Igasugused abisõnad teretulnud

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Kui filter juba parafiinist umbes on siis fööniga soojendamine seda enam lahti ei tee.Vanapeer kirjutas:Aga kui sooja viia, siis peaks ehk käima saama ja edasi juba kuskile vahetama siis filtrit ja kütet jne:? Filtri korpuse ajasin ikka päris soojaks fööniga.
Kui parafiinist umbes, siis lisandid ei lahusta. Soojendamine aitab ja teeb lahti küll. Kogu aeg nii toimitud, kui polnud talvekütust talvel ja talvekütus saabus alles märtsis, kui sedagi.LR90 kirjutas:Kui filter juba parafiinist umbes on siis fööniga soojendamine seda enam lahti ei tee.Vanapeer kirjutas:Aga kui sooja viia, siis peaks ehk käima saama ja edasi juba kuskile vahetama siis filtrit ja kütet jne:? Filtri korpuse ajasin ikka päris soojaks fööniga.
Filtri vahetus aitas, paar korda käivitasin ja ja jäi kolmandal korral käima:) Aga see mis filtrist välja tuli, ei kannata päevavalgust, jube rooste ja seda teist sõna ei taha kasutada:) Ka jäi mootori tuli põlema, aga peale mõnekümne minutilist käimist korra seisma ja siis uuesti käima-kustus ära. 120000 hooldus just vaja teha, oleks pidanud paar päeva varem tegema! Nüüd korras, oleks juba peaaegu hakanud Heeringa juurde lohistama, aga käis mõte peast läbi, et proovin enne veel korra (tross oli küljes juba ja lootus kadunud) ja ennäe imet, korras!Kets kirjutas:Mul ilmselt sama mootoriga (duratorq 2,5L) Ford Ranger 2007, ostetud uuena InfoAuto-st.
Paar päeva tagasi oli esimest korda elus sama jama: hommikul pärast 2-tunnilist plokisoendust (defa 600W) käivitus mootor "poolest pöördest" nagu tavaliselt, töötas ca 10 s ilusti ja siis suri välja. Uuesti starterit andes läks kohe käima ja 10 s töötas ühtlaselt enne kui välja suri.
Mootori kollane tuli (check engine) läks põlema ja jäi põlema.
Tundus nagu ei saa kütet peale ja pärast seda kui järgmisel katsel kütusepaagi korgi korraks avasin siis õhurõhk ühtlustus (suht suure visinaga) jäi mootor käima ning mõne aja möödudes kustus ka kollane tuluke. (külma oli sel hetkel -28C).
Ise kirjutan selle kütuse kvaliteedi arvele vb oli ka paagi tuulutus mingil põhjusel häiritud külmast.
Paak oli pooltühi. Mingeid kütuselisandeid ei olnud lisatud ja kütust ei olnud soendatud.
Ei varem ega hiljem pole rohkem mingeid anomaaliaid esinenud.
See ilmselt peaks aitama:Kets kirjutas:Vanapeer:
Kas said sotti mis selle kütusefiltri siis külmaga ummistas (peale rooste)?
Ja kas/kuidas oleks sama olukorda võimalik vältida tulevikus
ilma filtrit vahetamata?
Mul läks natuke paremini, sest filtrit vahetama ei pidanud ja nüüd kõik korras.
Kas keegi teab kust seaduslikult saada Mazda BT-50 või Ford Ranger 2007
Service, Repair ja Maintenance Manual-i vms??