunud oleme ikka pulkadeks tõmmanud. Puhtaks teinud ja siiani käivad, vist. Tagasi pole tuldud.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Fluss kirjutas:Ma ükskord pesin diisliga nii et lasin vana õli välja ja diisel asemele. Lasin tühikäigul paar minutit töötada ja tuli päris rõvedat asja välja sealt mootorist pärast.
Ja peale seda hakkasid mootorile remonti tegema? Ma arvan,et see on lihtsalt ulme ,et sellist asja teha.
Ei juhtunud midagi selle mootoriga. Tegingi asja niisama katsetamise mõttega, et kui pärast kokku jookseb pole hullu aga töötas ilusti edasi minu käes umbes pool aastat niikaua kui auto ära osteti. Edasist saatust ei tea.
Ilmselt ehk jääb ka see mootor ellu. Kaaned põhjad pesime puhtaks, samuti võtturi ja muud irduvad osad. Kokku tagasi ja uue filtriga poolsünt sisse , peale 2 tunnist käimist lasime õli välja. Oi kurja, välja nägi nagu oleks 20 000 sõitnud. Sama kordus veel teise korraga aga juba vähe parem. Kolmas kord käib, nüüd tund möödas ja õli enam vähem. Otsustasime selle homme mõneks ajaks rajale saata. Siis veel kord uus ja siis laseme jälgida mis saab.
Seekord siis sedasi.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.