1. leht 2-st
Tiffri lukk??
Postitatud: P Veebr 19, 2006 6:50 pm
Postitas board
Autoks siis Hilux ja tiffri luku sisse lülitamisel armatuuris tuli hakkab vilkuma aga rattaid lukku ei võta,milles viga võib olla??

Postitatud: P Veebr 19, 2006 9:30 pm
Postitas boob
Esidiffer? Tagadiffer? Või mõtled vahekasti?
Postitatud: P Veebr 19, 2006 9:39 pm
Postitas board
Vat ei tea,tal on seal varjant et kas paned neliveo või tagaveo ja aeglusti,ja isegi neutraal,aga rooli juures on tiffri luku nupp.KUi see aeuglustiga sisse lükata siis näitab et ABS ka maas.Aga ikka veab ainult eest üks ja tagant ükas ratas.Peaks vist kõik naguvedama panema :s või kuidas?
Postitatud: P Veebr 19, 2006 9:46 pm
Postitas K.Kotkas
board, sa oled isa autot käinud vaatamas ja plaanid raudteed ületama minna ve ? või kogemata on nii, meelega on sul tiffrid..
Küll on kahju, et juhilubade andmisel autoõppe aluseid enam ei käsitleta.
Mul on kohe kuri kavatsus teha "idiot corner" hmm....
pretendente ?
Postitatud: P Veebr 19, 2006 9:49 pm
Postitas board
Mingit raudteed ei taha ületada,metsa ju pole mõtet lumega minna kui 2 ratast ainult veab

Auot on 2004 aasta oma
???Küll on kahju, et juhilubade andmisel autoõppe aluseid enam ei käsitleta. ??? MIda see peaks tähendama???
Postitatud: P Veebr 19, 2006 9:56 pm
Postitas K.Kotkas
Otsingsõna "toyota hilux 2004 differential locker"
siis
http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... tnG=Search
Klikk ja seal räägib mingi buklett, et 2004 aastast olla eliit mudelitel tagumine
differentsiaali lukustus... jumal teab, mida see toyol tegelikult tähendab...
Parim oleks võtta autoga kaasa tulnud kasutajajuhend ja lugeda, et mis siis saab, kui seda nuppu pressida.
Minu toikkaril lukustas see keskdifri.
Postitatud: P Veebr 19, 2006 9:58 pm
Postitas boob
board kirjutas:Mingit raudteed ei taha ületada,metsa ju pole mõtet lumega minna kui 2 ratast ainult veab

Auot on 2004 aasta oma
???Küll on kahju, et juhilubade andmisel autoõppe aluseid enam ei käsitleta. ??? MIda see peaks tähendama???
Mina käin oma patrulliga küll metsas ka lumega ja üldse ei häiri, et diffrilukke pole
Sinu lukkude kohta ei oska selle jutuga rohkem arvata, kui et lülitusmehhanism ei tee seda, mida peaks

Aga kas sul on lukk ees või taga või mõlemal pool, peaksid ikka ise teadma. Aga ehk on lihtsalt nupp armatuuris ja lukke polegi? Oled üldse seda süsteemi töötamas näinud?

Postitatud: P Veebr 19, 2006 9:59 pm
Postitas virgo
board kirjutas:
???Küll on kahju, et juhilubade andmisel autoõppe aluseid enam ei käsitleta. ??? MIda see peaks tähendama???
Vast siis seda, et uuriks esialgu mis "tiffrit" sa sisse lülitada tahad....peale seda saaks ehk juurima hakata mis rattad vedama peaks ja mis mitte....
Postitatud: P Veebr 19, 2006 10:11 pm
Postitas hulkur
diff kirjutas:
Parim oleks võtta autoga kaasa tulnud kasutajajuhend ja lugeda, et mis siis saab, kui seda nuppu pressida.
Äkki on see nupp kadaka autoturult omandatud pea-aegu tehase lisavarustus - hõõglambikesega lüliti millest tulevad välja kaks juhet ja peal kleps "TIFF LOCK". Toodetud töökate hiina tütaralapsekäekestega.
Ja manualis pole sellest sõnagi juttu...
Re: Tiffri lukk??
Postitatud: P Veebr 19, 2006 10:48 pm
Postitas virgo
No kui eeldada, et armatuuri all mõeldakse tehase poolt paigaldatud näidikuplokki milles miski vilkuma hakkab ...
board kirjutas:.... ja tiffri luku sisse lülitamisel armatuuris tuli hakkab vilkuma...
....siis säärane kummaline vilkumine peaks küll igatepidi manualis olema selgitatud...juhul kui ei ole jah tegu hulkuri poolt mainitud TIFF LOKKK-iga

Postitatud: P Veebr 19, 2006 11:01 pm
Postitas kala
see on keskdiffri nupp!
Ja siis käivad lihtsalt esimesed ja tagumised ühe kiirusega,aga ei käi kõik 4 korraga!
Ja mis sa nüüd ootadki suve et siis metsa minna we

Postitatud: P Veebr 19, 2006 11:30 pm
Postitas Landy
TRA ma ei või!!!
Board, võta aega ja loe see läbi:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=877
kui ikka aru ei saa, miks 4 ratast vedama ei hakka pöördu arsti poole!
Postitatud: E Veebr 20, 2006 9:20 am
Postitas hmm
Kui sel aparaadil on 2-vedu ja 4-vedu siis pole seal mingit keskdiffrit mida lukustada, 4-veo korral on keskelt lukus ja kõik, nagu Patrolil. Kekdiffriga autodel on üldiselt pidev 4x4 ( erandiks Mitsu Pajero). Lüliti all on tagadiffri lukk mille sisselülitamisel läheb ABS segi ja mida näitab see vilkuv tuluke. Kui aga sisselülimisel tagarattd koos ei poöörle siis on see lukk ilmselt oma toimimise lõpetanud.
Postitatud: E Veebr 20, 2006 10:10 am
Postitas erik
Ka keskdifri luku sisse lülitamisel saab ka ABS`i süsteem häiritud. ABS`i tule süttimine on rohkem ikka sellest kinni, kui mitme kontuuriline ABS`jagur on ja kui täpselt ta töötab. Ei kommentaari muidugi "probleemset" Hi lux`i, mu vastus lihtsalt teoreetika.
Postitatud: E Veebr 20, 2006 11:43 am
Postitas hmm
Lähtusin oma kogemusest Patoli pidamisel. 4x4 sisselülitamisel toimib ABS häiretetta. Keskdiffrit Patrolil ju pole. Tagadifri lukustamisel lülitub ABS välja. Keskdifri puudumisel on ABS ilmselt nii ehitatud, et keskelt lukus olek ABS-i eriti ei mõjuta (vähemalt on sellega arvestatud)