1. leht 2-st

Postitatud: K Mär 30, 2011 11:21 am
Postitas MootorNiva
Kas off-road autod on manuaal või automaat käigukastiga või vahet ei ole.

Postitatud: K Mär 30, 2011 12:08 pm
Postitas srock
MootorNiva kirjutas:Kas off-road autod on manuaal või automaat käigukastiga või vahet ei ole.
Kellele ema ,kellele tütar.

Postitatud: K Mär 30, 2011 6:28 pm
Postitas tarmo
Enamik on siiski manuaalkastiga. Automaadiga on peamiselt Jeep'id ja veel mõned üksikud muud margid.

Postitatud: K Mär 30, 2011 7:10 pm
Postitas uputaja
Automaat igast asendist parem. Kepikasti mehed ei suuda lihtsalt sellega leppida 8)

Postitatud: K Mär 30, 2011 7:40 pm
Postitas Landy

Postitatud: K Mär 30, 2011 10:00 pm
Postitas kala
uputaja kirjutas:Automaat igast asendist parem. Kepikasti mehed ei suuda lihtsalt sellega leppida 8)
sellel teemal võibki vaidlema jääda,enda kastika automaatiga nii palju jamasi olnud,et ei taha ühtegi automaati enam näha.
Nüüd läks sisend võll katki :evil:
Manuaal töökindlam kordades ja nagu näha siis offroadis võidab kõige rohkem töökindlusega.
Nii,et mul on õigus ja nii ongi,edasivaielda ka ei viitsi,lihtsalt lepi selle teadmisega :twisted:

Postitatud: K Mär 30, 2011 10:35 pm
Postitas uputaja
Bla bla bla. Keera siis boosti maha kui kasti korralikus ei taha modida :twisted:

Postitatud: N Mär 31, 2011 8:11 am
Postitas Movistar
Mul ka igapäevaauto automaat ja samuti ei viitsi kepiga mööda tuba ringi vehkida.
Samas ei sobi minumeelest automaat üldse metsa(võistlema).Tta ei ole töökindel.Teiseks on metsas olnud sitaks olukordi kus automaadiga saab juba vintsida kuid manuaaliga saab kiirelt edasi-tagasi nikerdada ja auto hakkab jälle liikuma.
Nii,et kui safariauto siis automaat ja kui võistlustele kohti püüdma,siis manuaal.
Kui nüüd keegi väidab vastupidist (uputaja nt. :D ) ,siis vaata kasvõi seda kuipalju kordi on automaatkastiga masinaid olnud esimeste seas ja kuipalju kordi manuaaliga.

Postitatud: N Mär 31, 2011 8:28 am
Postitas hmm
Movistar kirjutas:Mul ka igapäevaauto automaat ja samuti ei viitsi kepiga mööda tuba ringi vehkida.
Samas ei sobi minumeelest automaat üldse metsa(võistlema).Tta ei ole töökindel.Teiseks on metsas olnud sitaks olukordi kus automaadiga saab juba vintsida kuid manuaaliga saab kiirelt edasi-tagasi nikerdada ja auto hakkab jälle liikuma.
Nii,et kui safariauto siis automaat ja kui võistlustele kohti püüdma,siis manuaal.
Kui nüüd keegi väidab vastupidist (uputaja nt. :D ) ,siis vaata kasvõi seda kuipalju kordi on automaatkastiga masinaid olnud esimeste seas ja kuipalju kordi manuaaliga.
110% nõus

Postitatud: N Mär 31, 2011 8:31 am
Postitas Madis
Automaat kõlbab lühikese, kiire, tehnilise raja peale nagu näiteks Väo sõit, või mõni krossi või traieli etapp. Mutta ja metsa ikka manual. Kuigi ka mina kasutan igapäeva autodel ainult automaati.

Postitatud: N Mär 31, 2011 9:20 am
Postitas MahviaDeTyrk
Natu OT - aga - ma olen jube palju märganud seda, et paljud inimesed kes sõidavad automaatkastiga masinaga kasutavad sõitmiseks ainult ühte jalga :roll: - miu jauks täiesti arusaamatu, et kui on kaks pedaali ja kaks jalga siis ...

Postitatud: N Mär 31, 2011 9:28 am
Postitas uputaja
Noh elame näeme mis TH350 manuaal juhtimisega teeb. See targutamine, et kepikastiga võidetaks on BS - ühtegi normaalse automaatkastiga masinat pole TR2/TR3 rajal kunagi olnud.

110% on kinni kõik tiimi töös ja piloodi peas.

Postitatud: N Mär 31, 2011 9:53 am
Postitas empudogy
Järgmine võistlus äkki annab vastuse sellele küsimusele...

Postitatud: N Mär 31, 2011 10:26 am
Postitas rommi
Aga jah... movistar võttis asja päris hästi kokku, ainult, et osa sellest jutust on kokkuhoid mitte võrdlus. Pean silmas seda, et on võimalik ehitada ju kast töökindlaks ning automaadil rohkem võimalusi tuunimiseks. Kui ma kividel ronimiseks autot ehitaks, siis 100% kindlasti automaat, manual ei tuleks isegi kõne alla. Tavakaste võrreldes on manual ikka küll ennast paremini tõestanud, ma ei räägi siin praegu kallitest ümberehitustest.
Hetkel kulgen rahvamaja ja automaadiga... üldiselt sinna ta sobib ja ei kurda. Ma ei kujuta ette, kuidas ma selle laohoonega siin kuskil räige kallaku peal kässari, piduri ja gaasipedaaliga iga stop märgi taga kontserti annan. Automaadiga ei mõtle nagu sellistele asjadele, kuidas ma asfaldil kohalt ära saan :)

Postitatud: N Mär 31, 2011 11:06 am
Postitas EleCTriC1
siin on plusse ja siin on miinuseid
poolautomaati pole keegi veel katsetanud siin maal?

osadel üritustel olen täheldanud, et kui manualiga mäkke minnakse ja vaja kitsikuses hoogu varuda siis käike vahetatakse nagu vanaemad.. :shock:

kiirenduse hetkel ei ole tarvis sidurit põhja vajutada, pole vaja ka gaasi lahti lasta.