Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Niih,
vastse Wrangler YJ (94') omanikuna küsimus järgmine:
- hetkel peal 2,5 l pritsungiga mootor mis vajab remonti, sest 4-5 käiguga on jõud olematu. Kas heas konditsioonis 2,5 l mootor on sellele masinale siiski lahja või käib maanteel, metsas ja maastikul edasi küll (päris offroad ja võistlemine ei ole esialgu plaanis)?
- Olemas on 5,2 l V8 Grandi mootor- kas see läheb YJ peale ja milliste modifikatsioonidega peab arvestama? Eelistaksin käigu- ja vahekasti mitte vahetada ning nende asetust muuta.
- Soov oleks tegelikult peale panna diiselmootor, tõenäoliselt on sõelal 2,7 l MB mootor? Millised modifikatsiooni vajadused selle mootori paigaldamisega kaasnevad ja ehk on seda juba keegi teinud, et asja oma silmaga näha, et teha üks kord ja õigesti?
P.S. kui juba küsimiseks läks, siis kas keegi oskab foto järgi oletada kas ja milline tõstesari auto all praegu on? Soov oleks see (vedrud+amordid) uue vastu vahetada, aga ei ole kindel millist tellida..
fredo
vastse Wrangler YJ (94') omanikuna küsimus järgmine:
- hetkel peal 2,5 l pritsungiga mootor mis vajab remonti, sest 4-5 käiguga on jõud olematu. Kas heas konditsioonis 2,5 l mootor on sellele masinale siiski lahja või käib maanteel, metsas ja maastikul edasi küll (päris offroad ja võistlemine ei ole esialgu plaanis)?
- Olemas on 5,2 l V8 Grandi mootor- kas see läheb YJ peale ja milliste modifikatsioonidega peab arvestama? Eelistaksin käigu- ja vahekasti mitte vahetada ning nende asetust muuta.
- Soov oleks tegelikult peale panna diiselmootor, tõenäoliselt on sõelal 2,7 l MB mootor? Millised modifikatsiooni vajadused selle mootori paigaldamisega kaasnevad ja ehk on seda juba keegi teinud, et asja oma silmaga näha, et teha üks kord ja õigesti?
P.S. kui juba küsimiseks läks, siis kas keegi oskab foto järgi oletada kas ja milline tõstesari auto all praegu on? Soov oleks see (vedrud+amordid) uue vastu vahetada, aga ei ole kindel millist tellida..
fredo
- Manused
-
- IMG_00701.jpg (237.18 KiB) Vaadatud 12937 korda
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Pildi järgi on sinu autol juba vedrud silla peale tõstetud. Seega ilmselt tegemist stock vedrudga.
Mootorivahetus on veic keerulisem aga täiest tehtav. Ideaalis 5,2 pritsekas koos vanakooli ilma elektroonikata kkastiga. Elektrisüsteemi paneb käima vast TQHQ foorumlane Antennimees.
Mootorivahetus on veic keerulisem aga täiest tehtav. Ideaalis 5,2 pritsekas koos vanakooli ilma elektroonikata kkastiga. Elektrisüsteemi paneb käima vast TQHQ foorumlane Antennimees.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Tee see 2.5 korda ja pääsed valutult. Kui just väga suuri rattaid alla ei pane siis see 85kw küll. Igasugused muud ümberehitused on tõenäoliselt päris kulukad ja rasked. Põhjus on selles, et tõenäoliselt on sul seal mootori otsas AX5 kast mis on viimane piir isegi sellel 2.5le. Kui nüüd sinna v8 mingi nipiga otsa panna jääb sõit väga lühikeseks. Edasi ei pea tõenäoliselt sillad vastu. Üldse on wrangleri pikkus üks tõsine probleem, kuna kardaan on olematu pikkusega siis väga raske sinna midagi lihtsalt peale istuvat leida.
