Lehtvedru taastamine.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 34
- Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
- Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..
Lehtvedru taastamine.
Probleemiks siis tagumised lehtvedrud. Kui vaadata vedrusid siis kas mitte ei peaks lehed olema otstes vitsaga või siis klambriga kinni mitte otsad lahtised? Kuidas sellisele asjale läheneda niimoodi, et uusi ostma ei peaks? Kas tuleks kõne alla aukude puurimine lehtede otsast ja siis poldiga kokku tõmmata otsad? Mida arvavad asjamehed?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ära sa mitte mingil juhul auto marki ja mudelit siia kirjuata!
Huupi pakkumine on alati hea lahendus.
Huupi pakkumine on alati hea lahendus.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Lehtvedru taastamine.
Kuidas sa seda poldivärki nüüd mõtlesidki? Lehed vedrutades ju liiguvad omavahel?Mõtsamiis kirjutas:Probleemiks siis tagumised lehtvedrud. Kui vaadata vedrusid siis kas mitte ei peaks lehed olema otstes vitsaga või siis klambriga kinni mitte otsad lahtised? Kuidas sellisele asjale läheneda niimoodi, et uusi ostma ei peaks? Kas tuleks kõne alla aukude puurimine lehtede otsast ja siis poldiga kokku tõmmata otsad? Mida arvavad asjamehed?
Ning auku saab puurida ainult abilehtede otstesse. Kõigil ülejäänud juhtudel (välja arvatud vedru tsenter) on see kiire ja kindel võimalus vedrulehe lõhkumiseks.
Ning kas klamber või mitte, see sõltub juba konkreetse vedrupaki konstruktsioonist. On olemas klambrita pakke, on ülalt lahtise klambriga ja ka kinnise klambriga.
Sinu probleem on ilmselt äravajunud abilehtedes. Klambri paigaldus ilmselt ei aita, klamber hakkab lihtsalt pealehte allapoole kiskuma. Lehtede painde suurendamine kas valtsimise või pinnimise teel on enamasti lühiajaline abinõu. Kindel moodus on lisaspiraalvedru paigaldus, samuti annab häid tulemusi,kui vahetad ära vedrupaki abilehed tugevamate või rohkem paindes samaväärsete vastu. Paki kõige kallim osa on pealeht,99% juhtudel margipõhine, abilehti saab suvalise apastraadi alt sobitada, vaid laius peab sama olema. Muidugi tuleb jälgida, et ühe telje vedrupakid võrdse tugevuse ja paindega saavad.
Kui lisaspiraalide paigalduse kasuks otsustad, võid minu poole pöörduda.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Sinna teed ise uued klambrid. Poldiga läbi vedru küll ära pane. Klambristiile on mitmeid... inspiratsiooniks:



http://www.thecj2apage.com/forums/rebou ... c3188.html
Edu.
Virgo


http://www.thecj2apage.com/forums/rebou ... c3188.html
Edu.
Virgo
Mudas alates 2003.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 34
- Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
- Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..
Panen paar pilti ka et näha milliselt on lahendatud minu uue liikurmasina kõrgendus. Tahaks siis sellest lahti saada kuna sõita sellega on kunst ja jube. Kui kellelgi tarkuseteri pakkuda siis andke tulla.
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374083/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374089/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374093/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374097/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374079/[img]
Ja viimasel pildil on näha minu jeebi esirataste kokkujooksu ja edasi võite ise mõelda kuidas sellisega sõita on.

[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374083/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374089/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374093/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374097/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374079/[img]
Ja viimasel pildil on näha minu jeebi esirataste kokkujooksu ja edasi võite ise mõelda kuidas sellisega sõita on.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
Sealt paistavad juba pooleks vedrulehed?LR90 kirjutas:Need pildid näitavad, milline ei tohi üks vedrupakk olla.
Kammitsad on ka tagurpidi, või on pikad poldid.
Lisaks keevitus jälg pealmisel lehel, alumised lõigatud (gaasiga=kuumutatud) erineva pikkuse ja paindega lehed, kammits ei tundu pakki kinni hoidvat, lehed risa räsa.
Tõstet ei paista piltidelt kuskilt, ainult porr.
Mina sellise komboga kodunt kaugemale kui kilomeeter ei sõidaks. Tuletaks meelde, et samad vedrulehed hoiavad silda kinni ja kui nüüd see sõidu pealt järgi annab...
Soe soovitus siiski uued/kasutatud vedrupakid ja kammitsad osta.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 34
- Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
- Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..
Katkiseid lehti veel pole ja keevitatud ka midagi seal pole kuid porr on ta tõesti, kui keegi ei saanud aru kuidas tõste tehtud on siis väike vihje: vaadake kummal pool vedrud on, üleval sillatala peal kuigi peaks olema allpool sillatala. Hetkel mõtlengi kui põhjalikult hakata lammutama ja uuesti kokku panema. Uued kammitsad juba tellitud, ootan nädalavahetust et lammutama hakata ja uuesti ehitama.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
Tõste puudumise all mõtlesin neid praktiliselt sirgeid vedrupakke, korralikult kikkis pakk, annab pea samapalju kui vedrude sillapeale tõste, aga paine jms on 
Esmapilgul tundus 3.-l pildil olema rifli ja vedu vahel keevis...
Aga need eri tüüpi ja valede pikkustega lehed, ühes pakis ei ole hea.
Igasugu vene vedrupakke on veel odavalt saada, Uaz-ist-Zil-ini parem ikka kui olemasolev.

Esmapilgul tundus 3.-l pildil olema rifli ja vedu vahel keevis...
Aga need eri tüüpi ja valede pikkustega lehed, ühes pakis ei ole hea.
Igasugu vene vedrupakke on veel odavalt saada, Uaz-ist-Zil-ini parem ikka kui olemasolev.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Siit näiteks:
LEHTVEDRU OÜ
Telefon:
+372 742 0432
Faks:
+372 742 0432
Aadress: Riia 24B, Tartu 51010 TARTUMAA
Ja siit võid ka küsida:
http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=v ... 126&m3=257
LEHTVEDRU OÜ
Telefon:
+372 742 0432
Faks:
+372 742 0432
Aadress: Riia 24B, Tartu 51010 TARTUMAA
Ja siit võid ka küsida:
http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=v ... 126&m3=257
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed