Nissan Teranno 2 sidur
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan Teranno 2 sidur
Teranno - 2 aastast 1997. 2.7 Td . Sidur võtab pedaali vajutades lõpust. Tulin pikalt reisilt ja märkasin kui jalg oli väsinud - käigud läksid nagu raskelt sisse.Kas seda sidurit ka kuidagi reguleerida saab paremaks? Milles põhjus ? Ette tänud !
Re: Nissan Teranno 2 sidur
Kuna tegemist on hüdraulilise süsteemiga siis vaata kõigepealt kas siduritopsikus ikka õli on piisavalt. Topsik on kohe piduriõli topsiku kõrval kapoti all. Tavaline DOT 4 läheb sinna kui mu mälu mind ei peta.
Hyundai Terracan
Re: Nissan Teranno 2 sidur
Saab küll reguleerida ja kui tulid pikemalt reisilt ning kasutasid sidurit palju,võis tekkida loomulik kulumine. Reguleeritakse töösilindrist tuleva ja sidurikahvli külge mineva poldi pikemaks keeramisega, kuid sealjuures peab jääma ettenähtud tühikäik, muidu jääb survelaager pidevalt peale ! Kui aga hüdroõli tasapind oluliselt kahanenud, siis tuleb enne viga üles otsida, kõrvaldada ja alles seejärel reguleerida, Kas töösilindril on õlileke silmaga näha ? Edu!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Re: Nissan Teranno 2 sidur
Isiklikult ei ole veel näinud Nissani siduri töösilindrit millel on reguleeritav varras.
Viga kas õli vähe või õhk sees.
Kui pumpad ja läheb paremaks siis õhuta ja asi korras. Aga põhjus tuleks ka üles otsida ja likvideerida(tavaliselt töösilinder lekkib)
Viga kas õli vähe või õhk sees.
Kui pumpad ja läheb paremaks siis õhuta ja asi korras. Aga põhjus tuleks ka üles otsida ja likvideerida(tavaliselt töösilinder lekkib)
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Nissan Teranno 2 sidur
Vabandan ,kui andsin valet infirunn kirjutas:Isiklikult ei ole veel näinud Nissani siduri töösilindrit millel on reguleeritav varras.
Viga kas õli vähe või õhk sees.
Kui pumpad ja läheb paremaks siis õhuta ja asi korras. Aga põhjus tuleks ka üles otsida ja likvideerida(tavaliselt töösilinder lekkib)

Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Re: Nissan Teranno 2 sidur
Kuna sõidan tööautoga - siis teranno on rohkem nädalavahetuse lõbu. Õli tase on stabiilne.Nüüd olid palavad ilmad.Keegi arvas - õli on vedelam kui muidu- Mina eriti ei usu.Külmalt esimese käigu sisselülitamisega on raskusi -kännu taga. Nikerdad - siis saab kuidagi sisse. Teised käigud lähevad ilma tõkketa.Kurb on see et siin kus ma elan, ei ole kellelgi seda masinat ja kui on - siis on sama tark kui mina või natuke... Mind huvitab kumba varrast peaks pikemaks keerama - kas pedaali taga või sidurijuures ? ja kui palju peaks pikendama mm -tes . Ette tänud. Edu ! Mudast suve !
Re: Nissan Teranno 2 sidur
Siduri katted sisaldavad tavaliselt kiude,ketas võib olla natuke "karvane",siis veab käigukasti võlli mingil määral kaasa takistades käikude lülitumist.Alustuseks võib proovida panna vahekast neutraali peale,siis 1 käik sisse ja jaotuskastist uuesti vedu järgi.Kui ketas väga peetis pole siis võib kõik iseenesest korda saada.Töösilindri varras pole reguleeritav,küll võib teha suvalisest sama läbimõõduga metallist pikema varda.Pikkuse saad nii:töösilinder heebliga sisse suruda ja lahti lasta,siis mõõdad vahe originaal varda ja siduri lülituskahvli vahel.Selle pikkuse(-1 mm)võrra teedki uue varda pikema.Meetod on tulemusi andnud mitme Nissani juures.Ilmselt annab sama tulemuse ka peasilindri reguleerimine,seda pole ise proovinud.