LC 120 pihustid
Moderaatorid: jr, Moderators
LC 120 pihustid
Sõbral käis auto amservis hoolduses ja tehti kindlaks ,et tuleb pihustid välja vahetada.Kuna autoga käis seal tal naine jäi asi nats selgusetuks ja nüüd kerge paanika tekkinud.Ehk väideti et tuleb välja vahetada kõik pihustid mille hind oleks 2000e. Ja öeldi et kui on tekkinud pihustitest metallipuru on remondi hind 4000e.
Sai segane jutt aga ehk keegi sellise asjaga enne kokku puutunud.
Auto on sõitnud mingi 170000 km ja 3.0 diisel. Kas oleks mõtet lasta uurida asja ka kuskil mujal või käia raha kohe amservi lauale?
Sai segane jutt aga ehk keegi sellise asjaga enne kokku puutunud.
Auto on sõitnud mingi 170000 km ja 3.0 diisel. Kas oleks mõtet lasta uurida asja ka kuskil mujal või käia raha kohe amservi lauale?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: LC 120 pihustid
Arvatavasti on pihustite aeg otsa saanud. Tuleks ära vahetada kõik 4 pihustit. Kui vahetada ainult 1-2 siis teised vanemad pihustavad erinevalt ja uued pihustid hakkavad kompenseerima vanu pihusteid, mis ei ole hea. Lõpuks vahetab ikkagi kõik pihustid. Koos pihustitega vahetatakse välja ka pihustite torud. Kui on tekkinud metallipuru, siis võib see olla rikkunud ka pumpa. Pump ei tekita vajaliku survet. Pole veel kuulda, et keegi kusagil oleks neid pihusteid remontinud eestimaal. Pihustid on denso toodang. Neid pihusteid müüb Atoy. Peale vahetust on vaja arvutiga pihustite ajad paika programeerida.
Re: LC 120 pihustid
Aga millest see metallipuru tekib?Pihustitest endast?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: LC 120 pihustid
Niipalju kui olen uurinud,tekkib see pumbast jne liikuvast osast,eriti tänu veele läheb rooste,
Uuematel disladel tuleks magnetid paaki panna,kuna metallipuru keerabki tagasivoolu klapid peeti,
Pole küll selle mootoriga kokku puutund,kas ei lähe käima või milleks üldse tahetakse neid vahetada?
Enamasti seda lihtne testida,on mõõtudega väikesed torud mis pannakse pihusti otsa ja äkki oli 10seki käiates,ei tohtinud üle 2 ühiku väga kütet tulla tagasivoolust,ei mäleta enam peast
seda siis kia,mb jne autodel.
Kütuse filtrite kohapealt ei tasu kindlasti kokku hoida tänapäeva disladel,mingid taket jne toodangu filtrid tuleb suure kaarega minema visata,need lihtsalt ei toimi
Erinevalt markidest maksavad norm filtrid kordades rohkeb kui suva saast mida müüakse suht palju
Uuematel disladel tuleks magnetid paaki panna,kuna metallipuru keerabki tagasivoolu klapid peeti,
Pole küll selle mootoriga kokku puutund,kas ei lähe käima või milleks üldse tahetakse neid vahetada?
Enamasti seda lihtne testida,on mõõtudega väikesed torud mis pannakse pihusti otsa ja äkki oli 10seki käiates,ei tohtinud üle 2 ühiku väga kütet tulla tagasivoolust,ei mäleta enam peast

seda siis kia,mb jne autodel.
Kütuse filtrite kohapealt ei tasu kindlasti kokku hoida tänapäeva disladel,mingid taket jne toodangu filtrid tuleb suure kaarega minema visata,need lihtsalt ei toimi

Erinevalt markidest maksavad norm filtrid kordades rohkeb kui suva saast mida müüakse suht palju

