2004. a. 103 kW-ne turbodiisel.
Maanteekiirustel pööretevahemikus 2000 kuni 2400 käib tihtipeale ebaühtlaselt. Eriti laugel pinnal poole gaasiga kiirust hoides hakkab nõkutama. Kiirendades või mootoriga pidurdades häda ei miskit. Kruvisin korra EGR-i maha ka ja proovisin paigal (ilma juhet tagant ühendamata) EGR-i ajamist miskit elu välja meelitada, aga seda silindrit (mis klappi avab) ma liikuma ei saanud. Klapp ise oli esimesel avamisel korralikult kinni tahmanud ja tahtis liikuma saamiseks vähest utsitamist.
Diagnostika EGR-i osas probleemi ei näita.
On kellelgi kogemust või ideed, mis suunas edasi uurida?
Sorento EGR
Moderaatorid: Landy, Moderators
Re: Sorento EGR
Ok.
Oskate ehk soovitada kuidas mõõta EGR-i ajami korrasolekut?
Täpselt ei mäleta aga minu mäletamist mööda läheb ajami taha 3 otsaga pistik. Mõõdan sooja mootoriga erinevatel pööretel pistiku otstes pinget?
Oskate ehk soovitada kuidas mõõta EGR-i ajami korrasolekut?
Täpselt ei mäleta aga minu mäletamist mööda läheb ajami taha 3 otsaga pistik. Mõõdan sooja mootoriga erinevatel pööretel pistiku otstes pinget?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Sorento EGR
...eeh, muuda EGR töövõimetuks, tahmab aint mootorit. Meie tingimustes ta ülevaatuse läbimist ei mõjuta kuna meil ei mõõdeta veel NOXi . Aint tahmasust. Pistikut ära võtta ei saa, siis läheb protsessor segi. Aga saad klapile alla treida tüki, mis tõstab klapi ajami sedavõrd üles, et süsteem ei rakendu enam, isegi kui magnetajam reageerib prose käsule. See nõkutamine ei ole ilmselt EGR viga...toitesüsteemis kuskil...või on totaalselt täis tahmand juba. Muidugi võib ju jääda lahtisesse asendisse kinni... see tähendaks jällegi musta suitsu kiirendamisel...
Viimati muutis pimeroolis, K Juul 18, 2012 3:56 am, muudetud 1 kord kokku.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Re: Sorento EGR
Egr-i hädad jube tihti õhulugejaga seotud nagu praktika näitab.
Kui juhe taha visata saab ju reaalis näha mis numbreid MAF viskab.
Kui juhe taha visata saab ju reaalis näha mis numbreid MAF viskab.
Mudas alates 2003.
Re: Sorento EGR
Sisselaskekollektori tahmasust soovitas keegi veel uurida. Pidada teinekord tõesti nii kinni tahmama, et ei täida funktsiooni enam. St. ei lase sisse.
Samas kui korralikult kiirendada siis viskab tagant kole musta välja.
Uurin.
Tänud nõuannete eest!
Samas kui korralikult kiirendada siis viskab tagant kole musta välja.
Uurin.
Tänud nõuannete eest!