Chero AW4 rõvetuuning mõte

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Chero AW4 rõvetuuning mõte

Postitus Postitas Bytewize »

Esialgu lihtsalt mõte küll.

Tekkis siis selline haiglane mõte(endal diisel manuaal Chero), et mis siis, kui kruvida otsa AW4 kast ja lihtsa mikrokontrolleriga teha tiptronic-u stiilis käiguvahetus(juhtida otse solenoide)?
Täisautomaati nagunii ei saaks, AW4 diisliga väidetavalt muidu läbi ei saa.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
syncro1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Chero AW4 rõvetuuning mõte

Postitus Postitas syncro1 »

Lihtne mikrokontroller???Ma tegin nuppudega.Diislivärki ei oska kommenteerida,endal 4,0 bens.
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Re: Chero AW4 rõvetuuning mõte

Postitus Postitas Bytewize »

Nohh, jahh, ma veidi unustasin ära, et mu elukutse viimased 2 aastat oli tööstusautomaatik :D
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Chero AW4 rõvetuuning mõte

Postitus Postitas virgo »

Mõtted üldjuhul ei ole rõvedad....paljud mõtete teostused on rõvedad. Aisini kontrollkarpi peaks ju lahkamiseks olema küll võtta. Eduka rõveduse nimel olen nõus kuskilt raali tagant skeemi välja "printima"
Virgo
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Chero AW4 rõvetuuning mõte

Postitus Postitas uputaja »

Täiesti tehtav ja lihtne värk. Suhtle Syncro1 kasutajaga lähemalt, ta suht pädev antud teemal.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Re: Chero AW4 rõvetuuning mõte

Postitus Postitas Bytewize »

Teine huvitav küsimus on see, kas AW4 üldse diisli taha läheb? :D

Seal peaks olema mingi vahejupp, kus sees on sidur, aga kas vahejupp on omane diiselmootorile, või saab sama vahejupiga ka bensukat kasutada. See vast määrab, kas on võimalik ka bensuka vahejupi koos AW4-ga asemele pista.
Diislile automaadi vahejublakat ei ole saada.

Teine variant on võtta Grand Cherokee diisli vahejupi, kuna sellel autol on automaatkast olemas diislile(küll 3.1L mootorile, aga nad väga sarnased, lihtsalt üks silinder lisaks).

Mis selle vahejupi eestikeelne nimetus oligi? Inglise keeles oli bellhousing vist.

PS. Kas kellelgi juhuslikult ei vedele mõnda VM 2.5 diislit ja AW4 kuskil, et saaks oma silmaga näha, kuidas ühildub. Ei taha päris oma aparaati veel lammutada või huupi ostma hakata.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Chero AW4 rõvetuuning mõte

Postitus Postitas Jünger »

Diisli vahelt vahejupp on hea mõte, aga mitte aw4 jaoks. 3.1 all ei ole sugugi mitte aw4.
bellhousing/sidurikoda.




Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”