Roostevabast pidurisadula kolvid?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Roostevabast pidurisadula kolvid?
Kuna vw taro'l on 20a orig kolvid ära ussitanud, siis oleks vaja aseainet.
Aseainena olen mõelnud lasta treialil roostevabast kolvid treida.
Ah et miks poest ei osta 8€ per tükk
Selleks, et on oht kahe aastapärast mädanenud kolvid jälle asendada uutega.
Hind 8€, ei ole ju palju, aga kui kahele sadulale läheb 8 kolbi, tuleb juba kenake summa.
Lisaks on plaan tagumine sild samade sadulate peale ehitada, siis tuleks kogu summa kahega korrutada.
Muidugi, maksab ka treiali töö, materjal ja see suurusjärk veel teadmata
Et siis, kas mõte oleks hea? On äkki roostevabal mõni ebameeldiv kõrvalnäht?
Kes ära teeks ja palju maksaks?
Aseainena olen mõelnud lasta treialil roostevabast kolvid treida.
Ah et miks poest ei osta 8€ per tükk
Selleks, et on oht kahe aastapärast mädanenud kolvid jälle asendada uutega.
Hind 8€, ei ole ju palju, aga kui kahele sadulale läheb 8 kolbi, tuleb juba kenake summa.
Lisaks on plaan tagumine sild samade sadulate peale ehitada, siis tuleks kogu summa kahega korrutada.
Muidugi, maksab ka treiali töö, materjal ja see suurusjärk veel teadmata
Et siis, kas mõte oleks hea? On äkki roostevabal mõni ebameeldiv kõrvalnäht?
Kes ära teeks ja palju maksaks?
Kõnetraat 51922951
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Kui originaalkolvid kestsid 20a, siis miks kapremonditud sadul peaks 2a pärast saba andma? Kas taga poleks äkki mõttekam kasutada mingeid 1 kolviga lihtsamaid sadulaid, võibolla mõne auto käsipiduri-valmidusega tagumisi?
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Ma ei kujuta ette kui keeruline see "detail" on aga ma kardan, et päris kalliks võib see teema minna. Ok, leiad treiali kes sulle universaalpingis on võimeline 16 täpselt ühesugust detaili tegema.
Edasi Materjal. Tõenäoliselt oleks hea teha kalibreeritud materjalist, et siis tööpinnad oleksid mingi pinnakatte all. Hüdrosüsteemisdes kasutatav, meetriga müüdav oleks ideaalne, kuid kas roostevaba on ei tea ja selle hind võib juba olla oioi. Töödeldes treiteraga vist nii head pinda ei saa mis tagaks nende supportide muretu töö.
Ühesõnaga arvan, et mõtetu üritus.
Edasi Materjal. Tõenäoliselt oleks hea teha kalibreeritud materjalist, et siis tööpinnad oleksid mingi pinnakatte all. Hüdrosüsteemisdes kasutatav, meetriga müüdav oleks ideaalne, kuid kas roostevaba on ei tea ja selle hind võib juba olla oioi. Töödeldes treiteraga vist nii head pinda ei saa mis tagaks nende supportide muretu töö.
Ühesõnaga arvan, et mõtetu üritus.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Oluliselt pehmem kui kroom, see-eest ülelihvitav. Võistlusautoga sõitsime 3 aastat ja ei olnud probleeme, eemaldatud sai ka kaitsekummid. Ei tea RV markeeringuid aga metallimüüjad soovitavad ehk vastavalt kasutusvaldkonnale, peab olema võimalikult kõva ja tahab kindlasti poleerimist. Sai Betooni tänavalt, eimäletamis firmast toorik ostetud.
Tehtud, mõeldud.
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Ja kui pidureid hooldada, ehk mingi aja tagant piduri vedelik vahetatud saab, siis ei ole neil 8 euristel häda mitte midagi. Ja ma ei usu, et keegi viitsiks 7.- euri eest neid roostevabast junne tegema hakata. Siis kas on tegijal jube igav ja materjal varastatud või ta ei tunne matemaatikat 
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Taha 4. kolvilist sadulat ei soovita,sest peapumba maht jääb väikseks ja pedaal läheb esimesel vajutusel põhja.
tavaliselt sõidan 4x4-ga, vahetevahel 6x6-e ja 8x8-ga
Tel: 517 5852
Tel: 517 5852
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Asi läheb huvitavaks, rv mõte hakkab peast kaduma juba
On veel häid mõtteid?
