Sooviks kalal ja metsas käimiseks maasturit.Ise ehitaja pole,aga kas juba tõstetud-kohandatud masinat ostes pole oht vigast isendit saada?
Kas oleks õigem osta tehaseseades masin ja siis see lasta spetsidel vajalikult varustada ja modifitseerida.
Samuti ei tea kas mingitel mudelitel ka esisillad on kuidagi lukustatavad -piiratavad või selliseks arendatavad.
Kuna kallist masinat ei raatsiks kriipida lõhkuda,siis peaks hind vast kuskile 5000-10000 euri vahele jääma.
Samuti ei oska oletada kui suur vahe on sama mudeli nö.pika ja lühikese kerevariandi võimekusel metsasihtidel ja kinnikasvanud metsateedel.
Kas pisike Suzuki oleks liiga nõrguke nö hilisema vastupidavuse hoolduse osas?.
Ise eelistaks diiselmootoriga masinat.
Samas peaksid ka muud mugavusomadused nagu talvel küttesüsteem jne normaalsed olema.
Vajalik kindlasti maanteelegaalsus meil ja võib-olla ka mujal ja edukas ülevaatuste läbimine.Ja vibratsiooni ja müra poolest peaks ka pikemaid maanteeotsi kannatama läbida.Kalastuskohad ca 100 km+- siia sinna jäävad.
Ise suurt remonti ei tee ja seega jääksin mingile asjatundjale kindlasti kliendiks.
Esialgne idee oleks autoks vast midagi Landcruiserite,Pajerote või patrolite hulgast aga kas mingil mudelil saab reaalselt ka kõik 4 ratast vedama või on esidifrid ikka lahtised.
Või on uuematel probleem abs-i ja veojõukontrollidega lahendatud kui diagonalis kiikuma jääd.?
Ostaks kah,aga ei oska valida.
Moderaator: Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: Ostaks kah,aga ei oska valida.
Pajero jäta heaga mängust välja.
Sellisesse hinnaklassi jääb minu valikust ainult minu eelmine võistlusmasin Land Rover Defender 90. (ei ole maanteel ja talvel väga tuulekindel
)
Metsasihil ja kraavis alati lühike teljevahe parem kui pikk.
Mul olemas veel üks LC 70, mis ootab mootoripaigaldust. Samas sellele masinale mul ammu varutud lukud ootavad riiulis. Vintsiraud on juba eelnevalt sellel olemas.
ABS ja veojõukontroll on täielik jama. Need ei aita sind diagonaalis kraavist läbi.
Sellisesse hinnaklassi jääb minu valikust ainult minu eelmine võistlusmasin Land Rover Defender 90. (ei ole maanteel ja talvel väga tuulekindel

Metsasihil ja kraavis alati lühike teljevahe parem kui pikk.
Mul olemas veel üks LC 70, mis ootab mootoripaigaldust. Samas sellele masinale mul ammu varutud lukud ootavad riiulis. Vintsiraud on juba eelnevalt sellel olemas.
ABS ja veojõukontroll on täielik jama. Need ei aita sind diagonaalis kraavist läbi.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Ostaks kah,aga ei oska valida.
Inseneeri LC70 tasub järgi kaemaist. Tegu tänavalegaalse projektautoga mis sinu soovide järgi kokku laotakse. On teine suht kobe ja sobilik mootor pidi tal vist ka nurgas varuks olema. Kalal käimiseks ja metsas registemiseks igati asine.
Soovitaks kindlasti esmalt defenderit, kuid sõnad soe ja defender ei sobi kahjuks kuidagi ühte lausesse. ;-(
Soovitaks kindlasti esmalt defenderit, kuid sõnad soe ja defender ei sobi kahjuks kuidagi ühte lausesse. ;-(
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi