Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Tere,
kas keegi oskaks nõu anda, millest võivad käigu asendid paigast ära minna? Märkide järgi nihutad käigukangi park asendisse, aga tegelikult jääb veel tagurpidi käik sisse, muude käikudega on ka tükk otsimist enne kui õige asendi leiab. Pargi peal ei saa süüde ka aru, et auto võib käima panna, tuleb otsida neutraal ja siis süüdata. On seal miskid hoovad mida saab regullida ja kui keeruline seda teha on?
Tänud kõigile kes oskavad ja viitsivad hea nõuga aidata.
Alvar
kas keegi oskaks nõu anda, millest võivad käigu asendid paigast ära minna? Märkide järgi nihutad käigukangi park asendisse, aga tegelikult jääb veel tagurpidi käik sisse, muude käikudega on ka tükk otsimist enne kui õige asendi leiab. Pargi peal ei saa süüde ka aru, et auto võib käima panna, tuleb otsida neutraal ja siis süüdata. On seal miskid hoovad mida saab regullida ja kui keeruline seda teha on?
Tänud kõigile kes oskavad ja viitsivad hea nõuga aidata.
Alvar
Kui sa vene keelt oskad,siis loe see jutt läbi. http://jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/ ... stment.htm
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Tervist, kõige lihtsam ikka järjest hakkata hovastikust lõtke otsima ja kontrollida kas hoovastik liigub nii palju kui käigukast nõuab ja seda reguleerida, võtta kasti küljest lahti kui võimalik.
Valesti reguleeritud hoovastik mõjub ka kasti hingeelule.
Camarossile sai paigaldatud B/M-i shifter, siis sai samamoodi trossi regullitud kasti käigule, Tahoel ei saa näiteks Parkingu pealt kätte kui pole pidurit vajutand, ja muidugi suurem osa manuaal kastiga ameeriklastel on siduril lõpulüliti
Valesti reguleeritud hoovastik mõjub ka kasti hingeelule.
Camarossile sai paigaldatud B/M-i shifter, siis sai samamoodi trossi regullitud kasti käigule, Tahoel ei saa näiteks Parkingu pealt kätte kui pole pidurit vajutand, ja muidugi suurem osa manuaal kastiga ameeriklastel on siduril lõpulüliti

-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Kaevan vana teema ülesse. Mure selles, et eriti hommikuti kui mootor külm ja pistan hoovastiku R peale ja hoian pidurit all, siis on kosta kastist või kusagilt kõrinat. N peal vait. D peal natuke vaiksem ja sõites pole nagu midagi kuulda kui piduri lahti lased. Soojast peast vist on ka natuke kõrin sees. Mille remont nüüd mul ees terendab ? Samas käigud vahetuvad ilusti ja kastis õli normis. Mingi 2 kuud tagasi sai kastis õli ka vahetatud Valvoline MaxLife kasti õli vastu. Kas äkki see polnud ikkagi hea sellele kastile ?
Proovisin ka vahekasti hoovastikud läbi, et kas mingis asendis on hullem, aga ei muuytnud midag. Isegi aeglusti peal.
EDIT: masin 4,0 ja vahekast 231

EDIT: masin 4,0 ja vahekast 231
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Täna hommiku, siis tagumine käik läheb sisse ja hakkab vedama. Kõriseb ja kui väike tõus või koormus taga, siis masin enam ei liigu. Mootor hakkab puterdama ja vaata et sureb välja. Paned D või N, siis kõrin kaob ja edasi võid rahulikult sõita. On kasulikum uus kast osta või see remontida ja mis tal seal üldse viga võib olla ? 

-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Ideid ? Asi läks hulluks tõenäoliselt peale seda, kui sai mõningad korrad seoses teeoludega pikemalt( rahulikult ) tagurdatud, a`la 60m. Vahest laseb ilusti natuke maad tagurdada, aga vahest ei lase kohe üldse ja hakkab nagu pooma midagi ja auto tahaka välja surra.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Täna sain ma oma murele lahenduse
Mõtlesin, et vaatan ise asjad enne üle kui kuhugile remonti viin. Alguses võtsin kastil õlipanni alt ära ja filter ka. Kõik paistis ilus ja puhas olevat. Igaks juhuks lasin suruõhuga õlikanalid ka tühjemaks ning kokku tagasi. Mõtlesin, siis, et reguleerin hoovastiku trossi ka uuesti üle, et äkki paigast ära jne. Näitasin lambiga vähe kõrgemale ja mis ma näen - üks mootori ja kasti polt lahti ja kast mootorist oma pool cm eemal. Teislpool samal kõrgusel üldse polt puudu. Keerasin poldid kinni ja asemele ja volaaa
Kõik toimib taas. Vibratsioon kadus ka ära
Kokkuvõtes hoidsin jälle hulga raha kokku 




Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Mis nipiga need asjad niimoodi ligadilogadi saavad üldse olla? Kasti vahetatud?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Ei tea. Minu käes on see masin olnud 2 aastat ja pole seal enne midagi märganud ega ka kasti vahetanud. Vaadates seda, et mida seal enne minu kätte jõudmist tehtud oli ( loe: mitte midagi tehtud ), siis ei imesta ma midagi enam. Igatahes mul hea meel, et kergelt pääsesin ja ...Bullrider kirjutas:Mis nipiga need asjad niimoodi ligadilogadi saavad üldse olla? Kasti vahetatud?

Re: Jeep GC 5,2V8 automaatkast '93a
Krt...sellise kirjelduse peale ma soovitaks starteri alt plekk maha kruvida ja turbiini poldid ka üle vaadata.
Virgo
Virgo
Mudas alates 2003.