Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Aldis
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 147
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:29 pm
- Asukoht: Raplamaa
- Kontakt:
Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Mõned pildid laupäevasest võistluspäevast:
www.aldistoome.com/suur-maasturite-suvesoit-2011/
www.aldistoome.com/suur-maasturite-suvesoit-2011/
Viimati muutis Aldis, P Juul 03, 2011 10:42 pm, muudetud 1 kord kokku.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Panen siis ka mõne pildi...
http://album.ee/album/302993/50279869?
http://album.ee/album/302993/50279869?
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Suured tänud korraldajatele "Airbus" õppesõidu meeskonna poolt.
Väga lahe, seiklusterohke ja õppesõiduautole jõukohane TR1 rada oli.
Tänud ka kaasvõistlejatele, kes meid ära suutsid taluda.
Personaalsed ning topelt vabandused "Artist" team-i ees, kellele me juba Tallinnas enne võistlust paraja peavalu valmistasime ning korra võistlusel segasime. Ärge pikka viha pidage!
Super tänud Q-Kulguri Priidule kelle lahke abita poleks me võistlust ilmselt lõpuni sõitnud!
Õige mees sai eriauhinna!
Tänud meeskonna tehnilise toele Smabla Aadu isikus!
Kristjan ja Jaanus - "Airbus" TR1
Peagi panen ka pildid.
Väga lahe, seiklusterohke ja õppesõiduautole jõukohane TR1 rada oli.
Tänud ka kaasvõistlejatele, kes meid ära suutsid taluda.
Personaalsed ning topelt vabandused "Artist" team-i ees, kellele me juba Tallinnas enne võistlust paraja peavalu valmistasime ning korra võistlusel segasime. Ärge pikka viha pidage!
Super tänud Q-Kulguri Priidule kelle lahke abita poleks me võistlust ilmselt lõpuni sõitnud!
Õige mees sai eriauhinna!
Tänud meeskonna tehnilise toele Smabla Aadu isikus!
Kristjan ja Jaanus - "Airbus" TR1
Peagi panen ka pildid.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Aitäh korraldusmeeskonnale toreda võistluse eest. Parim 4x4 võistlus Eestis. TR-1 klassis suurepärased rajad - sai nii orienteerumist, kui rallit sõita + mööda jooni ära eksida, dragi sõita jne.
Oli vaheldusrikas võistlus - ei olnud tuima ja rutiinset tundidepikkust vintsimist mööda põhjatuid auke. Selline peabki TR-1 rada olema! Teistel korraldajatel puudub nüüd võimalus öelda, et ei saa teha radasid vastavalt võistlusklassidele. Saab ja väga hästi saab nagu Suvesõit näitas. Samuti kiidusõnad kaasvõistlejatele hea seltskonna eest. Suvesõit on sõit, mida lihtsalt peab sõitma - järgmise korrani! Aga kuna alati saab midagi paremaks teha, siis tuleks minu meelest midagi ette võtta, et tops piima ja kauss mannaputru 8 Eurot ei maksaks. Iseasi kui palju korraldaja neid hindu seal määrab...
Erik @ team Aurora.

Erik @ team Aurora.
Viimati muutis walkman, E Juul 04, 2011 12:14 pm, muudetud 1 kord kokku.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Lisan ka omalt poolt laupäeval klõpsitud pildid.
http://nagi.ee/photos/axdolphin1/sets/3 ... sq&start=0
http://nagi.ee/photos/axdolphin1/sets/3 ... sq&start=0
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Kirjutame ka siis midagi.
