Kirjutame ka siis midagi.
Suured tänud korraldajatele ürituse läbiviimise eest. Mõningaid tähelepanekuid aga
Võistlejatele võiks varem teada anda mõne bülla või muu postituvi vahendusel, mis katsed tulemas on. Poleks ju keeruline öelda olnud, et Proloog on Legend orienteerumine ning on ka LK, mille eest punkte antakse. Teisena ja tõeliselt nõmedana mõjus aga see üldine katsete osas salatsemine. Paned end eilsest päevast pasastesse riietesse, tõmmad jalga märjad saapad, pakid auto, kontorllid kõik ja oled valmis tormama mõnda Kõpu fantastilisele metskatsele ja siis avastad kohapeal, et tegelikult oleks pidanud auto laagris tühjaks loopima, panema endale selga paar kerget riiet ja mõnusalt aega veetma Dräägi oodates. Kulla korraldajad, see poleks ju keeruline välja öelda olnud. Või pakkus see mingit rõõmu teile vaadata, kuidad mehed tulid saapad teibituna dräägi katsele ?
Muidugi on väga raske alla neelata ka seda 135/110 punkti. Ma mõistan, et tegu on rajameistri vimkaga, mida ikka vahel tehakse, kuid personaalsel tasemel leian, et see oli veidi üle võlli. Eriti, kui sama punkt on sama kordinaadiga, siis enamustele juhtudel ei ole see meiete tänapäevastes navi vahendites leitav. Soola haavale lisab veel see, et ma helistasin korraldajatele ning tõesti, mulle ei öeldud, et seda punkti pole, vaid et see punkt on "kahtlane". Kui sa sõidad tulemuse peale, siis pole sul aega võtta seda "kahtlast" punkti, kui on kõnes lisatud, et puntid 11 ja 45 on "kadunud". Kaks kadunud ja 1 kahtlane on selles kontekstis kolm kadunud punkti. Väga verisena oleme sunnitud selle "vimka" oma koolirahana kirja panema ning ma loodan, et see karma, mida ka teised võistlejad selle asja eest teile jagavad ka mingi hetk kohale tuleb.
Ja et ma viriseva tooni juba võtnud olen, siis võrreldes juubeliaasta üritusega suutis kohalik toitlustaja ikka "meeldiva" üllatuse valmistada. Eelmisel aastal pakuti väga maitsvat toitu väga mõistliku hinna eest, mistõttu meie laager oli arvestanud puhtalt kohaliku toitlustamise rõõmudega. Te võite ette kujutada, kudas suured näljased mehed lähevad hommikul putru sööma ja siis avastavad, et 100g mannaputru maksab €2.20. Kõhutäis on vähemalt aga 250g. Lisaks veel müüa suure tünniga kohvi hinnaga €1.20 on pehmeltöeldes röövimine (Poes oli korralik masinakohvi €1). Makstes neid summasid sisestasin ma endale, et tasuta lõunaid pole olemas, selle raha eest maksime me kinni kogu selle laagriplatsi ja sellega seostuvad kulud. Seletasin endale seda mitu korda, et hakkasin pea aegu seda uskuma, kuid ikka oli kuradi valus hommikusöögi eest 7€ maksta ... meil euroopas on hotelli hommikubufee reeglina €9...
Radade osas aga ühtki virinat ei ole. Proloog oli suurepärane idee, et inimesed saaksid oma autoga taas sõbraks ja tuleks meelde, kuidas autoga sõidetakse. See 27 kilomeetrit lasi mõnusaste pinged maha, et järgmise päeva stardis juba end kindlana tunda.
Surnusoo oli samamoodi väga mõnus katse, punktid olid hästi pandud ja kui see tehnikakurat poleks esimesel päeval vimkat mänginud oleks see vast veel lahedam olnud. Teise päeva katsetest Talts oli väga mahlane ringrada, sai sõita ja oli tehniline. Sudiste on ilmselgelt eesti parim katse, mida sõita TR3 autoga. Seda katset sõidaks lausa veel korra. Tegelikult peale seda kuradi 135/110 jama mõtlesime, et teeme uuesti selle katse ...
Drääg oli ka päris põnev, kuid tegelikult olid ju tulemused selged peale esimest kahte sõitu - kell ju käis. Suht hõredaks läksid inimeste read finaalsõitude ajaks. Veidike võiks sellele formaadile otsa vaadata ja vähe paremaks teha seda. Ideena oli ju väga lahe.
Loodan, et eelpool öeldu on konstruktiivne ja ei kõla väga vingumisena. Kokkuvõtvalt, kui SS10 oli hindele 4+ siis seekord tugev 3 ehk hea.