Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Kusjuures peaks olema selliseid kellasid ka, mis lihtsalt võtavad sisendisse elektrit, aga kuhu selline ühendada, süüteahelasse ju ei saa, see kui süüde on sees, ei tähenda, et mootor töötaks.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Põhimõtteliselt pole ju vahet, mille baasil impulsiloendur ehitada. Vana patroli diisel loeb näiteks nukkvõlli hammasratta poldipäid. Kõige lihtsam isetehtud lugeja on suvaline tsikli süüte pickup coil panna lugema väntvõlli rihmarattale punktitud metallitükikest ning näidikuks suvaline oomipoe LCD näidik, skeeme on internet paksult täis. Kui endal pea ei jaga, siis elfa foorumi tegelased aitavad heameelega.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Hmmmm. Mulle tuli siuke asi meelde,et kui käid diiselautoga ülevaatus siis aku pluss juhtme külge ühendatakse mingi tahhomeetri moodi seade. Ideeliselt mootor ei käi täiesti ühtlasel ja seetõtt ka generaator annab kõikuvat pinget mõõtes seda tundliku skaalaga. Selle seadme hinda ja saadavust ei kujuta ettegi.
Pole veel sellist juhet täheldanud, küll aga asetatakse kuskile metallpinnale andur, mis registreerib vibratsiooni ja seeläbi loeb mootori pöördeid. Vaja ainult masinale selgitada, mitme silindriline mootor on. Kuna aparaadil isegi taatluskleeps küljes, siis võib arvata et täpne ja töökindel meetod on.