Toyota LC k.kast+np242 vahekast.

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
traatjalg
Fitting 38"
Postitusi: 345
Liitunud: E Apr 23, 2007 7:00 pm
Asukoht: Saunja 53833169

Toyota LC k.kast+np242 vahekast.

Postitus Postitas traatjalg »

Kas keegi on sellist kooslust proovinud? Umbes selline adapter vahele http://www.autopartsdealer.com/advance_ ... tent=rank1 sellise teeb siin eestis tunduvalt odavamalt valmis.See kompott läheb nüüd wrankule 2L-T mootor LC käigukast ja np242 vahekast.Ärge ainult öelge,et rikun wranku ära 4,0 4,0 4,0 jne.Üritame teha nüüd wrankust õlipõletajaga ökoliikuti.Esialgu jäävad veel wranku omad sillad,hiljem LC omad.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Ei taha takka kiita ega maha teha, aga lihtsalt loll küsimus - miks mitte kohe Toyota osta? :P
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
traatjalg
Fitting 38"
Postitusi: 345
Liitunud: E Apr 23, 2007 7:00 pm
Asukoht: Saunja 53833169

Postitus Postitas traatjalg »

miks mitte kohe Toyota osta? Razz
Ainuke Toyota mis Toyota nime väärib on/tuleb varsti müüki Tommil,et seda osta oleks pidanud wrangleri maha müüma.Samas jälle meeldib wranku kere.Nüüd siis proovin wranku kere alla toyota tehnika panna.Kahes osas algul ainult mootor ja käigukast +dokumendid ringi diisli peale ja teise ringiga sillad.Muidugi kui raha rohkem oleks oleks targem kohe ka sillad vahetada.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Ei tahaks ka miskit kobiseda, aga 2LT mootor on ikkagi suht võrr ja paras kamakas. Pigem 3,0td. Kuigi jah miks mitte kohe toyota.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Ka 3,0 on võrr. Pigem kohe 4,2TD 123 kw. Eriti hea oleks Fordi 6,0 Powerstroke millel 242kw ja 773N/m momenti :twisted:

Tegelt minu point see, et 2,4td on piisav Wranku keret liigutama millel 31" MT all. Alati oleks vägevam ja uhkem panna suurem kolkar vahele, kuid hetkel piisab sellest. Alati on võimalik pannada peale teine föön ja külastada Viljandi Pumbameest.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
traatjalg
Fitting 38"
Postitusi: 345
Liitunud: E Apr 23, 2007 7:00 pm
Asukoht: Saunja 53833169

Postitus Postitas traatjalg »

2,4 ka selle pärast,et siis mõlemad autod sarnaste mootoritega ja kui 2,4 korralik remont teha + mõned muudatused +mootori reguleering ka korralik siis ei ole ta nii kehv midagi mingi 100+????HP peaks kätte saama ilma,et mootori resurss oluliselt väheneks.Vana 4-6 sada tuhat läbinud 3,0 mootor maksab kordades rohkem kui 2,4.
Pigem 3,0td. Kuigi jah miks mitte kohe toyota. Kuhu jääb siis iseehitamise rõõm mis vahel vist koosneb ropust sõimust. :oops:
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Mul kah selline patumõte peas ,et jeepile diisel vahele tõsta. Minu puhul siis grandile v8 asemele 2,8td. Kuna sai mootoridoonariks sõitev grand ostetud ja ka diiselmootor tuli tasuta kätte siis miks ka mitte nats nokitseda paigalduse kallal.
Oled sa paberimajanduse poolt ka uurind? mulle jäi nagu selgusetuks kas neid võimsuse kaalu ja töömahu protsente arvestatakse konkreetse auto mootori järgi või kui samale keremudelile on paigaldatud mootoreid 85kw-158kw siis võin ka arvutada samal kerel oleva väiksema mootori järgi?
Kui palju tuleb wranku mootoril võrreldes diisliga võimsuse ja kaalu vahe?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Jeep tootis kah diiselmootorit ja markide lõikes pead vormistama ümberehituse "Originaal" jupile :wink:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Ehk siis vm diislile? Kas saan ta vm diisliks lihtsalt arkis vormistada või pean selle käki sinna ettenäitamiseks ka reaalselt vahele tõstma?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
traatjalg
Fitting 38"
Postitusi: 345
Liitunud: E Apr 23, 2007 7:00 pm
Asukoht: Saunja 53833169

Postitus Postitas traatjalg »

Ehk siis vm diislile? Kas saan ta vm diisliks lihtsalt arkis vormistada või pean selle käki sinna ettenäitamiseks ka reaalselt vahele tõstma?
Pead selle sinna vahele tõstma ja ette näitama ja co test oli vist samuti.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”