1. leht 1-st

Käivitus

Postitatud: T Mai 17, 2011 2:55 pm
Postitas tegelinsky
Mure selline et LC90, 3.0td, aastast '97 käima minnes esimesed 10-20 sekundid ei taha nagu tööle jääda ja puterdab ja hüppab nagu kits kusenälgas, puterdamise hetkel lööb tagand mõnuga suitsu välja. Mõni targem ehk teab viga peast öelda aga kas peaks minema viima kuskile targa aparaadi külge? Sooja mootoriga seda ei tee, ainult külma mootoriga käivitades

Re: Käivitus

Postitatud: T Mai 17, 2011 3:01 pm
Postitas Trykk
Eelsüüteküünal või küünlad.

Re: Käivitus

Postitatud: T Mai 17, 2011 6:18 pm
Postitas tegelinsky
kontrollitud...korras

Re: Käivitus

Postitatud: T Mai 17, 2011 9:22 pm
Postitas ibra
Kütte süsteem pole hermeetiline,või küte vajub tagasi.

Re: Käivitus

Postitatud: N Mai 19, 2011 5:37 pm
Postitas roadrunnerr
Kui see on D4-D mootoriga, 120 kW siis suure tõenäosusega viga teada. Neil reeglina SCV-klapi viga. Müüakse paaris (neid seal kaks tükki). Hinna poolest olid 7000 eeku kanti. Diagnoosida raske.

Re: Käivitus

Postitatud: N Mai 19, 2011 7:01 pm
Postitas tegelinsky
92kW ja 1KZ-TE mootor on

Re: Käivitus

Postitatud: R Mai 20, 2011 1:26 am
Postitas roadrunnerr
Enne külma käivitust pumbata täis kütusesüsteemi vältimaks õhukorke torudes.

Kuidas on kontrollitud eelsüüteküünlaid?

Re: Käivitus

Postitatud: R Mai 20, 2011 7:53 pm
Postitas tegelinsky
roadrunnerr kirjutas:Kuidas on kontrollitud eelsüüteküünlaid?
kontrollida sai aku peal kas otsad lähevad ilusti ja ühtlaselt punaseks (hõõguma)

Re: Käivitus

Postitatud: R Mai 20, 2011 8:09 pm
Postitas tegelinsky
Kõige paremini on seda näha KÜLMA mootoriga kus mootor ei taha käima minna (kui pihusti ei suuda ennast kinni hoida, kütus jookseb silindrisse ja küt.pump ei suuda seetõttu survet ülesse), puterdab või suitseb

tegin kopi ühest teisest teemast...tundub et viga pihustites? Maha ja stendi siis viia?

Re: Käivitus

Postitatud: L Mai 21, 2011 2:42 am
Postitas roadrunnerr
Mina siiski kahtlustaks SCV-klappi. Pihustid nendel mootoritel päris töökindlad. Kuid seda on raske diagnoosida. Seega minu mõte oleks stendida pihustid ja kui need on korras siis vahetada või proovida elustada SCV-klapid.

Re: Käivitus

Postitatud: P Mai 22, 2011 1:57 pm
Postitas uputaja
Sellel mootoril on poolelektrooniline pump, kus "gaasipedaali" pumba sees liigutatakse elektromagnetiga. Mingit muud teadust seal ei ole. Täitsa tavaline VE pumba meh osa.

Alusta pihustite kontrollist ja küttesüsteemi tihedusest, nii vanal autol võivad olla metalltorud mädad raami küljes olevate kinnitusklambrite alt.

Re: Käivitus

Postitatud: E Juun 06, 2011 10:26 am
Postitas tegelinsky
nonii...kuna ema tegeles mingi aeg nende FFI staffi müümisega ja igavene hunnik kütusetablette alles siis proovisin seda...olen siiani üllatunud :D masin enam ei turtsu peale käivitust...täna proovisin hommikul vähe jahedamaga ja mitte üks puterdus...igaks juhuks lisasin ka mingi kütuselisandi mis pidi pihustitele hästi mõjuma ja eks siis näis kas see mure saigi nii lihtsalt murtud...annan teada :)

Re: Käivitus

Postitatud: E Juun 06, 2011 12:45 pm
Postitas ibra
Jahedamate ilmadega tuleb sul see probleem tagasi.

Re: Käivitus

Postitatud: T Juun 14, 2011 6:19 pm
Postitas tegelinsky
ibra kirjutas:Jahedamate ilmadega tuleb sul see probleem tagasi.
nii ongi...praegu puterdab jälle mingi 10-20 seki