1. leht 3-st
Milline hüdropump sobib hüdroroolile?
Postitatud: K Mär 15, 2006 8:56 pm
Postitas maxymus
Valmivale tr3 uaz-ile on momendil installitud hüdrorool. Paigaldatud on liikurniiduki tosaatorpump mis keerab rattaid ka ilma et mootor käiks ning hüdrosilinder. Küsimus - millise õlipumba (peaks olema 100 ati kanti) võiks peale aretada? Vene NZ ei kannata külgsurvet (rihmarattaga).
Ardo
Postitatud: K Mär 15, 2006 10:33 pm
Postitas erik
Kõik, kellel on Eestis ja Venemaal hüdrorool kasutusel, kasutavad NZ pumpa. Nad on konstrueerinud eraldikinnitatava laagripuki millel otsas rihmaseib ja teises otsas nuut NZ pumba võlli käitamiseks. Pump kinnitatakse otse selle puki külge.
Postitatud: N Mär 16, 2006 8:38 am
Postitas K.Kotkas
ühtlasi on pumba kinnitamiseks laialdaselt kasutusel kamaz tüüpi "sõiduauto" kinnituspukk.
Postitatud: N Mär 16, 2006 2:31 pm
Postitas maxymus
Kui NZ kasutatakse siis oletan et NZ30-t. Aga mitu rihma peaks pumpa vedama ( 1 või 2 kiilrihma või hoopis hammasrihm)?
Ardo
Postitatud: N Mär 16, 2006 3:39 pm
Postitas erik
Ühest korralikust pingul kiilrihmast on küll. Eriti popp oleks kui pumpa käitaks eraldi rihm, siis säiliks pumba rikke korral muude agregaatide töö.
Postitatud: N Mär 16, 2006 4:06 pm
Postitas Veiko
Mitte see kõige kitsam rihm.Selline 12 mm lai oleks tore.Mulle isiklikult meeldivad soonrihmad.Nendega on vähem muresid.Ei pea nii pingul olema.Laagrid säilivad kauem.
Postitatud: N Mär 16, 2006 4:31 pm
Postitas erik
Ühe laia soonrihma (miro-v) puuduseks pean ma seda, et kui gene või roolivõim kokku jookseb, jääb ainult lühike hetk kuniks see rihm põleb ja veepump seisab ja ongi pidu läbi. Mitte, et ma ise seda laia rihma korraga nelja agregaadi käitamiseks ei kasutaks

Postitatud: N Mär 16, 2006 4:37 pm
Postitas maxymus
Oligi plaanis panna eraldi rihmaga (vändast - pumpa) - see soonrihma idee meeldib ka mulle ( järelikult läheb soonrihm). Millist ülekandesuhet (1:1 või 1:2 või mingi muu) võiks kasutada rihmaratastel.
Ardo
Postitatud: N Mär 16, 2006 4:54 pm
Postitas Veiko
Igal pumbal on max pöörlemis kiirus ja seda kindlasti ei tohiks ületada kui mootor on piirikus.Mis see on NZ pumbal seda ma peast ei tea.
Postitatud: N Mär 16, 2006 5:05 pm
Postitas Urvo
Kasu+ kasutab New Hollandi pumpa juba 1.5 aastat ja täiesti probleemivabalt. Algul oli kasutusel NZ pump, mis esimesel kahel võistlusel ära loobus. Ise arvame, et põhjuseks võis olla liiga kõrged pöörded(bmw mootori max rpm oli 5500). New hollandi pump on ette nähtud max 4000rpm, aga nagu ma ütlesin siiamaani ei ole probleeme tekkinud. Hinnavahe on neil kahel ka kindlasti
EDIT: vabandan, et segi ajasin, aga New Hollandi pump ka päris ei ole, aga kasutatakse teda igasuguse rasketehnika juures. Oluline on see, et NZ pumbast on oluliselt tugevam ja parem. Kui huvi on võin välja uurida millega täpselt tegu.
Postitatud: N Mär 16, 2006 5:11 pm
Postitas erik
Mis su mootori maks. pöörded on?
Postitatud: N Mär 16, 2006 5:37 pm
Postitas maxymus
6500 rpm.
Postitatud: R Mär 17, 2006 5:28 pm
Postitas R969
Pakuks et Zilli või Gaz 66 pumbast peaks kah piisama.Jaoturiks kõlbab ka Bulgaaria tõstuki oma.N10 pumba tootlikust mõõdeti 1800 pöörde juures.
Postitatud: L Mär 18, 2006 8:18 am
Postitas erik
ma vahtisin nendele kapotialla kellel sihuke pump kasutusel ja järeldasin, et su pump peaks väntvõllist u. 20 - 25% aeglasemalt pöörlema. Kahjuks ei valda ma vene keelt ja ei suutnud leida kuskilt NZ pumpade parameetreid.
Postitatud: R Mär 31, 2006 3:07 pm
Postitas matis
Siit saab vajalikud andmed
http://agro-trest.pc.com.ua/pro/nsh/pro_nsh_001.htm
Vanematel NZ-32U pumpadel, on nom. 1500 p/min.