Teine variant, et kui niikuinii diisliga mõte asi ära ristata siis võibolla kannatab mingi väiksema turboga diisli sinna peale panna. Aga tasuks jälgida olemasolevaid kw'sid. Ei tea kas kestaks ja lihtne see ei ole.
Edu.
Teine variant, et kui niikuinii diisliga mõte asi ära ristata siis võibolla kannatab mingi väiksema turboga diisli sinna peale panna. Aga tasuks jälgida olemasolevaid kw'sid. Ei tea kas kestaks ja lihtne see ei ole.
Edu.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Ärge kõvasti lööge, et järgnevat soovitan.
Land Rover-il on hulk töökindlaid 4R ja 5R 2,5 diisleid 80-90 kW vahel. Erilised maanteepüssid need mootorid pole, kuid maastikusõiduks väänet on ja olemasolevat veermiku ning käiguosa vast ära ei lõhu
P.S.
Ajaloos on korra LR mootoreid ka tehases Jeepi aiskade vahele pandud ning nagu Jeepi mehed alati rõhutavad, siis LR on ju Jeepi baasil ehitatud.
Land Rover-il on hulk töökindlaid 4R ja 5R 2,5 diisleid 80-90 kW vahel. Erilised maanteepüssid need mootorid pole, kuid maastikusõiduks väänet on ja olemasolevat veermiku ning käiguosa vast ära ei lõhu
P.S.
Ajaloos on korra LR mootoreid ka tehases Jeepi aiskade vahele pandud ning nagu Jeepi mehed alati rõhutavad, siis LR on ju Jeepi baasil ehitatud.

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Mina vaidleks natukene vastu.
Sillad ei ole mingi takistus, ette tuleks panna Grandi poolteljed või tugevtatud ja asi tahe.
Vahekasti peab ilmselt lühemaks tegema, SYE. Uuri, sellest on nii siin foorumis kui välismaal juttu. Ka eestis on seda tehtud rohkem kui 1.
Igaljuhul, anna kuuma ja täida iga wrankumehe unistus, V8.
Kaspar
Sillad ei ole mingi takistus, ette tuleks panna Grandi poolteljed või tugevtatud ja asi tahe.
Vahekasti peab ilmselt lühemaks tegema, SYE. Uuri, sellest on nii siin foorumis kui välismaal juttu. Ka eestis on seda tehtud rohkem kui 1.
Igaljuhul, anna kuuma ja täida iga wrankumehe unistus, V8.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
niih, tänud mõtete eest, kuigi otsust on endiselt keeruline teha..
- olemasoleva 2,5l mootori remontimise ja kasutamise argument on minu jaoks see, et tegemist siiski ajastut iseloomustava mudeliga mida tasub säilitada autentsel kujul
- 5,2 V8 mootori paigaldamise mõte tekkis ainult seetõttu, et ühed eluvennad keerasid Grandi poolteist tiiru üle katuse ja kogu vrakk oleks 1000€ eest saada
- Diisli soov on seepärast, et kõik ülejäänud autod on mul diislid ja kusagilt on minu pähe siginenud arusaam, et tsiklid ja sportautod sõidavad bensiiniga, ülejäänud aga diisliga. See LR diisli mõte tundub vägagi atraktiivne ja sooviks sellest lähemalt kuulda kui keegi on sellise liigutuse teinud.
Vist on tõesti peal AX-5 kast millel teise ja kolmanda käigu lülitused hirmsasti ragisevad, ehk teadjamad oskavad prognoosida mis seisus selliste sümptomitega kast võib olla?
Mootori osas tahaks otsuse langetada, sest plaan on raam ära remontida, vajadusel uued kinnitused lisada, puhastada, kuumtsinkida ja värvida. Seejärel uued puksid, amordid, vedrud, sildade remont, nii nagu ikka. Kere remont oleks siis järgmine etapp kunagi.
F.