Suured tänud korraldajatele ürituse läbiviimise eest. Mõningaid tähelepanekuid aga
Võistlejatele võiks varem teada anda mõne bülla või muu postituvi vahendusel, mis katsed tulemas on. Poleks ju keeruline öelda olnud, et Proloog on Legend orienteerumine ning on ka LK, mille eest punkte antakse. Teisena ja tõeliselt nõmedana mõjus aga see üldine katsete osas salatsemine. Paned end eilsest päevast pasastesse riietesse, tõmmad jalga märjad saapad, pakid auto, kontorllid kõik ja oled valmis tormama mõnda Kõpu fantastilisele metskatsele ja siis avastad kohapeal, et tegelikult oleks pidanud auto laagris tühjaks loopima, panema endale selga paar kerget riiet ja mõnusalt aega veetma Dräägi oodates. Kulla korraldajad, see poleks ju keeruline välja öelda olnud. Või pakkus see mingit rõõmu teile vaadata, kuidad mehed tulid saapad teibituna dräägi katsele ?
Muidugi on väga raske alla neelata ka seda 135/110 punkti. Ma mõistan, et tegu on rajameistri vimkaga, mida ikka vahel tehakse, kuid personaalsel tasemel leian, et see oli veidi üle võlli. Eriti, kui sama punkt on sama kordinaadiga, siis enamustele juhtudel ei ole see meiete tänapäevastes navi vahendites leitav. Soola haavale lisab veel see, et ma helistasin korraldajatele ning tõesti, mulle ei öeldud, et seda punkti pole, vaid et see punkt on "kahtlane". Kui sa sõidad tulemuse peale, siis pole sul aega võtta seda "kahtlast" punkti, kui on kõnes lisatud, et puntid 11 ja 45 on "kadunud". Kaks kadunud ja 1 kahtlane on selles kontekstis kolm kadunud punkti. Väga verisena oleme sunnitud selle "vimka" oma koolirahana kirja panema ning ma loodan, et see karma, mida ka teised võistlejad selle asja eest teile jagavad ka mingi hetk kohale tuleb.
Ja et ma viriseva tooni juba võtnud olen, siis võrreldes juubeliaasta üritusega suutis kohalik toitlustaja ikka "meeldiva" üllatuse valmistada. Eelmisel aastal pakuti väga maitsvat toitu väga mõistliku hinna eest, mistõttu meie laager oli arvestanud puhtalt kohaliku toitlustamise rõõmudega. Te võite ette kujutada, kudas suured näljased mehed lähevad hommikul putru sööma ja siis avastavad, et 100g mannaputru maksab €2.20. Kõhutäis on vähemalt aga 250g. Lisaks veel müüa suure tünniga kohvi hinnaga €1.20 on pehmeltöeldes röövimine (Poes oli korralik masinakohvi €1). Makstes neid summasid sisestasin ma endale, et tasuta lõunaid pole olemas, selle raha eest maksime me kinni kogu selle laagriplatsi ja sellega seostuvad kulud. Seletasin endale seda mitu korda, et hakkasin pea aegu seda uskuma, kuid ikka oli kuradi valus hommikusöögi eest 7€ maksta ... meil euroopas on hotelli hommikubufee reeglina €9...
Radade osas aga ühtki virinat ei ole. Proloog oli suurepärane idee, et inimesed saaksid oma autoga taas sõbraks ja tuleks meelde, kuidas autoga sõidetakse. See 27 kilomeetrit lasi mõnusaste pinged maha, et järgmise päeva stardis juba end kindlana tunda.
Surnusoo oli samamoodi väga mõnus katse, punktid olid hästi pandud ja kui see tehnikakurat poleks esimesel päeval vimkat mänginud oleks see vast veel lahedam olnud. Teise päeva katsetest Talts oli väga mahlane ringrada, sai sõita ja oli tehniline. Sudiste on ilmselgelt eesti parim katse, mida sõita TR3 autoga. Seda katset sõidaks lausa veel korra. Tegelikult peale seda kuradi 135/110 jama mõtlesime, et teeme uuesti selle katse ...
Drääg oli ka päris põnev, kuid tegelikult olid ju tulemused selged peale esimest kahte sõitu - kell ju käis. Suht hõredaks läksid inimeste read finaalsõitude ajaks. Veidike võiks sellele formaadile otsa vaadata ja vähe paremaks teha seda. Ideena oli ju väga lahe.
