LC150 tõste

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

LC150 tõste

Postitus Postitas pätakas »

Kas keegi on lc150-t ka tõstnud? Eriti huvitaks selliste mudelite tõste, millel KDSS standardis (el. stabikas sisuliselt). Milliseid probleeme võiks esineda ja mis hinnajärgus see olla võiks?

Tehaseseades on suht madala masinaga tegu, mõni cm kliirensile juurde aitaks hulka. Veelgi madalamaks tegi Meteci põhjakaitse, millest loobuda ei taha.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas TiitR »

pätakas kirjutas:
Tehaseseades on suht madala masinaga tegu, mõni cm kliirensile juurde aitaks hulka. Veelgi madalamaks tegi Meteci põhjakaitse, millest loobuda ei taha.
Kusjuures olen täheldanud, et minu oma see Meteci kaitse niiväga madalamaks ei teinudki, kui linnapildis need ilma õhuaukudeta teraskaitsmed.
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas pätakas »

LC120 on visuaalselt niisamagi kõrgem ja meteci kaitse on ka kuidagi "voolujoonelisem", ei jäta muljet nagu oleks takistus. Sõbrad on juba rehvidega saanud normaalselt auto kõrgemale. Originaali asemel on 32'' alla visatud ja juba sellestki tolku.

Madal on raip..
suzukikq
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: N Dets 04, 2008 10:52 pm

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas suzukikq »

kuidas see lc 150 üldse on võrreldes 120(hind on muidugi kallim :wink: )? kumba kannatab rohkem tõsta? olen kuulnud, et 150 on puksid nõrgemad ja ei pea nii kaua kui 120, tea kas jutt peab ka tegelikult paika :lol: 150 tagasillal ka pukse nähtavasti rohkem. ei tea kas 150 mootoril on esinenud samu probleeme mis 120-el ( pihustid, õlivõtturi ummistus jne)?

postitasin võib-olla natuke valesse teemasse kuid ei leidnud lc 150 kohta sobivamat kohta.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas Andrus Michelis »

http://www.pradopoint.com/showthread.ph ... d-Lift-Kit
http://www.ironmandealer.com.au/prado150.htm#shocks
Kusjuures pildilt ma vaatan, et vedrud on samad mis 120. Kui keegi tunneb, et ta tahaks katselenduriks hakkata, siis minu kuurist leiab 1 versiooni esivedrusid ja 2 varjanti tagavedrusid.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas pätakas »

Seal pradopoindi lehel tehti tõste, et mahutada 275/65R17 rehve... Praegu on ilma tõsteta all 275/65R18 Cooperi AT3. Ok, BFG muster on ehk karvasem ja nõuab enam ruumi aga..

Tõsteplaani ei ole maha matnud, head kaupmehed ikka tuletavad end meelde. :) Seda, et 150 puksid on nõrgemad vms, ma siiralt ei usu. Pigem on tehnika vist 120 ja 150 suht sarnane. Kere on välimuselt teistsugune, seest ka - müügiedu loodetakse ilmselt ikka mitte innovatiivsuse, vaid töökindluse najal.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas TiitR »

Puksidest. Peab tõdema tõesti, et puksid on üks väheseid asju, mis LC120-l peavad. Minu omal 186tuh. ees (ostetud uuena Amservist) ja ainuke mis vahetanud olen, on esimesed stabika puksid, kuna need olid juba natuke pehmeks saanud.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Kui sul on keerdvedrudega auto see 150 siis on seda heietamist siin vaja ainult julguse kogumiseks. :D Muus osas on lihtne, tuleb sobivad vedrud ja amordid hankida ja külge kruvida.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas TiitR »

Andrus Michelis kirjutas:Kui sul on keerdvedrudega auto see 150 siis on seda heietamist siin vaja ainult julguse kogumiseks. :D Muus osas on lihtne, tuleb sobivad vedrud ja amordid hankida ja külge kruvida.
pätakas kirjutas:Kas keegi on lc150-t ka tõstnud? Eriti huvitaks selliste mudelite tõste, millel KDSS standardis (el. stabikas sisuliselt).
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: LC150 tõste

Postitus Postitas pätakas »

Andrus Michelis kirjutas:Kui sul on keerdvedrudega auto see 150 siis on seda heietamist siin vaja ainult julguse kogumiseks. :D Muus osas on lihtne, tuleb sobivad vedrud ja amordid hankida ja külge kruvida.
Jah, täpipealt - julguse puudumine ja hirm tuleviku ees. Nimelt ei ole autodiileri esindajad veel julgustavaid sõnu lausunud sellise modifikatsiooni kohta seoses jätkuva tehasegarantiiga, mis on mulle seoses suuremate läbisõitudega oluline faktor... Tean, et esimesed kõrgemad 150-d veerevad ning kaugel see kindlus ka esindustel on. Seda vist mainisin ka, kui me Männikul mu auto juures juttu ajasime.

Tiit, lugema õppisin enne põhikooli... :lol:
Vasta

Mine “Toyota”