- olemasoleva 2,5l mootori remontimise ja kasutamise argument on minu jaoks see, et tegemist siiski ajastut iseloomustava mudeliga mida tasub säilitada autentsel kujul
- 5,2 V8 mootori paigaldamise mõte tekkis ainult seetõttu, et ühed eluvennad keerasid Grandi poolteist tiiru üle katuse ja kogu vrakk oleks 1000€ eest saada
- Diisli soov on seepärast, et kõik ülejäänud autod on mul diislid ja kusagilt on minu pähe siginenud arusaam, et tsiklid ja sportautod sõidavad bensiiniga, ülejäänud aga diisliga. See LR diisli mõte tundub vägagi atraktiivne ja sooviks sellest lähemalt kuulda kui keegi on sellise liigutuse teinud.
Vist on tõesti peal AX-5 kast millel teise ja kolmanda käigu lülitused hirmsasti ragisevad, ehk teadjamad oskavad prognoosida mis seisus selliste sümptomitega kast võib olla?
Mootori osas tahaks otsuse langetada, sest plaan on raam ära remontida, vajadusel uued kinnitused lisada, puhastada, kuumtsinkida ja värvida. Seejärel uued puksid, amordid, vedrud, sildade remont, nii nagu ikka. Kere remont oleks siis järgmine etapp kunagi.
F.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Et ennast liigsetest ajaupesu süüdistustest säästa, siis LR diislemootoritest räägi kasutajaga Inseneer.
Kui ajupesu ei karda, võid mulle ka helistada.
Kui ajupesu ei karda, võid mulle ka helistada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
See on see koht, kus ma karjun taas "Issand sa näed ja sa ei mürista"
Miks kurja te onate neid diisleid ja v8 -id ? Lähed võtad suvalisest nurgast wranku originaal 4.0 Rida 6 seti ja oled rahul. Kütus haukab samapalju, kui 2.5 ning on päriselt ka pommikindel. Seda kere liigutab kah väga käppelt.
Aga diisel. DIISEL ... on sul plaanis kõik ülekanded jms ära vahetada peale seda ?
Miks kurja te onate neid diisleid ja v8 -id ? Lähed võtad suvalisest nurgast wranku originaal 4.0 Rida 6 seti ja oled rahul. Kütus haukab samapalju, kui 2.5 ning on päriselt ka pommikindel. Seda kere liigutab kah väga käppelt.
Aga diisel. DIISEL ... on sul plaanis kõik ülekanded jms ära vahetada peale seda ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
On vist väga reede õhtu, nagu minulgi, aga tekkis kaks palvet:
1) lepime kokku, et küsimusele tüüpi "kust saab toyotale uut tuhatoosi salongi" või "kuidas pääseb G kojamehehoovastikule ligi" ei tule vastuseks kiidulaulu "mees, aga LÄND ROVER..."
2) et keegi lahmijatest teeks lõpuks ometi, peale korduvaid küsimusi selgeks mulle lollile, milles seisneb jeebi 2,5 ja 4,0 bensupadade vahe pommikindluse aspektist. See hakkab religiooni juba meenutama ja keegi ei backi seda mingite faktidega.
Selge et 4,0 on tegusam, ei vaidle. Aga kui pildil olevate käruratastega sõites 4. käiguga probleemid on siis tuleb mootor korda teha ja/või masin asjatundliku spetsi kätte viia.
Teema algatajale ka - kas sa ARKiga (maanteeametiga, misiganes) kaklemisele oled mõelnud (motovahetus)? Ja siinsetest 2,7CRD kurtmistest ülevaade on... ja küttekulust jne? Kas on ikka mõistlik?
Püsige teemas, krt.
Isiklikust kogemusest võin väita, et välja arvatud mõningane soovidajätmine parema pedaali litsumise kohalt pole sel 2,5 pajal häda midagi. Onamine boostib egot muidugi, selge see.
