patro99a 2,8 suitseb liialt palju
Moderaatorid: jr, Moderators
patro99a 2,8 suitseb liialt palju
pump on värskelt remonditud ,.enne sellist tahmamist ei olnud.ei olnud ka mingit kiirendus ja soojast peast läks ka väga visalt käima.nüüd kõik ok,kiirendus,käimaminek,aga tahm taga.aga ainult kiirendusel ja kohalt minekuga.ühtlase kiire sõiduga on normis.soovitati mingi pime ette panna vaakumklapile seal sisselaske kollektori juures aga seal on mingi plekk juba vahel .muidugi võib ka pumbast kütet maha võtta pidi väga tundeline töö olema.kus pumpa tehti öeldi et tule tagasi kui probleeme tekib,see selleks,aga äkki on veel kellelgi mõni nipp varus.
Kiirendusel ja kohaltminekul on must suits niivõrd-kuivõrd normaalne. Viitab sellele, et kütust antakse rohkem peale, kui silindris põleda jõuab. Mul üks sõber ostis tutika Pajero Spordi, lasi chippida ja see masin viskab samapalju musta kõvemal gaasi andmisel, kui minu vana länkar.
Üheks lahenduseks oleks pumpa maha keerata, aga sellega kaotad kohe ka minekus. Seega kas suitseb või veab lahjemalt, valik on sinu.
Üheks lahenduseks oleks pumpa maha keerata, aga sellega kaotad kohe ka minekus. Seega kas suitseb või veab lahjemalt, valik on sinu.
minu arvates ei ole see hea mõte. Muidugi oleneb, mille vaakum see on.mingi pime ette panna vaakumklapile seal sisselaske kollektori juures aga seal on mingi plekk juba vahel
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: patro99a 2,8 suitseb liialt palju
auto ongi saksast,äkki ongi tal mingi jurakas vahele pandud ,et baani peal .paremini edasi astuks.lihtsalt sportlik huvi,kus see olla võiks,või mis moodi välja näeb.äkki ei tasuks viga kaugemalt otsida,sest kiirenduse ja kiiruse üle ei saa nuriseda,ainult see must suits pisut häirib kiirendusel.ja see vaakumi värk seal sisselaske kollektori küljes .ons see õge et ta kinni pandud?
-
hummel
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 42
- Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
- Asukoht: Tallinn / Tapa
- Kontakt:
Minu sahver ka tahmab ikka vahest mõnuga. Käisin ka huvi pärast suitsusust mõõtmas ja seal siis paarutamisel lükkas väärtuse alates 4-jast iga korraga suuremaks - lõpuks isegi üle 9,99
. Seejärel aga hakkas jälle langema vaikselt. Lõpuni madalaks (turbonorm 3.0) langeda sedakorda ei saanud, sest aparaat ei lubanud rohkem katsekordi.
Point tundus selles, et diislitahm peaks sadestuma torustikku, kui pidevalt madalel pööretel (u 2000 p) tiksuda. Kui paarutatud sai, tõmbas ilmsesti ladestunud saasta seintest lahti ja tõstis väärtuse natukeseks ajaks isegi üle anduri võimete. Majaesine aga oli samas mõnusasti hõljuvat tomu täis.
Muidu sõites musta suitsu praktiliselt ei tule. Ainult siis, kui mõnusasti turbosse (2500...3500 p) lasta, viskab londi välja. Järelsõitjaid siiski ei varja
.
Olen mõelnud, et torustiku tahmumise vähendamiseks peaks äkki iga kord peale sõidust tulekut ja enne välja suretamist korraks gaasi tallama. Vast köhib lõõre (ilmselt ka mootoris üht-teist) puhtamaks...

Point tundus selles, et diislitahm peaks sadestuma torustikku, kui pidevalt madalel pööretel (u 2000 p) tiksuda. Kui paarutatud sai, tõmbas ilmsesti ladestunud saasta seintest lahti ja tõstis väärtuse natukeseks ajaks isegi üle anduri võimete. Majaesine aga oli samas mõnusasti hõljuvat tomu täis.
Muidu sõites musta suitsu praktiliselt ei tule. Ainult siis, kui mõnusasti turbosse (2500...3500 p) lasta, viskab londi välja. Järelsõitjaid siiski ei varja
Olen mõelnud, et torustiku tahmumise vähendamiseks peaks äkki iga kord peale sõidust tulekut ja enne välja suretamist korraks gaasi tallama. Vast köhib lõõre (ilmselt ka mootoris üht-teist) puhtamaks...