Patrol (Y60) käigukasti vilin
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrol (Y60) käigukasti vilin
Värske patroli omanikuna oleks paar küsimust targematele, kuna ise antud auto suhtes alles suhteliselt võhik.
* koha peal tühikäigul töötades teeb auto imelikku vilinat/raginat. Siduri alla vajutades jääb kõik ilusti vaikseks (tundub nagu siduri survelaager). Lisaks sellele aga teevad häält ka kõik käigud peale 4'da ( neljanda käiguga kõik OK - mingit häält pole) Kõikide muude käikudega aga viliseb nagu nõukogude aegne Ikarus.
* kuna vaja vahetada ka mõningad tihendid/simmerlingid, õlifilter jne, siis äkki oskate soovitada, kuskohast neid saada normaalse hinnaga.
Tegemist siis 2.8TD lühikese (3 ukselise) versiooniga aastast '93.
Tänades...
* koha peal tühikäigul töötades teeb auto imelikku vilinat/raginat. Siduri alla vajutades jääb kõik ilusti vaikseks (tundub nagu siduri survelaager). Lisaks sellele aga teevad häält ka kõik käigud peale 4'da ( neljanda käiguga kõik OK - mingit häält pole) Kõikide muude käikudega aga viliseb nagu nõukogude aegne Ikarus.
* kuna vaja vahetada ka mõningad tihendid/simmerlingid, õlifilter jne, siis äkki oskate soovitada, kuskohast neid saada normaalse hinnaga.
Tegemist siis 2.8TD lühikese (3 ukselise) versiooniga aastast '93.
Tänades...
Konrolli käigukast üle, vaata kas üldse õli sees on. Endal oli nooruses selline juhus, et kõik käigud peale 4. see on otsekäik tegid häält. Samuti vigises tühikäuigul. Siduri lahutamisega jääb kasti võll seisma ja on vaikne.
Kiskusin siis kasti maha ja mis selgus- käigukast oli lihtsalt õlist tühi.
Muidugi võib küsimus olla ka käigukasti vahevõlli laagrites ja siis aitab vaid kasti maha võtmine.
Kiskusin siis kasti maha ja mis selgus- käigukast oli lihtsalt õlist tühi.
Muidugi võib küsimus olla ka käigukasti vahevõlli laagrites ja siis aitab vaid kasti maha võtmine.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Oskab keegi äkki lahti seletada, miks hääl kaob peale siduri lahutamist. Kohapeal käies on ka vaba käiguga sama kahin/ragin (sidurit vajutades jällegi täielik vaikus)jr kirjutas:4'jas käik on otse läbi peavõlli. Järelikult peavõlli laagrid OK, kui siis ei vilista.
Sai nädalavahetusel autoga ka veidike sõidetud, mille tagajärjel hääl justkui hullemaks läks.
Ootaks veel foorumikülastajatelt arvamusi, kui keegi vähegi oskab veel midagi välja pakkuda!
Ei ole siin midagi imestada ju, kui käigukasti laagrid on läbi ja mootor töötades käigukastis võlle kaasa veab, ongi vilin käes. Vajutad sidurit, käigukastis hammasrattad ja võllid jäävad seisu ning ongi vaikus.
Mul ulub ka vaikselt, mis teha, praegu lihtsalt ei saa laagrite vahetusele mõelda...
Mul ulub ka vaikselt, mis teha, praegu lihtsalt ei saa laagrite vahetusele mõelda...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.