Loodan, et eelpool öeldu on konstruktiivne ja ei kõla väga vingumisena. Kokkuvõtvalt, kui SS10 oli hindele 4+ siis seekord tugev 3 ehk hea.
Suured tänud korraldajatele ürituse läbiviimise eest. Mõningaid tähelepanekuid aga
Võistlejatele võiks varem teada anda mõne bülla või muu postituvi vahendusel, mis katsed tulemas on. Poleks ju keeruline öelda olnud, et Proloog on Legend orienteerumine ning on ka LK, mille eest punkte antakse. Teisena ja tõeliselt nõmedana mõjus aga see üldine katsete osas salatsemine. Paned end eilsest päevast pasastesse riietesse, tõmmad jalga märjad saapad, pakid auto, kontorllid kõik ja oled valmis tormama mõnda Kõpu fantastilisele metskatsele ja siis avastad kohapeal, et tegelikult oleks pidanud auto laagris tühjaks loopima, panema endale selga paar kerget riiet ja mõnusalt aega veetma Dräägi oodates. Kulla korraldajad, see poleks ju keeruline välja öelda olnud. Või pakkus see mingit rõõmu teile vaadata, kuidad mehed tulid saapad teibituna dräägi katsele ?
Muidugi on väga raske alla neelata ka seda 135/110 punkti. Ma mõistan, et tegu on rajameistri vimkaga, mida ikka vahel tehakse, kuid personaalsel tasemel leian, et see oli veidi üle võlli. Eriti, kui sama punkt on sama kordinaadiga, siis enamustele juhtudel ei ole see meiete tänapäevastes navi vahendites leitav. Soola haavale lisab veel see, et ma helistasin korraldajatele ning tõesti, mulle ei öeldud, et seda punkti pole, vaid et see punkt on "kahtlane". Kui sa sõidad tulemuse peale, siis pole sul aega võtta seda "kahtlast" punkti, kui on kõnes lisatud, et puntid 11 ja 45 on "kadunud". Kaks kadunud ja 1 kahtlane on selles kontekstis kolm kadunud punkti. Väga verisena oleme sunnitud selle "vimka" oma koolirahana kirja panema ning ma loodan, et see karma, mida ka teised võistlejad selle asja eest teile jagavad ka mingi hetk kohale tuleb.
Ja et ma viriseva tooni juba võtnud olen, siis võrreldes juubeliaasta üritusega suutis kohalik toitlustaja ikka "meeldiva" üllatuse valmistada. Eelmisel aastal pakuti väga maitsvat toitu väga mõistliku hinna eest, mistõttu meie laager oli arvestanud puhtalt kohaliku toitlustamise rõõmudega. Te võite ette kujutada, kudas suured näljased mehed lähevad hommikul putru sööma ja siis avastavad, et 100g mannaputru maksab €2.20. Kõhutäis on vähemalt aga 250g. Lisaks veel müüa suure tünniga kohvi hinnaga €1.20 on pehmeltöeldes röövimine (Poes oli korralik masinakohvi €1). Makstes neid summasid sisestasin ma endale, et tasuta lõunaid pole olemas, selle raha eest maksime me kinni kogu selle laagriplatsi ja sellega seostuvad kulud. Seletasin endale seda mitu korda, et hakkasin pea aegu seda uskuma, kuid ikka oli kuradi valus hommikusöögi eest 7€ maksta ... meil euroopas on hotelli hommikubufee reeglina €9...
Radade osas aga ühtki virinat ei ole. Proloog oli suurepärane idee, et inimesed saaksid oma autoga taas sõbraks ja tuleks meelde, kuidas autoga sõidetakse. See 27 kilomeetrit lasi mõnusaste pinged maha, et järgmise päeva stardis juba end kindlana tunda.
