Lehtvedru taastamine.

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Lehtvedru taastamine.

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Probleemiks siis tagumised lehtvedrud. Kui vaadata vedrusid siis kas mitte ei peaks lehed olema otstes vitsaga või siis klambriga kinni mitte otsad lahtised? Kuidas sellisele asjale läheneda niimoodi, et uusi ostma ei peaks? Kas tuleks kõne alla aukude puurimine lehtede otsast ja siis poldiga kokku tõmmata otsad? Mida arvavad asjamehed?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ära sa mitte mingil juhul auto marki ja mudelit siia kirjuata!
Huupi pakkumine on alati hea lahendus.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Lehtvedru taastamine.

Postitus Postitas isakene »

Mõtsamiis kirjutas:Probleemiks siis tagumised lehtvedrud. Kui vaadata vedrusid siis kas mitte ei peaks lehed olema otstes vitsaga või siis klambriga kinni mitte otsad lahtised? Kuidas sellisele asjale läheneda niimoodi, et uusi ostma ei peaks? Kas tuleks kõne alla aukude puurimine lehtede otsast ja siis poldiga kokku tõmmata otsad? Mida arvavad asjamehed?
Kuidas sa seda poldivärki nüüd mõtlesidki? Lehed vedrutades ju liiguvad omavahel?

Ning auku saab puurida ainult abilehtede otstesse. Kõigil ülejäänud juhtudel (välja arvatud vedru tsenter) on see kiire ja kindel võimalus vedrulehe lõhkumiseks.

Ning kas klamber või mitte, see sõltub juba konkreetse vedrupaki konstruktsioonist. On olemas klambrita pakke, on ülalt lahtise klambriga ja ka kinnise klambriga.

Sinu probleem on ilmselt äravajunud abilehtedes. Klambri paigaldus ilmselt ei aita, klamber hakkab lihtsalt pealehte allapoole kiskuma. Lehtede painde suurendamine kas valtsimise või pinnimise teel on enamasti lühiajaline abinõu. Kindel moodus on lisaspiraalvedru paigaldus, samuti annab häid tulemusi,kui vahetad ära vedrupaki abilehed tugevamate või rohkem paindes samaväärsete vastu. Paki kõige kallim osa on pealeht,99% juhtudel margipõhine, abilehti saab suvalise apastraadi alt sobitada, vaid laius peab sama olema. Muidugi tuleb jälgida, et ühe telje vedrupakid võrdse tugevuse ja paindega saavad.

Kui lisaspiraalide paigalduse kasuks otsustad, võid minu poole pöörduda.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Sinna teed ise uued klambrid. Poldiga läbi vedru küll ära pane. Klambristiile on mitmeid... inspiratsiooniks:
Pilt
Pilt
Pilt

http://www.thecj2apage.com/forums/rebou ... c3188.html

Edu.
Virgo
Mudas alates 2003.
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Vabandust jah, auto margiks siis 94 aasta Ford Explorer. Need Virgo poolt pakutud viimased klambrid mis hoiavad vedrulehti koos olekski vaja. Kas neid kuskilt osta ka saab? või peab kogu kupatuse uue võtma?
Üldehitustööd Tartus 53423445.
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Panen paar pilti ka et näha milliselt on lahendatud minu uue liikurmasina kõrgendus. Tahaks siis sellest lahti saada kuna sõita sellega on kunst ja jube. Kui kellelgi tarkuseteri pakkuda siis andke tulla.
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374083/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374089/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374093/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374097/[img]
[/img]http://fotoalbum.ee/photos/ecoehitus/82374079/[img]
Ja viimasel pildil on näha minu jeebi esirataste kokkujooksu ja edasi võite ise mõelda kuidas sellisega sõita on.
Pilt
Üldehitustööd Tartus 53423445.
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Üldehitustööd Tartus 53423445.
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Need pildid näitavad, milline ei tohi üks vedrupakk olla.
Kammitsad on ka tagurpidi, või on pikad poldid.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Pikad poldid on jah. Kindlasti ei tohiks nii autot kõrgemaks timmida.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

LR90 kirjutas:Need pildid näitavad, milline ei tohi üks vedrupakk olla.
Kammitsad on ka tagurpidi, või on pikad poldid.
Sealt paistavad juba pooleks vedrulehed?
Lisaks keevitus jälg pealmisel lehel, alumised lõigatud (gaasiga=kuumutatud) erineva pikkuse ja paindega lehed, kammits ei tundu pakki kinni hoidvat, lehed risa räsa.
Tõstet ei paista piltidelt kuskilt, ainult porr.
Mina sellise komboga kodunt kaugemale kui kilomeeter ei sõidaks. Tuletaks meelde, et samad vedrulehed hoiavad silda kinni ja kui nüüd see sõidu pealt järgi annab...

Soe soovitus siiski uued/kasutatud vedrupakid ja kammitsad osta.
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Katkiseid lehti veel pole ja keevitatud ka midagi seal pole kuid porr on ta tõesti, kui keegi ei saanud aru kuidas tõste tehtud on siis väike vihje: vaadake kummal pool vedrud on, üleval sillatala peal kuigi peaks olema allpool sillatala. Hetkel mõtlengi kui põhjalikult hakata lammutama ja uuesti kokku panema. Uued kammitsad juba tellitud, ootan nädalavahetust et lammutama hakata ja uuesti ehitama.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Tõste puudumise all mõtlesin neid praktiliselt sirgeid vedrupakke, korralikult kikkis pakk, annab pea samapalju kui vedrude sillapeale tõste, aga paine jms on :thumb:
Esmapilgul tundus 3.-l pildil olema rifli ja vedu vahel keevis...
Aga need eri tüüpi ja valede pikkustega lehed, ühes pakis ei ole hea.
Igasugu vene vedrupakke on veel odavalt saada, Uaz-ist-Zil-ini parem ikka kui olemasolev.
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Ega keegi juhuslikult oska soovitada kustkandist võiks paremaid vedrusid otsima minna, näiteks Tartu kandis.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Siit näiteks:


LEHTVEDRU OÜ


Telefon:
+372 742 0432
Faks:
+372 742 0432
Aadress: Riia 24B, Tartu 51010 TARTUMAA

Ja siit võid ka küsida:


http://www.4x4cruiser.eu/?lang=est&m1=v ... 126&m3=257
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Mõtsamiis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: K Mär 16, 2011 12:54 pm
Asukoht: Tartu ja Võrumaa metsade vahel..

Postitus Postitas Mõtsamiis »

Tänud. Homme uurin mida kannatab teha nende vanadega või siis kohe uued.
Üldehitustööd Tartus 53423445.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”