1. leht 1-st
Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: N Mär 29, 2012 10:53 pm
Postitas jeepisõber
Tere. Sai üks Patrol lätlaste käest ära päästetud ja nüüd oleks veidi abi tarvis.
Küsiks targematelt, et kas tagasilla küljes olev difri luku vaakum kamber kuidagi ära ka käib? Asi nimelt selles, et lätlastel on millegi pärast juhtmed lahti võetud ja voolikud on ka kambri küljest ära. Kõige hullem on see, et nii on vist juba tükk aega sõidetud ja arvatavasti on kambri torudest kõiksugu vett ja sodi sisse läinud

. Äkki oleks kuidagi võimalik seda kambrit puhastada ja töövõimekust kontrollida? Ja veel, et kuidas süsteem töötab, kui sillal olevasse kambrisse lähevad nii juhtmed, kui vaakum?
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: R Mär 30, 2012 7:48 am
Postitas Praks1
Ühest torust imeb vaakum luku peale,teisest imeb maha,juhtmed on tule jaoks.
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: R Mär 30, 2012 8:19 am
Postitas Praks1
Ja kui õieti mäletan,siis maha käis silla seestpoolt mutrit keerates,aga pole kindel.
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: R Mär 30, 2012 5:16 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Praks1 kirjutas:Ja kui õieti mäletan,siis maha käis silla seestpoolt mutrit keerates,aga pole kindel.
Vastus tõene
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: R Mär 30, 2012 5:58 pm
Postitas Madis
Ja peaks töötama ka suruõhuga. Ainult ära hulluks mine ja 8 atti sinna järgi lajata. Mingi kuni atm peaks üle elama.
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: R Mär 30, 2012 9:26 pm
Postitas jeepisõber
Tänan abi eest. Eks tuleb siis millalgi differ välja võtta. Ma kardan küll, et see kamber on mingit läti muda täis

.
Võib muidugi vaikselt õhuga proovida, kas toimub misgit. Difri välja kiskumine ju tükk tegemist.
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: L Mär 31, 2012 1:00 am
Postitas Praks1
Diffri välja võtmisega saad kätte terve lülituse,aga pole enam mälu järgi kindel,et saad ka laiali võtta membraani,proovi enne ikka niisama,kas üldse lülitab ja survet peab,.
Kui proovid survega,siis max 1 bar,kuna vaakum on max -1.
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: L Mär 31, 2012 1:06 am
Postitas Madis
Madis kirjutas:Ja peaks töötama ka suruõhuga. Ainult ära hulluks mine ja 8 atti sinna järgi lajata. Mingi kuni atm peaks üle elama.
Et siis jah > 1 atm
Aga nagu öeldud, roogi kogu mudru välja, tee puhtaks ja kui membraan terve, siis peaks toimetama heaste(kui mingi lättlase karvane käsi pole eelnevalt miskit totaalselt peeti keeranud)
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: R Mai 11, 2012 10:01 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Madis kirjutas:Et siis jah > 1 atm
10-12 psi annab seal vaakumpump - ehk siis 0.7 - 0.8 Bar
Re: Y60 PATROLI difri lukk
Postitatud: L Veebr 23, 2013 9:40 pm
Postitas jeepisõber
No nii

! Aega võttis, aga asja sai.
Vaakumist sai loobutud, kuna kole hädine tundus (kuigi pump on uus) ja kui lukku veel vahest tõmbas, siis maha sai ainult suruõhuga.
Kuna õhuga asi toimis(~1bar lukku ja ~1,5 lukk maas), siis ei hakanud difrit maha kisguma ja soetasin hoopis istme alla väikese kompressori.
Solenoididel vahetasin lihtsalt välja minevad voolikud omavahel ära ja asi toimib. Miks luku maha tõmbamiseks rohkem survet vaja läheb, ei oska öelda kuna pole luku sisu näinud. Kui kellegil on mõtteid, oleks huvitav. Praegu tundub, et membraan kannatab ka veidi rohkem kui 1bar, kui kaua, eks näis.
Kui kellelgi on mingeid mõtteid jagada, siis jagame rõõmuga, kui ei, siis võib teema lukku panna.
