1. leht 1-st

LC150 tõste

Postitatud: K Okt 19, 2011 8:13 pm
Postitas pätakas
Kas keegi on lc150-t ka tõstnud? Eriti huvitaks selliste mudelite tõste, millel KDSS standardis (el. stabikas sisuliselt). Milliseid probleeme võiks esineda ja mis hinnajärgus see olla võiks?

Tehaseseades on suht madala masinaga tegu, mõni cm kliirensile juurde aitaks hulka. Veelgi madalamaks tegi Meteci põhjakaitse, millest loobuda ei taha.

Re: LC150 tõste

Postitatud: K Okt 19, 2011 8:32 pm
Postitas TiitR
pätakas kirjutas:
Tehaseseades on suht madala masinaga tegu, mõni cm kliirensile juurde aitaks hulka. Veelgi madalamaks tegi Meteci põhjakaitse, millest loobuda ei taha.
Kusjuures olen täheldanud, et minu oma see Meteci kaitse niiväga madalamaks ei teinudki, kui linnapildis need ilma õhuaukudeta teraskaitsmed.

Re: LC150 tõste

Postitatud: K Okt 19, 2011 9:03 pm
Postitas pätakas
LC120 on visuaalselt niisamagi kõrgem ja meteci kaitse on ka kuidagi "voolujoonelisem", ei jäta muljet nagu oleks takistus. Sõbrad on juba rehvidega saanud normaalselt auto kõrgemale. Originaali asemel on 32'' alla visatud ja juba sellestki tolku.

Madal on raip..

Re: LC150 tõste

Postitatud: T Mär 27, 2012 9:20 pm
Postitas suzukikq
kuidas see lc 150 üldse on võrreldes 120(hind on muidugi kallim :wink: )? kumba kannatab rohkem tõsta? olen kuulnud, et 150 on puksid nõrgemad ja ei pea nii kaua kui 120, tea kas jutt peab ka tegelikult paika :lol: 150 tagasillal ka pukse nähtavasti rohkem. ei tea kas 150 mootoril on esinenud samu probleeme mis 120-el ( pihustid, õlivõtturi ummistus jne)?

postitasin võib-olla natuke valesse teemasse kuid ei leidnud lc 150 kohta sobivamat kohta.

Re: LC150 tõste

Postitatud: K Mär 28, 2012 6:44 pm
Postitas Andrus Michelis
http://www.pradopoint.com/showthread.ph ... d-Lift-Kit
http://www.ironmandealer.com.au/prado150.htm#shocks
Kusjuures pildilt ma vaatan, et vedrud on samad mis 120. Kui keegi tunneb, et ta tahaks katselenduriks hakkata, siis minu kuurist leiab 1 versiooni esivedrusid ja 2 varjanti tagavedrusid.

Re: LC150 tõste

Postitatud: K Mär 28, 2012 9:17 pm
Postitas pätakas
Seal pradopoindi lehel tehti tõste, et mahutada 275/65R17 rehve... Praegu on ilma tõsteta all 275/65R18 Cooperi AT3. Ok, BFG muster on ehk karvasem ja nõuab enam ruumi aga..

Tõsteplaani ei ole maha matnud, head kaupmehed ikka tuletavad end meelde. :) Seda, et 150 puksid on nõrgemad vms, ma siiralt ei usu. Pigem on tehnika vist 120 ja 150 suht sarnane. Kere on välimuselt teistsugune, seest ka - müügiedu loodetakse ilmselt ikka mitte innovatiivsuse, vaid töökindluse najal.

Re: LC150 tõste

Postitatud: N Mär 29, 2012 9:11 am
Postitas TiitR
Puksidest. Peab tõdema tõesti, et puksid on üks väheseid asju, mis LC120-l peavad. Minu omal 186tuh. ees (ostetud uuena Amservist) ja ainuke mis vahetanud olen, on esimesed stabika puksid, kuna need olid juba natuke pehmeks saanud.

Re: LC150 tõste

Postitatud: N Mär 29, 2012 10:20 am
Postitas Andrus Michelis
Kui sul on keerdvedrudega auto see 150 siis on seda heietamist siin vaja ainult julguse kogumiseks. :D Muus osas on lihtne, tuleb sobivad vedrud ja amordid hankida ja külge kruvida.

Re: LC150 tõste

Postitatud: N Mär 29, 2012 11:24 am
Postitas TiitR
Andrus Michelis kirjutas:Kui sul on keerdvedrudega auto see 150 siis on seda heietamist siin vaja ainult julguse kogumiseks. :D Muus osas on lihtne, tuleb sobivad vedrud ja amordid hankida ja külge kruvida.
pätakas kirjutas:Kas keegi on lc150-t ka tõstnud? Eriti huvitaks selliste mudelite tõste, millel KDSS standardis (el. stabikas sisuliselt).

Re: LC150 tõste

Postitatud: N Mär 29, 2012 7:48 pm
Postitas pätakas
Andrus Michelis kirjutas:Kui sul on keerdvedrudega auto see 150 siis on seda heietamist siin vaja ainult julguse kogumiseks. :D Muus osas on lihtne, tuleb sobivad vedrud ja amordid hankida ja külge kruvida.
Jah, täpipealt - julguse puudumine ja hirm tuleviku ees. Nimelt ei ole autodiileri esindajad veel julgustavaid sõnu lausunud sellise modifikatsiooni kohta seoses jätkuva tehasegarantiiga, mis on mulle seoses suuremate läbisõitudega oluline faktor... Tean, et esimesed kõrgemad 150-d veerevad ning kaugel see kindlus ka esindustel on. Seda vist mainisin ka, kui me Männikul mu auto juures juttu ajasime.

Tiit, lugema õppisin enne põhikooli... :lol: