Tere köigile.Metsas just tagurdasin mäe otsa kuid äkki pöörded kukkusid 1100 peale ja auto enam mäkke minna ei jöudnud gaas pöhjas1100 pööret ja auto seisab kohapeal. Kui tee sirge siis nats kogub hoogu ylese ja läheb hästi. AGA kui rattale telliskivi ette panna siis kohapealt ta sellest yle söita ei jöua!!!??? kytuse filter vahetatud,katt ok, Kas oskab keegi mida arvata? kui käik vabal vöi parkis pöördese läheb ilusti
automaatkast sai suure ehmatusega isegi välja vahetatud et arvasin sama aga ilma muutuseta . et yks ylimäärene käigukast nyyd seisab nurgas! Dias diagnost ei näitanud midagi.aga se dia vend arvas et käigukasti viga se olla ei saa.möistus otsas.
kui sirgel kohapealt gaasi pöhja vajutad siis ei töuse yle 1100 pööret kui käik sees on vaikselt hakkab edasi tiksuma umbes 3-4 meetrit kogub hoogu ja siis läheb täjega ja käike vahetab ilusti aga kui klotsi paned ratastele ette kohapealt ei liigu ta kuhugi ja pöörded yle 1100 ei töuse kuigi gaas pörandas kinni.
Vaata, egas piduri tuled ei põle!
Omal oli talvel probleem, kunas piduri pedaal ei tulnud üles lõpuni ja mootor arvas, et pidurdan ja ei jõudnud sõita.
oho kirjutas:kui sirgel kohapealt gaasi pöhja vajutad siis ei töuse yle 1100 pööret kui käik sees on vaikselt hakkab edasi tiksuma umbes 3-4 meetrit kogub hoogu ja siis läheb täjega ja käike vahetab ilusti aga kui klotsi paned ratastele ette kohapealt ei liigu ta kuhugi ja pöörded yle 1100 ei töuse kuigi gaas pörandas kinni.
No ei saa sinu jutust aru.Kasuta komasid ja lause algul suuri tähti.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Pidurid korras,vaba hoog hea,sumpa puhas just täna panin kohale tagasi kui kontrollisin katti,piduri tuled ei pöle. Proovisin täna öhukululugeja pistiku lahti vötta ja samas esimese pihusti juhtme,auto töötas ja söitis ilma muutuseta nägu neid poleks sinna yltse vaja !? Kas asi vöib olla öhukululugejas vöi esimeses pihustis? Kuidas need saab kontrollida?
oho kirjutas:Pidurid korras,vaba hoog hea,sumpa puhas just täna panin kohale tagasi kui kontrollisin katti,piduri tuled ei pöle. Proovisin täna öhukululugeja pistiku lahti vötta ja samas esimese pihusti juhtme,auto töötas ja söitis ilma muutuseta nägu neid poleks sinna yltse vaja !? Kas asi vöib olla öhukululugejas vöi esimeses pihustis? Kuidas need saab kontrollida?
Ja DIA poisid ei proovinud õhulugejat arvutiga lugeda?
oho kirjutas:Pidurid korras,vaba hoog hea,sumpa puhas just täna panin kohale tagasi kui kontrollisin katti,piduri tuled ei pöle. Proovisin täna öhukululugeja pistiku lahti vötta ja samas esimese pihusti juhtme,auto töötas ja söitis ilma muutuseta nägu neid poleks sinna yltse vaja !? Kas asi vöib olla öhukululugejas vöi esimeses pihustis? Kuidas need saab kontrollida?
Ja DIA poisid ei proovinud õhulugejat arvutiga lugeda?
Läksin esimese asjana Diase.Diagnostika ei näitanud ei ühtegi veakoodi! Kas diagnostikale vöis kuidagi möjuda et ööseks vötsin akku klemmi maha?Ja hommikul läksin Diase. Seda unustasin mainida Dias!Aga seal tehti ka proovisöidud ja arvati et mingi juhe,pistik,voolik. Kauem ei saanud uurida kui pidin Soome tagasi tulema!
differ kirjutas:võin eksida, aga kas diagnostika üldse õhulugeja rikkeid välja loeb?
7er E38 BMW'l näiteks ei loe. Kunagi oli vaja sellega tegeleda, siis esindus ei suutnud nende viga tuvastada oma kompuutriga - võis siis oli muudes asjades asi kinni.
differ kirjutas:võin eksida, aga kas diagnostika üldse õhulugeja rikkeid välja loeb?
7er E38 BMW'l näiteks ei loe. Kunagi oli vaja sellega tegeleda, siis esindus ei suutnud nende viga tuvastada oma kompuutriga - võis siis oli muudes asjades asi kinni.
Misasja? ..loetakse õhulugeja näite küll ja küll! DIA-st olen mina küll selliste asjadega jagu saanud (k.a 530d e39).