1. leht 4-st

Lehtvedru taastamine.

Postitatud: K Mär 16, 2011 2:23 pm
Postitas Mõtsamiis
Probleemiks siis tagumised lehtvedrud. Kui vaadata vedrusid siis kas mitte ei peaks lehed olema otstes vitsaga või siis klambriga kinni mitte otsad lahtised? Kuidas sellisele asjale läheneda niimoodi, et uusi ostma ei peaks? Kas tuleks kõne alla aukude puurimine lehtede otsast ja siis poldiga kokku tõmmata otsad? Mida arvavad asjamehed?

Postitatud: K Mär 16, 2011 2:53 pm
Postitas Landy
Ära sa mitte mingil juhul auto marki ja mudelit siia kirjuata!
Huupi pakkumine on alati hea lahendus.

Re: Lehtvedru taastamine.

Postitatud: K Mär 16, 2011 2:55 pm
Postitas isakene
Mõtsamiis kirjutas:Probleemiks siis tagumised lehtvedrud. Kui vaadata vedrusid siis kas mitte ei peaks lehed olema otstes vitsaga või siis klambriga kinni mitte otsad lahtised? Kuidas sellisele asjale läheneda niimoodi, et uusi ostma ei peaks? Kas tuleks kõne alla aukude puurimine lehtede otsast ja siis poldiga kokku tõmmata otsad? Mida arvavad asjamehed?
Kuidas sa seda poldivärki nüüd mõtlesidki? Lehed vedrutades ju liiguvad omavahel?

Ning auku saab puurida ainult abilehtede otstesse. Kõigil ülejäänud juhtudel (välja arvatud vedru tsenter) on see kiire ja kindel võimalus vedrulehe lõhkumiseks.

Ning kas klamber või mitte, see sõltub juba konkreetse vedrupaki konstruktsioonist. On olemas klambrita pakke, on ülalt lahtise klambriga ja ka kinnise klambriga.

Sinu probleem on ilmselt äravajunud abilehtedes. Klambri paigaldus ilmselt ei aita, klamber hakkab lihtsalt pealehte allapoole kiskuma. Lehtede painde suurendamine kas valtsimise või pinnimise teel on enamasti lühiajaline abinõu. Kindel moodus on lisaspiraalvedru paigaldus, samuti annab häid tulemusi,kui vahetad ära vedrupaki abilehed tugevamate või rohkem paindes samaväärsete vastu. Paki kõige kallim osa on pealeht,99% juhtudel margipõhine, abilehti saab suvalise apastraadi alt sobitada, vaid laius peab sama olema. Muidugi tuleb jälgida, et ühe telje vedrupakid võrdse tugevuse ja paindega saavad.

Kui lisaspiraalide paigalduse kasuks otsustad, võid minu poole pöörduda.

Postitatud: K Mär 16, 2011 2:59 pm
Postitas virgo
Sinna teed ise uued klambrid. Poldiga läbi vedru küll ära pane. Klambristiile on mitmeid... inspiratsiooniks:
Pilt
Pilt
Pilt

http://www.thecj2apage.com/forums/rebou ... c3188.html

Edu.
Virgo

Postitatud: K Mär 16, 2011 3:46 pm
Postitas Mõtsamiis
Vabandust jah, auto margiks siis 94 aasta Ford Explorer. Need Virgo poolt pakutud viimased klambrid mis hoiavad vedrulehti koos olekski vaja. Kas neid kuskilt osta ka saab? või peab kogu kupatuse uue võtma?

Postitatud: K Mär 16, 2011 4:02 pm
Postitas Mõtsamiis
Panen paar pilti ka et näha milliselt on lahendatud minu uue liikurmasina kõrgendus. Tahaks siis sellest lahti saada kuna sõita sellega on kunst ja jube. Kui kellelgi tarkuseteri pakkuda siis andke tulla.
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374083/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374089/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374093/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374097/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374079/[img]
Ja viimasel pildil on näha minu jeebi esirataste kokkujooksu ja edasi võite ise mõelda kuidas sellisega sõita on.
Pilt

Postitatud: K Mär 16, 2011 4:11 pm
Postitas Mõtsamiis

Postitatud: K Mär 16, 2011 4:38 pm
Postitas LR90
Need pildid näitavad, milline ei tohi üks vedrupakk olla.
Kammitsad on ka tagurpidi, või on pikad poldid.

Postitatud: K Mär 16, 2011 4:54 pm
Postitas Mõtsamiis
Pikad poldid on jah. Kindlasti ei tohiks nii autot kõrgemaks timmida.

Postitatud: K Mär 16, 2011 5:54 pm
Postitas al
LR90 kirjutas:Need pildid näitavad, milline ei tohi üks vedrupakk olla.
Kammitsad on ka tagurpidi, või on pikad poldid.
Sealt paistavad juba pooleks vedrulehed?
Lisaks keevitus jälg pealmisel lehel, alumised lõigatud (gaasiga=kuumutatud) erineva pikkuse ja paindega lehed, kammits ei tundu pakki kinni hoidvat, lehed risa räsa.
Tõstet ei paista piltidelt kuskilt, ainult porr.
Mina sellise komboga kodunt kaugemale kui kilomeeter ei sõidaks. Tuletaks meelde, et samad vedrulehed hoiavad silda kinni ja kui nüüd see sõidu pealt järgi annab...

Soe soovitus siiski uued/kasutatud vedrupakid ja kammitsad osta.

Postitatud: K Mär 16, 2011 6:08 pm
Postitas Mõtsamiis
Katkiseid lehti veel pole ja keevitatud ka midagi seal pole kuid porr on ta tõesti, kui keegi ei saanud aru kuidas tõste tehtud on siis väike vihje: vaadake kummal pool vedrud on, üleval sillatala peal kuigi peaks olema allpool sillatala. Hetkel mõtlengi kui põhjalikult hakata lammutama ja uuesti kokku panema. Uued kammitsad juba tellitud, ootan nädalavahetust et lammutama hakata ja uuesti ehitama.

Postitatud: K Mär 16, 2011 6:43 pm
Postitas al
Tõste puudumise all mõtlesin neid praktiliselt sirgeid vedrupakke, korralikult kikkis pakk, annab pea samapalju kui vedrude sillapeale tõste, aga paine jms on :thumb:
Esmapilgul tundus 3.-l pildil olema rifli ja vedu vahel keevis...
Aga need eri tüüpi ja valede pikkustega lehed, ühes pakis ei ole hea.
Igasugu vene vedrupakke on veel odavalt saada, Uaz-ist-Zil-ini parem ikka kui olemasolev.

Postitatud: K Mär 16, 2011 7:19 pm
Postitas Mõtsamiis
Ega keegi juhuslikult oska soovitada kustkandist võiks paremaid vedrusid otsima minna, näiteks Tartu kandis.

Postitatud: K Mär 16, 2011 7:23 pm
Postitas tyyp07
Siit näiteks:


LEHTVEDRU OÜ


Telefon:
+372 742 0432
Faks:
+372 742 0432
Aadress: Riia 24B, Tartu 51010 TARTUMAA

Ja siit võid ka küsida:


http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=v ... 126&m3=257

Postitatud: K Mär 16, 2011 7:29 pm
Postitas Mõtsamiis
Tänud. Homme uurin mida kannatab teha nende vanadega või siis kohe uued.