1. leht 1-st
GC 5,2 96a kadus õlisurve.
Postitatud: T Apr 05, 2011 7:11 pm
Postitas Kampkase
Täna käisin väikest tiiru tegemas ja järsku märkasin et õlisurve osuti nullis. Läksin avasin kapoti ja klapid ka klõbisesid kuidagi imelikult vist muidugi hüdrotõukurid. Jätsin kohe seisma ja 3km paelaotsas koju.Ja nüüd küsimus mida vaadata kust alustada?Õli on normis.

Postitatud: T Apr 05, 2011 8:19 pm
Postitas uputaja
Meh kell külge ja siis edasi vaadata.....aga kui survet njetu, siis karteripõhi alt ära ja vaadata, mis paistab.
Arvest sellega, et tegemist Jeepi värgiga, seega ära välista enne kontrolli ühtki võimalust

Postitatud: T Apr 05, 2011 8:37 pm
Postitas Kampkase
Asi suht värskelt minu käes pole jõudnud veel õli vahetada ja ei tea ka millal seda viimati tehti. Kas on võimalik et filtriga mingi teema?
Postitatud: T Apr 05, 2011 10:08 pm
Postitas yanekk
Kampkase kirjutas: Kas on võimalik et filtriga mingi teema?
On ennegi need filtrid kokku jooksnud.
Nagu Uputaja mainis siis meh.kell külge alustuseks.
Postitatud: T Apr 05, 2011 11:29 pm
Postitas ibra
See ei ole filtri teema.Filtril on kontrollklapp,mis laseb õli mööda,kui peaks filter ummistuma.Pigem viga ikka pumba juures,kas ajam,

õlipumba jalg,sõel.
Postitatud: K Apr 06, 2011 8:33 am
Postitas valts1982
Endal oli umbes kuu tagasi sama teema. Tõepoolest oli filter kinni kuigi õlivahetuseni oli veel aega küll. Igaks juhuks sai ka õlipump üle vaadatud. Uus õli sisse ja uus filter kah ja surve jälle üleval. Kuigi siiamaani muremõtted peas, et millest see jama tekkis.
Postitatud: K Apr 06, 2011 10:34 am
Postitas uputaja
Filtril klapp jah. Vahel ei pruugi see toimida... aga proovi uue filtriga.
Postitatud: K Apr 06, 2011 10:38 pm
Postitas Kampkase
Täna siis sai vahetatud filter ja sisse uus õli. Surve tuli tagasi tühikäigul seier peaaegu kolme peal.Aga nüüd ilmnes siuke jama kui lasta pöörded sujuvalt 3000ni vajub seier nulli ja siis tuleb tagasi aga mitte iga kord vahel peab välja suretama .Ja tundus ültse et kui pöördeid anda siis surve hoopis vähenes mitte ei tõusnud.Tegin siis kääed mustaks ja võtsin karteripõhja ära. Tuntub suht ok olema.Pump oli kinni õlivõtu toru samuti ajamivõll ei käi ka tühja:Õlivõtja sõela sees oli naz mingit nõgi.Kui kõvasti või nõrgalt see võtja toru seal pumba küljes peab olema?Homme pusin edasi.
Postitatud: K Apr 06, 2011 11:16 pm
Postitas ibra
Selle jutu peale kahtlustaks õlirõhu anduri riket.Pane mehhaaniline peale ja vaata ,mis toimub.
Postitatud: N Apr 07, 2011 10:40 pm
Postitas Kampkase
No nii asjad puhastatud ja põhi all.Sai veel uus õli ka sisse ja tundub et asi toimib tühikäigul surve 3epeal kui tuure anda tõuseb ilusti.Eks jälgib mis edasi saab.Mulle tundub et vigane oli filter ja õli võtturisõel ka piisavalt ummistunud.