jeep wrangler tõstesari

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
veskioja
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: P Mär 25, 2012 12:32 am
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

jeep wrangler tõstesari

Postitus Postitas veskioja »

Tere.
Küll ei oma pealkirjas mainitud sõidukit,nii omalkäel üritan tööd teha,olla sõltumatu ja kodune.Ei ole sihkest putukat ennem lahand ja veel vähem kokku puutund tõstmistega.Küsimus,samas ka üritan ise vastata,et see ä lõigatud osa.Mis on selle mõte,ise pakuks,et vbl.kui rehv ei hõõruks vastu,st.et jätsin selle lõigatud osa välja poole.Kuigi seal on niialju ruumi,et vist niisuuri balloone sinna kas topibki
Pilt
Vaatasin jeep tj coil spring spacer install,ei märgand midagi sarnast.
Seoses selle puksiga,sain suure üllatuse osaliseks,ei hakand ma nii päris tegema kui...ikka vanal heal viisil,et tõmmitsaga surusin vedru kokku.Tegelt natuke ka pelgasin seda rooliotsa lõhkuma hakata,tea igaksjuhuks,võib see kummi kaitse viga saada vms.See läbilöögi kummi puks osutas vastupanu,kuna ei see seal taht kuidagi alluda norm.töövõtetele.Saigi otsustatud,rällaga lõikusin tal kaela maha,iseenesest midagi keerulist seal pole,kui aint see rooste poleks sellest muttrist suuremat osa ä söönd.
Pilt
V.pool näeb välja nüüd ikka vähe parem,kui varem
Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
berg
Fitting 38"
Postitusi: 290
Liitunud: N Apr 01, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: jeep wrangler tõstesari

Postitus Postitas berg »

Kui natuke suurem tõste teha, siis lõikasin enda vanal XJil ka need läbilöögi puksid maha, kuna mersu vedruga läks silla nurk juba nii valeks, et vedru hakkas vastu läbilöögi puksi käima.
CSG autohooldus 58 100 793
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
veskioja
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: P Mär 25, 2012 12:32 am
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: jeep wrangler tõstesari

Postitus Postitas veskioja »

berg kirjutas: vedru hakkas vastu läbilöögi puksi käima.
Tänud vastamast,kuigi ma peris heasti sellest aru ei saa ja ega see ei kuulugi minu amplaasse :|
Mudu tal ikka needsamad orig.vedrud ja tõste 2 tolli,keegi oli talle väitnud,et just see läbilöögi puks võiks siis olla sellejagu ka pikem.Ma mudu sellemõttega pidin ta läbi lõikama,et seesamune puks ei tulnud üle sellest kraest.
Pilt
Ausaltöeldes,ega see x õige asi nüüd pole,mõtlen just seda keretööd,tegelt sai talle kohe räägitud,et kuut tuleb pealt eemaldada ja alles siis saab...ei sobinud ja nohjh,eks mingit abi sest ikka on.Amordi tarvis leidsin velje spreid,mudugi sai ta ikka korralikult puhtaks rällatud ja ka krunti.
Pilt
Tagaotsaga seis vähe nutusem ja seal seda ruumigi tegutsemiseks vähem.Roostet ikka omajagu,tundub,et vedru ülemine kandur ä ussitand
Pilt
veskioja
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: P Mär 25, 2012 12:32 am
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: jeep wrangler tõstesari

Postitus Postitas veskioja »

Nii uskumatu kui see ka pole,eks teda sai ikka kõvasti õ.meisliga käristatud ja sussutatud jne.aga lahti ta tuli ja ega seal polndki suurt muid võimalusi.Selle kummi puksi otsas polndki muud peale selle nö.muhvi mis kummi puksi ennast kinni hoidis.Keevitus just niiväga kena pole,see 2 plekivaheline,sealt ikka ajab igast rooste ollust kuumutamisega välja ja see keevitusele ei mõju mitte heasti.Seest sealt ka sõnaotsesmõttes,sulatasin kogu selle rooste oluse,loodan ikka sai enmv.selle sealt minema,egs see suht kehva kohake ka,tagant jookseb kütte trass,paari-cendi kauguselt.Kui ikka oleks kõik alasti olnd,küllap siis ka lähenemine teisem.See mudugi veel natuke poolik,tuleb tekitada ette ka mingi tugevdus.
Pilt
Relakaga ikka l.pritsi vastu ei võitle,saab a mitte kõike kätte.Niipalju siis wrangleri tõstmisest,mudugi seal veel muid tegemisi ka,a see juba omaette teema.
Pilt
veskioja
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: P Mär 25, 2012 12:32 am
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: jeep wrangler tõstesari

Postitus Postitas veskioja »

Unustasin mainida,et see kummipuks seal ja krae,ei tea nüd jälle mis seisukohta võtta,võiks ju tal tolle ä väänatud krae maha käijata,et siis mahuks sinna tõste puksi sisse ä.Iseenesest suurt mõtet teda sinna tagasi enam toppida ka pole,kere ja sild vist ei saa kunagi enam kohtuda,ennem peab midagi purunema,st.siis,kui ä jätta see kummine läbilöögi puks.Ta jääb ikka väga vähe sealt välja ulatuma
Pilt
Siin x niisama pilt raami enda seisukorrast tagant sisse vaates.Lõikasin taga sellest läbi 4kandilise augu,et siis ligi pääseda katki keeratud stange ühendus poltidele/muttritele ja,et saaks ka siis seda sodi sealt natuke vähemaks.See pilt juba 10x korda etem sellest mis ta algselt oli,mudu lase sinna suru õhku ükskõik kui palju,see sodi lihtsalt ei tule seal välja ja kõik.Tagaosa nüid ikka mingid kilod kergem kohe,see kohe ongi sellise ehitusega,et niihea sinna sodil jne.pidama jääda :wink: mõtlen kogu seda taosa ehitust
Pilt
Võib vist lugeda lõppenuks,vähemalt keevitus osa ja selle ä keeratud krae ikkagi lõikusin minema on vähe parem kokku laduda kui saab ikka poldiga kinni keerata,seal lisaks veel samasuur kummine taldrik verdu leevendiks all.
Pilt
Iseenesest on siin tegelt prioriteediks rooste mitte välja paistmine :?
Pilt
Nende hülssidega tuli veel sihke mõte,kui keevitaks sinna auku e 6-8 muttri,ennem peaks sammas puuriga vastava augu sobitaba
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”