Surnusoo oli samamoodi väga mõnus katse, punktid olid hästi pandud ja kui see tehnikakurat poleks esimesel päeval vimkat mänginud oleks see vast veel lahedam olnud. Teise päeva katsetest Talts oli väga mahlane ringrada, sai sõita ja oli tehniline. Sudiste on ilmselgelt eesti parim katse, mida sõita TR3 autoga. Seda katset sõidaks lausa veel korra. Tegelikult peale seda kuradi 135/110 jama mõtlesime, et teeme uuesti selle katse ...

Drääg oli ka päris põnev, kuid tegelikult olid ju tulemused selged peale esimest kahte sõitu - kell ju käis. Suht hõredaks läksid inimeste read finaalsõitude ajaks. Veidike võiks sellele formaadile otsa vaadata ja vähe paremaks teha seda. Ideena oli ju väga lahe.
Loodan, et eelpool öeldu on konstruktiivne ja ei kõla väga vingumisena. Kokkuvõtvalt, kui SS10 oli hindele 4+ siis seekord tugev 3 ehk hea.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Siinkohal pean kahel käel isand Kotka kriitikaga nõustuma.K.Kotkas kirjutas:Teisena ja tõeliselt nõmedana mõjus aga see üldine katsete osas salatsemine. Paned end eilsest päevast pasastesse riietesse, tõmmad jalga märjad saapad, pakid auto, kontorllid kõik ja oled valmis tormama mõnda Kõpu fantastilisele metskatsele ja siis avastad kohapeal, et tegelikult oleks pidanud auto laagris tühjaks loopima, panema endale selga paar kerget riiet ja mõnusalt aega veetma Dräägi oodates. Kulla korraldajad, see poleks ju keeruline välja öelda olnud. Või pakkus see mingit rõõmu teile vaadata, kuidad mehed tulid saapad teibituna dräägi katsele ?
Hommikul auto peale pakitud varustuse 25 minutit hiljem maha lopimine ning enda mudastesse trööbadesse rüütamine, et raja kõrval piloodi etteasteid vaadata oli küll nõme.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Võtan sõna pealtvaataja poolepealt Sudiste lõigukohta.
Sudiste oli tase omaette, sai ka pealtvaatajana korraliku elamuse. Paremat ei oskaksi tahta, ATV sõitsid ka esimese heiana ja partsa pikali. Igati vinge ja olen sigarahul, jään ootama järgmist suvesõitu
Küll ei ole aga rahul info levitamises ja seda sõidu toimumise asukoha kohta. Saan aru, et üritati põnevust hoida,pange ennast pealtvaataja olukorda, nii mõnigi mats ei jõudnud arvuti taga ära kiibitseda, et laekuks pisim lubatud inf sõidu asukoha kohta. Mis pärast peaks kilplase kombel sõitma näiteks Valgast Kõppu infot kerjama, ja siis sealt kohe tagasi Sudistesse
Kirjutanud kasvõi paartundi ennem starti, kus sõit toimub, oleks ju piisavalt kõiki praadida saanud
Sudiste oli tase omaette, sai ka pealtvaatajana korraliku elamuse. Paremat ei oskaksi tahta, ATV sõitsid ka esimese heiana ja partsa pikali. Igati vinge ja olen sigarahul, jään ootama järgmist suvesõitu
Küll ei ole aga rahul info levitamises ja seda sõidu toimumise asukoha kohta. Saan aru, et üritati põnevust hoida,pange ennast pealtvaataja olukorda, nii mõnigi mats ei jõudnud arvuti taga ära kiibitseda, et laekuks pisim lubatud inf sõidu asukoha kohta. Mis pärast peaks kilplase kombel sõitma näiteks Valgast Kõppu infot kerjama, ja siis sealt kohe tagasi Sudistesse

Kirjutanud kasvõi paartundi ennem starti, kus sõit toimub, oleks ju piisavalt kõiki praadida saanud
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Olin ise ka pealtvaataja rollis ning nõustun täiesti PARUNIga - info kättesaadavus oli kehva. Samuti kommenteeriksin kaarti mida jagati 1€
eest - oleks võinud olla täpsem. Näiteks kas või mis klassid sõidavad millisel rajal. Aga muidu täitsa lahe üritus 


Igatahes!
