1. leht 1-st

Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: L Mär 19, 2011 9:46 am
Postitas toru
Tere,
kas keegi oskaks nõu anda, millest võivad käigu asendid paigast ära minna? Märkide järgi nihutad käigukangi park asendisse, aga tegelikult jääb veel tagurpidi käik sisse, muude käikudega on ka tükk otsimist enne kui õige asendi leiab. Pargi peal ei saa süüde ka aru, et auto võib käima panna, tuleb otsida neutraal ja siis süüdata. On seal miskid hoovad mida saab regullida ja kui keeruline seda teha on?

Tänud kõigile kes oskavad ja viitsivad hea nõuga aidata.
Alvar

Postitatud: L Mär 19, 2011 10:08 am
Postitas ibra
Kui sa vene keelt oskad,siis loe see jutt läbi. http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/ ... stment.htm

Postitatud: L Mär 19, 2011 10:21 am
Postitas toru
vene keel väga tugev muidugi ei ole, midagi pusib siit ehk välja ka. Kas liigub netis inglise keelset hooldusinfi?

Postitatud: L Mär 19, 2011 1:21 pm
Postitas Zombi
Tervist, kõige lihtsam ikka järjest hakkata hovastikust lõtke otsima ja kontrollida kas hoovastik liigub nii palju kui käigukast nõuab ja seda reguleerida, võtta kasti küljest lahti kui võimalik.
Valesti reguleeritud hoovastik mõjub ka kasti hingeelule.

Camarossile sai paigaldatud B/M-i shifter, siis sai samamoodi trossi regullitud kasti käigule, Tahoel ei saa näiteks Parkingu pealt kätte kui pole pidurit vajutand, ja muidugi suurem osa manuaal kastiga ameeriklastel on siduril lõpulüliti :D

Postitatud: L Mär 19, 2011 8:23 pm
Postitas Reix
Mul pisut haakuv probleem ja ei hakka vast seepärast uut teemat tegema.
Käigud lülituvad ilusti, aga tagurpidikäigu märgutuli põleb siis, kui kangi hoida vägisi P ja R vahel. Kellegil on ka ehk mõni näpunäide jagada?

Postitatud: E Mär 21, 2011 6:15 am
Postitas laurz
NSS ei anna korralikult ühendust.Võtad aatomiteks,puhastad ära ja töötab jälle :wink:

Postitatud: E Mär 21, 2011 10:00 am
Postitas Reix
laurz kirjutas:NSS ei anna korralikult ühendust.Võtad aatomiteks,puhastad ära ja töötab jälle :wink:
Tegelikult ma olen starteriprobleemide pärast selle vidina korra maha kaapinud ja ära puhastanud, aga tuleb vist soojemate ilmadega asi uuesti üle vaadata:)

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: P Mär 25, 2012 4:20 pm
Postitas Krooniline
Kaevan vana teema ülesse. Mure selles, et eriti hommikuti kui mootor külm ja pistan hoovastiku R peale ja hoian pidurit all, siis on kosta kastist või kusagilt kõrinat. N peal vait. D peal natuke vaiksem ja sõites pole nagu midagi kuulda kui piduri lahti lased. Soojast peast vist on ka natuke kõrin sees. Mille remont nüüd mul ees terendab ? Samas käigud vahetuvad ilusti ja kastis õli normis. Mingi 2 kuud tagasi sai kastis õli ka vahetatud Valvoline MaxLife kasti õli vastu. Kas äkki see polnud ikkagi hea sellele kastile ? :? Proovisin ka vahekasti hoovastikud läbi, et kas mingis asendis on hullem, aga ei muuytnud midag. Isegi aeglusti peal.

EDIT: masin 4,0 ja vahekast 231

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: T Mär 27, 2012 8:56 am
Postitas Krooniline
Täna hommiku, siis tagumine käik läheb sisse ja hakkab vedama. Kõriseb ja kui väike tõus või koormus taga, siis masin enam ei liigu. Mootor hakkab puterdama ja vaata et sureb välja. Paned D või N, siis kõrin kaob ja edasi võid rahulikult sõita. On kasulikum uus kast osta või see remontida ja mis tal seal üldse viga võib olla ? :(

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: R Mär 30, 2012 7:07 pm
Postitas Krooniline
Ideid ? Asi läks hulluks tõenäoliselt peale seda, kui sai mõningad korrad seoses teeoludega pikemalt( rahulikult ) tagurdatud, a`la 60m. Vahest laseb ilusti natuke maad tagurdada, aga vahest ei lase kohe üldse ja hakkab nagu pooma midagi ja auto tahaka välja surra.

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: E Apr 02, 2012 6:52 am
Postitas virgo
Helista ja kurda muret: Imre - 5045555.

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: E Apr 09, 2012 1:10 pm
Postitas Krooniline
Täna sain ma oma murele lahenduse :) Mõtlesin, et vaatan ise asjad enne üle kui kuhugile remonti viin. Alguses võtsin kastil õlipanni alt ära ja filter ka. Kõik paistis ilus ja puhas olevat. Igaks juhuks lasin suruõhuga õlikanalid ka tühjemaks ning kokku tagasi. Mõtlesin, siis, et reguleerin hoovastiku trossi ka uuesti üle, et äkki paigast ära jne. Näitasin lambiga vähe kõrgemale ja mis ma näen - üks mootori ja kasti polt lahti ja kast mootorist oma pool cm eemal. Teislpool samal kõrgusel üldse polt puudu. Keerasin poldid kinni ja asemele ja volaaa :D Kõik toimib taas. Vibratsioon kadus ka ära :twisted: Kokkuvõtes hoidsin jälle hulga raha kokku :D

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: E Apr 09, 2012 2:52 pm
Postitas Bullrider
Mis nipiga need asjad niimoodi ligadilogadi saavad üldse olla? Kasti vahetatud?

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: E Apr 09, 2012 4:20 pm
Postitas Krooniline
Bullrider kirjutas:Mis nipiga need asjad niimoodi ligadilogadi saavad üldse olla? Kasti vahetatud?
Ei tea. Minu käes on see masin olnud 2 aastat ja pole seal enne midagi märganud ega ka kasti vahetanud. Vaadates seda, et mida seal enne minu kätte jõudmist tehtud oli ( loe: mitte midagi tehtud ), siis ei imesta ma midagi enam. Igatahes mul hea meel, et kergelt pääsesin ja ... :beer:

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a

Postitatud: E Apr 09, 2012 9:13 pm
Postitas virgo
Krt...sellise kirjelduse peale ma soovitaks starteri alt plekk maha kruvida ja turbiini poldid ka üle vaadata.
Virgo