On veel häid mõtteid?
Kõnetraat 51922951
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Mis eesmärgil kaitsekummid eemaldatud said ??totu kirjutas:Võistlusautoga sõitsime 3 aastat ja ei olnud probleeme, eemaldatud sai ka kaitsekummid.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Roostevaba treimine pole mingi tavalise terase junni treimine. Roostevaba kolb ei päästa mitte midagi, kui kaitsekummid eemaldatud. Suportid lähevad rooste ja kolvid kiiluvad kinni. Juhtub sama nagu nende mittemetallist kolbidega, mis ise ei roosteta, aga katkise kaitsekummiga jäävad kinni ning ise ka otsast kuumaga paistetavad.On äkki roostevabal mõni ebameeldiv kõrvalnäht?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Kas loed välja kuslilt, et on plaanis neid ilma kaitsekummita toimetama panna?
Kõnetraat 51922951
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Seal metallimüüiaid murdu.totu kirjutas:Sai Betooni tänavalt, eimäletamis firmast toorik ostetud.
Ilmselt schmolz-bickenbach
Seal rv-ga tegeleb mul onu. Eeldatavatsi saan ka hea hinna.
Kõnetraat 51922951
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Materjal pole probleem. Probleem on treimise ja mõõtu lihvimise hind. Ma oletan,kui hinda kuuled matad selle mõtte maha. Ja igaüks ei taha roostevaba treida.PARUN kirjutas:Seal metallimüüiaid murdu.totu kirjutas:Sai Betooni tänavalt, eimäletamis firmast toorik ostetud.
Ilmselt schmolz-bickenbach
Seal rv-ga tegeleb mul onu. Eeldatavatsi saan ka hea hinna.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Ei ole sellist probleemi küll täheldanud nii LC70 ja Wranku peasilindri puhul. Pidurid mõlema varjandiga nagu kännu taga.tooland kirjutas:Taha 4. kolvilist sadulat ei soovita,sest peapumba maht jääb väikseks ja pedaal läheb esimesel vajutusel põhja.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Tolmukummid kipuvad enda sisse niiskust jätma (vanal sadulal on raske lõõtsa ja sadula vahelist pinda ideaalselt pidama saada) ja see toimetab seal vaikselt. Eeskuju sai võetud tsiklitelt ja LR ilt. Ilma lõõtsata vesi tuleb- vesi läheb, igal klotsivahetusel kolvid puhtaks, veekindlat määret ja bueno.
Sellised aretused ei põhine tavaliselt matemaatikal, viimane käsib üldse sõita ökopunniga ja asfaldilt mitte maha keerata.
Võistlusautol hetkel 4 kolviga sadulad kõigil ratastel ja pidurdab küll, tõsi pedaali käik pikem, "tänavaautole" soovitaks seisupiduri valmidusega sadulaid, saab tänavalegaalse seisupiduri.
Sellised aretused ei põhine tavaliselt matemaatikal, viimane käsib üldse sõita ökopunniga ja asfaldilt mitte maha keerata.
Võistlusautol hetkel 4 kolviga sadulad kõigil ratastel ja pidurdab küll, tõsi pedaali käik pikem, "tänavaautole" soovitaks seisupiduri valmidusega sadulaid, saab tänavalegaalse seisupiduri.
Tehtud, mõeldud.
Re: Roostevabast pidurisadula kolvid?
Nüüd enam kui kindel, et tulevad rv-st.
ja põhjuseid mitmeit.
Treiali sõnul ei vajavat isegi mitte poleerimist, vaid tuleb spetsiaalset tera kasutada.
Automaat treipink laskvat neid nagu vorsti latist lõigates
Hinnakohapealt tuleb juba enda 16 kolvipealt märkimisväärne võit, lisaks on juba +8tk lisaks tellitud. Järgmise pealinna külastusega toon ümarmaterjali ära.
ja põhjuseid mitmeit.
Treiali sõnul ei vajavat isegi mitte poleerimist, vaid tuleb spetsiaalset tera kasutada.
Automaat treipink laskvat neid nagu vorsti latist lõigates
Hinnakohapealt tuleb juba enda 16 kolvipealt märkimisväärne võit, lisaks on juba +8tk lisaks tellitud. Järgmise pealinna külastusega toon ümarmaterjali ära.
Kõnetraat 51922951