Kardaanirist?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kardaanirist?
Kuskohas (milline tootja) müüakse korralikke kardaaniriste. Mure nimelt säärane, et need GMB (või mis nad olidki) on nende totakate kummilutu tihenditega, mis kohe kui rohtu saavad, katki lähevad. Tagajärjeks 2 tunniga risti õudne loks ja krõps...
Praegu läks alla viimane poolpidune korralik rist, millel on plastikkaitsega tihendid, aga mis tootja too on või kuskohast ma neid ostsin, enam ei mäleta. Äkki keegi teab aidata?
Praegu läks alla viimane poolpidune korralik rist, millel on plastikkaitsega tihendid, aga mis tootja too on või kuskohast ma neid ostsin, enam ei mäleta. Äkki keegi teab aidata?
2 tunniga rikkis ???
Ei taha siin GMB eriti kaitsta aga äkki peaksid auto kardaani nurgad üle vaatama (ise kasutan sama tootja riste ja vahetan neid korra aastas olenemata risti seisukorrast ja kordagi pole nad sõiduajal ära lagunenud ). GMB-d kasutan lihtsalt hea hinna ja kvaliteedi suhte pärast.
Huvi korral võib ju näit Hardi Spiceri riste uurida, kvaliteet on peaks ülihea olema aga toykari oma maksis miski 2,5 kEEk-i tükk. (Isiklikult ei usu, et 5 korda kauem kestab).
Ei taha siin GMB eriti kaitsta aga äkki peaksid auto kardaani nurgad üle vaatama (ise kasutan sama tootja riste ja vahetan neid korra aastas olenemata risti seisukorrast ja kordagi pole nad sõiduajal ära lagunenud ). GMB-d kasutan lihtsalt hea hinna ja kvaliteedi suhte pärast.
Huvi korral võib ju näit Hardi Spiceri riste uurida, kvaliteet on peaks ülihea olema aga toykari oma maksis miski 2,5 kEEk-i tükk. (Isiklikult ei usu, et 5 korda kauem kestab).
Täiesti elust enesest. Eile testima minnes katsusin vahetult enne tõstuki peal ristid üle, kõik OK. Kahe tunni pärast hakkas kõhu alt iseloomulikku kõlksu tulema. Ronisin alla ja ühe kausi tihend oli omalt kohalt lahkunud. Kui risti lahti võtsin oli nõeladest ainult pulber järel. Selline mõnus lõikava rohuga õõtsik oli.
Kardaaninurk on taga nüüd väga hea, tegin vedru kinnitusi kaks korda ringi, et sirgeks saada. Täiesti arvestan sellega, et tänu Lincoln-lockerile mul riste palju kulub, aga häda just selles tihendis, mis omalt kohalt lahkub. Miskil tootjal on olemas sellised plastik-kummi tihendid.
2,5Keequ eest ka muidugi osta ei tahaks
Kardaaninurk on taga nüüd väga hea, tegin vedru kinnitusi kaks korda ringi, et sirgeks saada. Täiesti arvestan sellega, et tänu Lincoln-lockerile mul riste palju kulub, aga häda just selles tihendis, mis omalt kohalt lahkub. Miskil tootjal on olemas sellised plastik-kummi tihendid.
2,5Keequ eest ka muidugi osta ei tahaks

Suht vana teema juba aga tõstaks ta korraks üles.
Kumbasid riste kasutate, GMB kataloogis on standard ja performance?
Performance eelis tundub olema just see, et on määritavad ja ehk on materjalid ka paremad.
Netiavarustes mõned tootjad kiitsid, et nende ristid on kõvemad, just, otsad jämedamad aga siis peavad ju nõelad ka peenemad olema(on see siis hea või halb?), samas peenemaid mahub ümber võlli ka rohkem, võta siis kinni mis parem.
Kumbasid riste kasutate, GMB kataloogis on standard ja performance?
Performance eelis tundub olema just see, et on määritavad ja ehk on materjalid ka paremad.
Netiavarustes mõned tootjad kiitsid, et nende ristid on kõvemad, just, otsad jämedamad aga siis peavad ju nõelad ka peenemad olema(on see siis hea või halb?), samas peenemaid mahub ümber võlli ka rohkem, võta siis kinni mis parem.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Performance ja Premium on http://www.gmb.net/ - kataloogis on jah miskipärast performance ja standartPeep kirjutas:Kumbasid riste kasutate, GMB kataloogis on standard ja performance?
Premium = Standart ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Seff´iga nõus. Kontrolliks tõesti kahvli silmaavasid. Kui pealtnähagi OK, siis silm võib veninud olla. Erilislt laguneb sellises silmas GMB nn. ,,stantsitud kapsel´´(otspind meenutab potipõhja). Ka olen stantsitud kapslitega uuel ristil kapsleid mõõtes 6/100 erinevust tuvastanud. Seega põhjusi jätkub.
Kui silmad mokas, siis avad rem. mõõtu töödelda + suurem rist.Hea õnne korral hõõritsaga, kehvemal juhul pika lendteraga (mõlemad avad sama ülesvõttega) pingis läbi lõigata. Mõõdud on Koivuneni kataloogis olemas.
Keevitusega tohterdamine võimalik vaid mittekarastuvast terasest kahvli puhul(särts keevitust varjatud kohale ja proovi viiliga põhjani maha viilida.Ära karastub just materjali üleminekukoht). Paremast terasest- ja paagutatud kahvlite puhul kalestuvad klaasiks ja mõõtutöötlemine hiljem eriline n...
Kui silmad mokas, siis avad rem. mõõtu töödelda + suurem rist.Hea õnne korral hõõritsaga, kehvemal juhul pika lendteraga (mõlemad avad sama ülesvõttega) pingis läbi lõigata. Mõõdud on Koivuneni kataloogis olemas.
Keevitusega tohterdamine võimalik vaid mittekarastuvast terasest kahvli puhul(särts keevitust varjatud kohale ja proovi viiliga põhjani maha viilida.Ära karastub just materjali üleminekukoht). Paremast terasest- ja paagutatud kahvlite puhul kalestuvad klaasiks ja mõõtutöötlemine hiljem eriline n...
mõtelda on mõnus, rääkida on raskem.
ärgem sellepärast pead veel norgu laskem...
ärgem sellepärast pead veel norgu laskem...