Proto
53951597
53951597
Re: LC 120 pihustid
Mul oli ka pihustitega probleem, kus amservis käies öeldi, et kõik pihustid vaja ära vahetada. Tegelikult probleem selles, et neil ei ole võimalik pihusteid kontrollida. Mul muidugi läbisõit juba 400 000, aga sellist raha ei olnud nõus välja käima. Lõpuks läksin ühe diislimehe juurde, kes tegi kindlaks milline pihusti ei tööta, vahetas selle ära ja mure murtud. kui teemaalgatajal huvi, siis annan sulle tel numbri, kust raudselt abi saad. Tegemist oma ala proffiga ja hinnad ka täitsa mõistlikud.
...aga mis siin ikka pikalt targutada...
Re: LC 120 pihustid
Auto käis amservis miski rihma vahetuses ja paluti siis ka uurida miks auto külma mootoriga hommikuti kergelt väriseb ja plödiseb.
Väideti seepeale ,et 2 pihustit peetis aga vahetada tuleks kõik.
Arvatavasti ongi viga liig suures tagasivoolus aga tekkis just huvi selle vastu kas pihustid ise suudavad metallipuru sellega tekitada ,et tagasivool liig suur.
Isenesest auto käivitub ja sõidab normaalselt.
Väideti seepeale ,et 2 pihustit peetis aga vahetada tuleks kõik.
Arvatavasti ongi viga liig suures tagasivoolus aga tekkis just huvi selle vastu kas pihustid ise suudavad metallipuru sellega tekitada ,et tagasivool liig suur.
Isenesest auto käivitub ja sõidab normaalselt.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: LC 120 pihustid
Meallipuru tekkib lihtsalt niisama kah,pane kasvõi uuele autole magnet paaki ja vaata seda poole aastapärast.
Pole LC pihustitega kursis,aga osasi kannatab vabalt remmida,või tellida taastatud pihustid.
Üldiselt surevad need ka vanaduse surma,kia näeb vist umbes 80 tuhi pealt juba pihustivahetust ette.
Pole LC pihustitega kursis,aga osasi kannatab vabalt remmida,või tellida taastatud pihustid.
Üldiselt surevad need ka vanaduse surma,kia näeb vist umbes 80 tuhi pealt juba pihustivahetust ette.
Proto
53951597
53951597
Re: LC 120 pihustid
Kas Sinu auto puhul on ka tegemist elektrooniliste pihustitega? Või mehaanilistega? Elektroonilisi kontrollitakse amservis arvutiga. Mehaaniliste jaoks on kontrollimiseks olmas ka käsipump.jack kirjutas:Mul oli ka pihustitega probleem, kus amservis käies öeldi, et kõik pihustid vaja ära vahetada. Tegelikult probleem selles, et neil ei ole võimalik pihusteid kontrollida. Mul muidugi läbisõit juba 400 000, aga sellist raha ei olnud nõus välja käima. Lõpuks läksin ühe diislimehe juurde, kes tegi kindlaks milline pihusti ei tööta, vahetas selle ära ja mure murtud. kui teemaalgatajal huvi, siis annan sulle tel numbri, kust raudselt abi saad. Tegemist oma ala proffiga ja hinnad ka täitsa mõistlikud.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: LC 120 pihustid
Enne, kui pihusteid vahetama hakkad proovi kahetaktilise õli paar paagitäit läbi kärsatada. Amserv oskab ja saab pihusteid ühekaupa vahetada küll.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: LC 120 pihustid
Kui suur töö on pihustitele ligipääs? Ehk kas pihustite vahetus on nii töömahukas et peaks vahetama ka korras pihustid? Saan aru ,et pihusti ise metallipuru ei tooda vaid see tuleb pumbast?Oskab keegi soovitada mõnda konkreetset kohta lisaks amservile kust arvamust küsida? Koht peaks siiski enam vähem soliidne olema ja päris urkasse pole automanik nõus minema.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: LC 120 pihustid
Pihustite vahetus võtab reaalselt aega koos pihusti peal olevate koodide sisestamisega 2,5h.Kui suur töö on pihustitele ligipääs? Ehk kas pihustite vahetus on nii töömahukas et peaks vahetama ka korras pihustid? Saan aru ,et pihusti ise metallipuru ei tooda vaid see tuleb pumbast?Oskab keegi soovitada mõnda konkreetset kohta lisaks amservile kust arvamust küsida? Koht peaks siiski enam vähem soliidne olema ja päris urkasse pole automanik nõus minema.
Pihustid asuvad sellel klapikambrikaane all ja kui mõni pihustiseib hakkab läbi laskma siis on õlivõttur kinni ning mootor

Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Re: LC 120 pihustid
Omanik otsustas siis auto karla autosse viia kus lubati asi märksa soodsamalt korda teha.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC 120 pihustid
Oleks tore kui viitsid lõpptulemusest tagasiside anda...mine neid ootamatusi teaheints kirjutas:Omanik otsustas siis auto karla autosse viia kus lubati asi märksa soodsamalt korda teha.

Re: LC 120 pihustid
Kas sama mootoriga tegemist mis 3,0 hiluxlil, 126Kw?
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923