1. leht 5-st

Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:09 pm
Postitas metsik
Plaan toyotsile mingi kütuse soendus nipitada.
Mõtlesin liimida istmesoenduse paagi põhjale,fooljum peale ja siis veel mingi veekindel kate ja lõpuks veel paagikaitse.
1 tegelane laitis selle mõtte maha ,et hakkab hull kondents tekkima jne.
on kellegil mingit head mõtet?
Või saab keegi väita,et Venes müüakse arktilist kütet ja pole probleemi?

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:13 pm
Postitas TiitR
Kas sel tehasest filtrisoendust pole peal? ja kas filtri soojendamisest üldse piisab, et küte voolav oleks? :roll:

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:20 pm
Postitas metsik
Jut on 92 aasta isendist LC 80
Ei ole tal filtri soendust.
Autol on lisapaak ja sealt ei käi tagasivool ka läbi.

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:20 pm
Postitas siim0008
Mul isa rääkis, et kui ta kamazi peal tööts pani ta esitule pirni paaki põlema olevat kütte vedelana hoidnud

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:22 pm
Postitas kala
pirn jah vana hea asi mis aitab

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:29 pm
Postitas metsik
Olen seda pirni asja kuulnud jah.
Ehk tuleb veel mingeid häid mõtteid.

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:31 pm
Postitas TiitR
metsik kirjutas:Jut on 92 aasta isendist LC 80
Ei ole tal filtri soendust.
Autol on lisapaak ja sealt ei käi tagasivool ka läbi.
Minu point oli just selles, et kui veel pole soendust, siis kannatab sinna selle äkki lisada? :roll: Uuema lc pealt näiteks? Saan aru, et hangunud kütuse kõige suurem valupunkt hakkabki filtrist, kus teema kõige tihedam ja äkki sel juhul filtrisoendusest piisab?
P.S ma pole päris kindel, kuid kas mitte mu `95a. pajerol, mis oli põhjamaa paketiga, polnud samuti küttefiltri soendus peal? :roll:

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:40 pm
Postitas metsik
Filtri soenduse saaks aretada näiteks rekka peeglisoenduse elemendist.
Lisa paagist pumpab pisike pump kütust origin. paaki.Kui seal küte jämedaks läheb siis võib juhtuda,et ei saa enam lispaagist kütet kätte.
Aga se filtri soendus on ka juba hea mõte.

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:53 pm
Postitas TiitR
metsik kirjutas:Filtri soenduse saaks aretada näiteks rekka peeglisoenduse elemendist.
Lisa paagist pumpab pisike pump kütust origin. paaki.Kui seal küte jämedaks läheb siis võib juhtuda,et ei saa enam lispaagist kütet kätte.
Aga se filtri soendus on ka juba hea mõte.
Kui küte päris kritallkuuliks pole kümunud, suudab pea igasugune etteande pump selle edasi lüüa...valus hakkab kui peab filterelemendist läbi "nõrguma" :wink: Vaata või olukorda reaalses elus (palju näiteid rekkade peal), kus kohapeal mootor tiksub ka "poolplastikust" küttega, aga nii kui pöördeid anda ja mootor tahab kütust rohkem kui filter ette suudab anda, kukub lämbuma....väga huvitavaid näiteid võib tuua ka nn. "tuulekülmaga", kus välistemperatuuriga mingi -25C, suudab tuul ikka tempi väga madalaks ajada (pakun sinna -35..-40C juurde isegi). Selle peale ütlevad tanklaomanikud, et sry, aga meie kütus filtreerub kuni -32C-ni, mis on aga JOKK! Ja nii need rekkad teeääres seisavadki. :evil:

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 8:54 pm
Postitas al
Sa veokatega sina peal, käi Scaniast vms. läbi, seal oli (2003. :oops: ) neid soojenduselemente suht mõistliku hinnaga saada, 2.-3. seeria scania filter oli samas mõõdus, mis minu lc-l.
Kamazi aegadel seoti vana R4 pirn paagis otse võtturi toru külge ja toimis ka suvise kütusega. kui otse võtturi kõrval, siis peaks ka 21W piisama.
Kõvemad kulibinid keerutasid paar tiiru kütusetoru ümber summutitoru, aga see tundus juba kaugelt vaadates väga fataalsete tagajärgedega olema. Lisaks ei aita, kui hommikul vaja käivitada.

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 9:02 pm
Postitas isakene
Kui kütet just otse paagis pole vaja soojaks ajada, siis on lihtsaim variant lihtne soojusvaheti, mis kasutab ära salongi soojendusest tagasitulevat jahutusvedelikku. Olen näinud nii "veesärgiga" varianti, kus kütusetoru jookseb läbi jämeda jahutusvedelikuga toru, kui ka lihtsalt kütusetoru ümber keeratud jahutusvedeliku toru spiraali. Viimane variant on näpu vahel poole tunniga valmistatav, olen näinud ka tehasetoodangut.

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 9:09 pm
Postitas heints
Aga milleks elektriga kütust soendada? Paar tiiru vasktoru ümber väljalaskekollektori peaks kütte piisavalt soojaks ajama.Ja kui kütuse toru enne filtrit ümber kollektori keerata pole filtrisoendust vaja.

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 9:17 pm
Postitas metsik
Kas see pirn peaks seal paagis rappumisele vastu ja mismoodi se juhe sealt välja vedada.
Andurite kaanest auk läbi :roll:
Se pirni värk vast kõige odavam lahendus

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 9:23 pm
Postitas metsik
heints kirjutas:Aga milleks elektriga kütust soendada? Paar tiiru vasktoru ümber väljalaskekollektori peaks kütte piisavalt soojaks ajama.Ja kui kütuse toru enne filtrit ümber kollektori keerata pole filtrisoendust vaja.
Lisapaagist vaja pumbata origin. paaki.

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitatud: K Okt 26, 2011 9:29 pm
Postitas ibra
Kunagi sai pandud paaki ka vene lennuväe soojenduselemente. Selliseid http://www.upload.ee/image/1762753/Pilt322.jpg