Küsimus WK Grandi kohta
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Küsimus WK Grandi kohta
Kas siinsetest on kellelgi kogemusi 3,7 L WK Grandiga? On mõte selline osta ja paigaldada kohe ka gaasiseade. Milliste hoolde ja remondikuludega peaks arvestama kui läbisõit hakkab 200 tuhandele liginema? Võib ka lihtsalt WK-st midagi pajatada, kel kogemusi.
Ford Ranger 2003 stock
Re: Küsimus WK Grandi kohta
See mootor on 4,7 V8 kohitsetud variant, jõu ja kütusekulu suhe eriti hea ei ole, samuti puudub aeglusti, soovitan 3,0 CRD mootoriga osta.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Küsimus WK Grandi kohta
Mis to mesa V6 üldisemalt endast kujutab ?Alari kirjutas: soovitan 3,0 CRD mootoriga osta.
elektrit ja andureid täis riputatud nagut jõulukuusk ?
Üldine kestvud ja tüüpilised ikaldumised ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Küsimus WK Grandi kohta
>See mootor on 4,7 V8 kohitsetud variant
Kus kohast selline info pärineb?
> jõu ja kütusekulu suhe eriti hea ei ole,
?!
>samuti puudub aeglusti,
nüüd sa räägid juba konkreetsest mudelist (ehk veoskeemist), mitte mootorist...
>soovitan 3,0 CRD mootoriga osta.[/quote]
Seda diislit julgen soovitada ka mina... siiani... puhas nauding ja veoskeem qudra drive II on
.
Korra on vahetatud ainult turbo tihendit.
Elektroonika koha pealt "olen kuulnud" ,et 2006 ja varasematel mudelitel külmus talvel mingi andur "puruks", aga selle vahetamisel mersu osa vastu jälle kõik tore.
Kus kohast selline info pärineb?
> jõu ja kütusekulu suhe eriti hea ei ole,
?!
>samuti puudub aeglusti,
nüüd sa räägid juba konkreetsest mudelist (ehk veoskeemist), mitte mootorist...
>soovitan 3,0 CRD mootoriga osta.[/quote]
Seda diislit julgen soovitada ka mina... siiani... puhas nauding ja veoskeem qudra drive II on

Korra on vahetatud ainult turbo tihendit.
Elektroonika koha pealt "olen kuulnud" ,et 2006 ja varasematel mudelitel külmus talvel mingi andur "puruks", aga selle vahetamisel mersu osa vastu jälle kõik tore.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: Küsimus WK Grandi kohta
Antud 3,7 V6 mootor on nagu ka 4,7 V8 mootorid, Chrysler PowerTech seeriast (3,7 / 4,7 / 4,7 HO),
minu teada pakuti seda mootorit ainult koosluses Quadra-Trac I vahekastiga, millel puudub aeglusti.
Kütusekulu on 17,6 linnas ning 10,6 maanteel, mis on praktiliselt sama V8 kuluga, minekut erilist samas pole, varustustase on ka üldjuhul Laredo,
seega minu arust on tegemist kõige mõttetuma valikuga WK-kerega masinate hulgast.
3,0 CRD diisel, elektroonikat täis või mitte, on esimene diiselmootor, mis Jeep-i peal kriitikat kannatab,
tegemist pole küll mingi raketiga, kuid see-eest on see mootor ökonoomne ning vastupidav.
minu teada pakuti seda mootorit ainult koosluses Quadra-Trac I vahekastiga, millel puudub aeglusti.
Kütusekulu on 17,6 linnas ning 10,6 maanteel, mis on praktiliselt sama V8 kuluga, minekut erilist samas pole, varustustase on ka üldjuhul Laredo,
seega minu arust on tegemist kõige mõttetuma valikuga WK-kerega masinate hulgast.
3,0 CRD diisel, elektroonikat täis või mitte, on esimene diiselmootor, mis Jeep-i peal kriitikat kannatab,
tegemist pole küll mingi raketiga, kuid see-eest on see mootor ökonoomne ning vastupidav.
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Küsimus WK Grandi kohta
>Antud 3,7 V6 mootor on nagu ka 4,7 V8 mootorid, Chrysler PowerTech seeriast (3,7 / 4,7 / 4,7 HO)
Ka 2,4L on Powertech... siiski 2,4; 3,7 ja 4,7... minu andmetel ükski ei koosne teise kohitsetud juppidest...
>minu teada pakuti seda mootorit ainult koosluses Quadra-Trac I vahekastiga, millel puudub >aeglusti.
Siin oskan vaid nii palju kaasa rääkida, et Quadra drive 1 pole just suurem asi...
>Kütusekulu on 17,6 linnas ning 10,6 maanteel, mis on praktiliselt sama V8 kuluga,
Ilmselt sul on õigus... 3,7L mootor õigustab ennast vast cherokee ja wranglery peal rohkem ... ja seal mina mineku üle väga ei kurdaks... ning ka kulu linnas pigem 15L (vähemalt cherokee puhul)
>seega minu arust on tegemist kõige mõttetuma valikuga WK-kerega masinate hulgast.
kui nii vaadata, siis pean sinuga nõustuma.
Ka 2,4L on Powertech... siiski 2,4; 3,7 ja 4,7... minu andmetel ükski ei koosne teise kohitsetud juppidest...
>minu teada pakuti seda mootorit ainult koosluses Quadra-Trac I vahekastiga, millel puudub >aeglusti.
Siin oskan vaid nii palju kaasa rääkida, et Quadra drive 1 pole just suurem asi...
>Kütusekulu on 17,6 linnas ning 10,6 maanteel, mis on praktiliselt sama V8 kuluga,
Ilmselt sul on õigus... 3,7L mootor õigustab ennast vast cherokee ja wranglery peal rohkem ... ja seal mina mineku üle väga ei kurdaks... ning ka kulu linnas pigem 15L (vähemalt cherokee puhul)
>seega minu arust on tegemist kõige mõttetuma valikuga WK-kerega masinate hulgast.

Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: Küsimus WK Grandi kohta
Eks see mineku tunnetamine on ka suhteline, kuid võrreldes V8-mootoritega on see 3,7 V6 igatahes WK-kere peal nadi,
kui teemaalgataja soovib kindlasti bensiinimootorit, siis ma soovitan kindlasti hoopis 4,7 või 5,7 mootoreid vaadata,
kütust palju rohkem ei lähe, kuid minek (eriti HEMI-l) ning varustus on tasemel (sh Quadradrive II).
kui teemaalgataja soovib kindlasti bensiinimootorit, siis ma soovitan kindlasti hoopis 4,7 või 5,7 mootoreid vaadata,
kütust palju rohkem ei lähe, kuid minek (eriti HEMI-l) ning varustus on tasemel (sh Quadradrive II).