-
- Rookie
- Postitusi: 3
- Liitunud: T Dets 01, 2009 10:05 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Sain ka siis lõpuks näha milleks need 4x4 masinad võimelised on(mitte küll ronimise ja turnimise osas), küll aga Drag'is.
Drag'il sõideti raskete masinate kohta väga fenomenaalseid aegu, päeva parim RT minu teada oli 0.056 sek ja päeva absoluutne parim aeg oli 10.97 sek. Kahe masina vahel seistes ning nuppu hoides, käis mõttes selline pilt silme eest läbi nagu:"...nüüd tuleb midagi ratta alt ja matab mu sinna samasse." Aga ei hullu midagi.
Loodan et olite selle Drag'i asjaga rahul, nii meie osas kui ka raja osas.
Drag'il sõideti raskete masinate kohta väga fenomenaalseid aegu, päeva parim RT minu teada oli 0.056 sek ja päeva absoluutne parim aeg oli 10.97 sek. Kahe masina vahel seistes ning nuppu hoides, käis mõttes selline pilt silme eest läbi nagu:"...nüüd tuleb midagi ratta alt ja matab mu sinna samasse." Aga ei hullu midagi.
Loodan et olite selle Drag'i asjaga rahul, nii meie osas kui ka raja osas.
"...The Progress has no Emergency Brake!" --Garry Taylor--
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Meeskond "snegurochka" tänab suvesõidu korraldajaid ja teeb neile suure kummarduse tehtud töö eest. Sõit oli vinge, eriti sudiste kus meil olid küll mõned probleemid(viimases jões kadunud bensupumba vool ja mahapõlenud ventika releed), mis aga õnneks ei takistanud meid jõudmast kontrollaega. igatahes meie oleme ülimalt rahul, et nii läks, põhimõtteliselt esimene võistlus ja isegi viimaseks ei jäänud(vaba 5 koht)
. Järgmine aasta kindlasti taas rajal.

2018 "Lendav Draakon" TR1 177
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
100g mannaputru maksab €2.20. Kõhutäis on vähemalt aga 250g. Lisaks veel müüa suure tünniga kohvi hinnaga €1.20
Hommikul varajase tõusjana panin jooksuga sööma,et enne teisi jõuda. Pool unesegasena telgi juurde tagasi jõudes,ühes käes kohvi ja teises friikad hakkasin raha lugema ja tundus,et midagi valesti. (hinnad jõutsid telgijuures kohale)
Ülejäänud üritus oli super,rajad olid ka üli head.
Hommikul varajase tõusjana panin jooksuga sööma,et enne teisi jõuda. Pool unesegasena telgi juurde tagasi jõudes,ühes käes kohvi ja teises friikad hakkasin raha lugema ja tundus,et midagi valesti. (hinnad jõutsid telgijuures kohale)



Ülejäänud üritus oli super,rajad olid ka üli head.
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Suured tänud korraldajatele. Ma ei hakkagi siin muud ütlema, et olen Kotkaga täiesti päri.
Lasin siis mõned pildid ka klõpsida rajaäärest.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=2151317
Lasin siis mõned pildid ka klõpsida rajaäärest.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... id=2151317
TR 3
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Vaatan tolmust kuiva kurguga pilte ja mõtlen, et tahaš kah offroadi sõita 
PS: Taltsi katse oli TR1 suht ok

PS: Taltsi katse oli TR1 suht ok
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Suur Maasturite Suvesõit 2011 järelkajad
Pilte laagrimelust ning traditsiooniline ülevaade autasustamisest:
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2011.htm
Võistluspildid veidi hiljem.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/gal ... ii2011.htm
Võistluspildid veidi hiljem.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi