1. leht 1-st
niva rool
Postitatud: P Okt 16, 2011 8:28 pm
Postitas voskar450
mida teha et saaks rooli kergemini käima või pole võimalik ilma et midagi ringi vahetada
Re: niva rool
Postitatud: P Okt 16, 2011 9:20 pm
Postitas Taivo
Kui kogu süsteem on iseenesest korras ja määritud siis jah, pole nagu suurt teha midagi!
Kui ei siis tuleks alustada roolisüsteemi korrastamisest ja määrimisest...
Re: niva rool
Postitatud: T Okt 18, 2011 11:28 am
Postitas Raidoastra
Praegu ei tule meelde et kas nival poolraami küljes ka on üks punkt kus pendel hoob kinnitub aga ladal sai see tehtud laagrite peale ümber kuna originaalis pukside peal ja rool läks tunduvalt kergemaks.
Re: niva rool
Postitatud: T Okt 18, 2011 1:29 pm
Postitas KKKKKK
Peaks ka poest laagritega hooba saada olema.
Re: niva rool
Postitatud: T Okt 18, 2011 1:43 pm
Postitas voskar450
tänud määrind olen aga eks pea veel korra asjad üle vaatama sai regullitud rooli karpi kah aga äkki sai liiga peale keerata
Re: niva rool
Postitatud: T Okt 18, 2011 7:50 pm
Postitas madis132
Rooli karbi regullimisega tuleb olla ettevaatlik , sest kui liiga palju pääle kruvida siis hakkab pooma niisiis tuleks roolile väike lõtk jätta.
Re: niva rool
Postitatud: E Nov 14, 2011 6:23 pm
Postitas VAZist
Olin ka hädas, et rool raske. Kasutasin 195/80 R-15 rehve Suzuki velgedega (on vähe väljapoole). Talveks keerasin alla orig. rattad ja asi paranes tunduvalt.
Re: niva rool
Postitatud: P Nov 27, 2011 7:37 pm
Postitas tuningman
on sul rooliotsad ka määritavaks tehtud?
Re: niva rool
Postitatud: T Nov 29, 2011 5:16 pm
Postitas antskantoss
Kasutades originaal rehvi ja vähegi määrituid rooliotsasid ei saa küll aru et ta raske on (kui just roolivõimendiga masinaga ei võrdle). Laiema rehviga paraku peab ka arvestama sellega, et raskem keerata kuna nn. looduse vastu ei saa. Enda omal lasin süstla ja nõelaga läbi kummikatete kõik otsad mõnusalt õliseks ja asi paranes veelgi. Sama tegin ka alumiste sarniiridega.