Andke andeks kui liiga puusalt, ehk on ka endale koks või kaks liiga palju naha vahele saanud.
1) lepime kokku, et küsimusele tüüpi "kust saab toyotale uut tuhatoosi salongi" või "kuidas pääseb G kojamehehoovastikule ligi" ei tule vastuseks kiidulaulu "mees, aga LÄND ROVER..."
2) et keegi lahmijatest teeks lõpuks ometi, peale korduvaid küsimusi selgeks mulle lollile, milles seisneb jeebi 2,5 ja 4,0 bensupadade vahe pommikindluse aspektist. See hakkab religiooni juba meenutama ja keegi ei backi seda mingite faktidega.

Selge et 4,0 on tegusam, ei vaidle. Aga kui pildil olevate käruratastega sõites 4. käiguga probleemid on siis tuleb mootor korda teha ja/või masin asjatundliku spetsi kätte viia.
Teema algatajale ka - kas sa ARKiga (maanteeametiga, misiganes) kaklemisele oled mõelnud (motovahetus)? Ja siinsetest 2,7CRD kurtmistest ülevaade on... ja küttekulust jne? Kas on ikka mõistlik?
Püsige teemas, krt.

Isiklikust kogemusest võin väita, et välja arvatud mõningane soovidajätmine parema pedaali litsumise kohalt pole sel 2,5 pajal häda midagi. Onamine boostib egot muidugi, selge see.
Andke andeks kui liiga puusalt, ehk on ka endale koks või kaks liiga palju naha vahele saanud.

tegime pulli, aitab
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Sa ilmselt tahad ütelda, et nende vahetamine välitingimustes pole mingi takistusJünger kirjutas:Mina vaidleks natukene vastu.
Sillad ei ole mingi takistus, ette tuleks panna Grandi poolteljed või tugevtatud ja asi tahe.
Kaspar

Aga..
2,5-ga pole miskit peale hakata, kui tahad suuremad rattad ka veel panna. Ma ei kulutaks sellele teemale kroonigi ja sekunditki. Sama AX-5-ga.
Samas selle mootoriga on sildades aeglasemad 4,1 ülekanded. A/T kastiga 4.0 mootoriga ja 32" (tingimisi ka 33") rehviga on normaalne kombinatsioon. Pikk on see kooslus küll. Kuid on ju ennemgi mahutatud. Võrrimees teeb vahekasti lühemaks.
Vanakooli 3 käiguline A/T oleks muidugist parem (loe: lühem), aga kust sa sellise leiad.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Nonii, ütlen kohe ära, et ega see V8 lahendus mulle endale sümpaatne ei ole, lihtsalt doonor oleks kohe võtta olnud.
R6 kohta sooviks infot, et kust ( millise enam levinud jeep mudeli, aastakäigu) pealt ma seda mootorit peaksin otsima hakkama ja kui palju modifikatsioone on vajalik raami juures teha?
Diisli kohta niipalju, et ARKi, õigemini siis TÜVi pärast ei muretse, aga viimaseid foorumi mõtteid lugedes hakkab see tuhin üle minema. Kui saaks 2,5l -> 4,0l peale ümber teha kasutades samu komponente nagu 4,0l originaalis, siis tundub see lahendus kõige õigem minu jaoks. 2,5l tundub hetkel küll lootusetult nõrk.. (kui keegi lubaks oma korras 2,5l ühe tiiru teha, oleks tänulik ja kompenseeriks tüli tegemise).
Kui on pakkuda R6 mootorit, mille järgi raami remontida saaks oleks huvitatud, sest sooviks lähiajal ikkagi raami ära remontida.
F.
R6 kohta sooviks infot, et kust ( millise enam levinud jeep mudeli, aastakäigu) pealt ma seda mootorit peaksin otsima hakkama ja kui palju modifikatsioone on vajalik raami juures teha?
Diisli kohta niipalju, et ARKi, õigemini siis TÜVi pärast ei muretse, aga viimaseid foorumi mõtteid lugedes hakkab see tuhin üle minema. Kui saaks 2,5l -> 4,0l peale ümber teha kasutades samu komponente nagu 4,0l originaalis, siis tundub see lahendus kõige õigem minu jaoks. 2,5l tundub hetkel küll lootusetult nõrk.. (kui keegi lubaks oma korras 2,5l ühe tiiru teha, oleks tänulik ja kompenseeriks tüli tegemise).
Kui on pakkuda R6 mootorit, mille järgi raami remontida saaks oleks huvitatud, sest sooviks lähiajal ikkagi raami ära remontida.
F.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
1964-2004. Erinevad on sisselasked, plokk ja kaas samad.
Liigub rohkem 1988-1991 126kw ja 1991-1994136kw. Vaata neid. Vahe ajus ja sissepritses.
Kunagi andsin selle mootori kaasa ühe jeebuga. Peale see ei läinudki sellele. Hea mootor korras kastiga. Juurde pead vaatama kõik juhtmed koos ajuga mootorile ja kastile. Käigukast peaks sobima nuutide arvult sinu vahekastiga
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t=32176
Raamil on see mootor ka tehase poolt vahel. Mis seal ikka teha.
Nõks ettepoole vbl, et kardaanile pikkust saada. Samas see raskus... 4,0 on raske mootor.
Liigub rohkem 1988-1991 126kw ja 1991-1994136kw. Vaata neid. Vahe ajus ja sissepritses.
Kunagi andsin selle mootori kaasa ühe jeebuga. Peale see ei läinudki sellele. Hea mootor korras kastiga. Juurde pead vaatama kõik juhtmed koos ajuga mootorile ja kastile. Käigukast peaks sobima nuutide arvult sinu vahekastiga
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t=32176
Raamil on see mootor ka tehase poolt vahel. Mis seal ikka teha.
Nõks ettepoole vbl, et kardaanile pikkust saada. Samas see raskus... 4,0 on raske mootor.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Isiklikult paneks ka 4,0 mootori koos kepikastiga peale. Aasta valiks 92 ja üles, sellest ajast kaaned kõige paremate voolavusnäitajatega. Mootori el skeem lihtne ja töökindel. Kannatab piitsutamist. AX 15 manuaalkast on japside poolt tehtud = küllaltki probleemivaba. Soovi korral saab alla pista ka AW4 automaatkasti. Pikkus sama mis manuaalil
Nii et 32-33 rehv, 4.0 mootor ja nägu nalja täis.

Nii et 32-33 rehv, 4.0 mootor ja nägu nalja täis.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Saad kõik vajalikud asjad ühest kohast ühe korraga. Gaasiseadmele on pm tahtja juba olemas, nii et ei ole karta et vedelema jääb.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=32685
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=32685
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Re: Jeep Wrangler YJ mootori vahetus
Aga tänud, igati edasiviiv diskussioon oli. Minul nüüd asi selge ja tuleb 4,0l 136 kw, ehk õnnestub leida manuaalkastiga.
Homme hakkan keret maha harutama ja järgmisel nädalal algavad mootori otsingud (kes soovib mootorit kastiga müüa pakkkuda, siis mida komplektsem, seda parem. Mootori remondi- kaas (klapid), silindrid (uued kolvid, puurimine hoonimine), saaled ja kõik tihendid- simmerlingid, teen nii kui nii).
F.
fredo@simona.ee
+3725276630
Homme hakkan keret maha harutama ja järgmisel nädalal algavad mootori otsingud (kes soovib mootorit kastiga müüa pakkkuda, siis mida komplektsem, seda parem. Mootori remondi- kaas (klapid), silindrid (uued kolvid, puurimine hoonimine), saaled ja kõik tihendid- simmerlingid, teen nii kui nii).
F.
fredo@simona.ee
+3725276630