1. leht 4-st

Uus vs. Vana maastur

Postitatud: N Jaan 27, 2011 2:28 pm
Postitas EleCTriC1
Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:

Postitatud: N Jaan 27, 2011 4:21 pm
Postitas FlammablE
Hakkab jälle pihta mingi kliirensi jutt :lol:
Mida tähendab enam maastur olema? Kas üks lennuk saab olla rohkem lennuk kui mõni teine lennuk?

Postitatud: N Jaan 27, 2011 4:55 pm
Postitas rt23
Mida aeg edasi seda rohkem plastmassi, elektroonikat, lagunevaid osi ja parketi maasturile omaseid iseloomujooni.
Lihtsalt minu tagasihoidlik arvamus :)

Re: Uus vs. Vana maastur

Postitatud: N Jaan 27, 2011 5:41 pm
Postitas TiitR
EleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:
Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist pole :D , kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare 8)

Re: Uus vs. Vana maastur

Postitatud: N Jaan 27, 2011 6:28 pm
Postitas dexter
TiitR kirjutas:
EleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:
Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist pole :D , kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare 8)

Olen sõitnud mõlema uuema länkariga, nii V8, kui ka 150. Toyota enda sõnul on toyota landcruiser v8 puhas linnamaastur ja maastikule sellega asja pole, reaalses elus ega väga polegi, suur ja kohmakas, kuigi lõuna eestis rõngu metsateedel ja kergemal liivapinnasel sai normaalselt hakkama. Tegemist seal siis igasugu hüdrauliliste stabikate jne abivahenditega.
LC 150 sai viimati varakevadel kohtla järve karjääris ringi sõita, tundus kõvasti asjalikum kui v8, ka toyota enda sõnul on tegemist siis pigem töö masinaga kui linnamaasturiga. Kuid minu arust ei saa teda siiski maasturiks nimetada. Küll olid sellel auto igasugu vägevad abivahendid peal nagu mäest laskumine ja erinevate maastike versioonide valik, kus auto ise seadistab difreid vastavalt vajadusele. Veel oli huvitav asi 7 erineva maastiku tundlikusega ABS, ehk siis auto ise tunnetab kas ta on kõvakattega pinnasel, jääl või kruusal ning vastavalt sellele töötab siis ABS intensiivsemalt või lahjemalt.
Nendest Toyota süsteemidest vist võingi seletama jääda....

Postitatud: N Jaan 27, 2011 7:34 pm
Postitas siimk
Ühes viimases TM-is oli suurtest uutest "maasturitest", seal minuarust uus LC150 eriti hästi ei esinenud.
Olen ise ka viimasel ajal täheldanud, et mida uuem maastur, seda vähem jääb juhil endal teha. Ei mäletagi millisel uuel maasturil oleks mehhaaniline vahekast, kus kepiga asendit vahetada saaks?

Postitatud: N Jaan 27, 2011 7:48 pm
Postitas uputaja
Hell yeah. Vanakooli värk parim. Sina sunnid autot - mitte auto sind. :twisted:

Aga üldiselt kuidagi kindlam tunne sõita korraliku HJ61 cruiseriga, G mersuga, Patroliga kui 120 cruiseriga või mõne muu elektroonilise huumoriga.

Postitatud: N Jaan 27, 2011 7:53 pm
Postitas Arxs
Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.

Postitatud: N Jaan 27, 2011 7:59 pm
Postitas 4x4JIM
Kas enam üldse maastureid kuskilt tehasest tuleb, kunagi kuulsin aga ei tea kas tõsi, et redel raam keelati ära :( LC 150 on built in värk sama suue sorentoga mis on võrreldes eelmise sorentoga täiesti linnastunud.
Lisaks on ARB hädas oma raudade tootmisega, sest Seal tahetakse mingit euroopa liidule sarnast jalakäia turvalisuse seadust vastu võtta unustades, kui palju neil tühja põldu on.
Eks bürokraadid teevad oma töö varsti oma CO2 ja muude maksudega.

Postitatud: N Jaan 27, 2011 10:07 pm
Postitas siimk
Kas sellist Eestit tahtsimegi, et auto teeb kõik juhi eest ära?



Siim ise on 88a väljalase :D

Postitatud: N Jaan 27, 2011 11:04 pm
Postitas TiitR
Arxs kirjutas:Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
Huvitav huvitav...madalam kui sõiduauto? :roll:

Re: Uus vs. Vana maastur

Postitatud: N Jaan 27, 2011 11:07 pm
Postitas TiitR
dexter kirjutas:
TiitR kirjutas:
EleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?

Lancruiserid?
Pajerod?

kliirents on juba neil erinev

:?: :roll: :?:
Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist pole :D , kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare 8)

Olen sõitnud mõlema uuema länkariga, nii V8, kui ka 150. Toyota enda sõnul on toyota landcruiser v8 puhas linnamaastur ja maastikule sellega asja pole, reaalses elus ega väga polegi, suur ja kohmakas, kuigi lõuna eestis rõngu metsateedel ja kergemal liivapinnasel sai normaalselt hakkama. Tegemist seal siis igasugu hüdrauliliste stabikate jne abivahenditega.
LC 150 sai viimati varakevadel kohtla järve karjääris ringi sõita, tundus kõvasti asjalikum kui v8, ka toyota enda sõnul on tegemist siis pigem töö masinaga kui linnamaasturiga. Kuid minu arust ei saa teda siiski maasturiks nimetada. Küll olid sellel auto igasugu vägevad abivahendid peal nagu mäest laskumine ja erinevate maastike versioonide valik, kus auto ise seadistab difreid vastavalt vajadusele. Veel oli huvitav asi 7 erineva maastiku tundlikusega ABS, ehk siis auto ise tunnetab kas ta on kõvakattega pinnasel, jääl või kruusal ning vastavalt sellele töötab siis ABS intensiivsemalt või lahjemalt.
Nendest Toyota süsteemidest vist võingi seletama jääda....
Kui sa mäestlaskumisabi all mõtled mägipidurit DAC`i, siis see vidin on juba LC120-l küljes...arvan, et mõtlesid maastiku paketti, kus kaamerad on ees ja kõrval, et püstloodis mäeotsas kiikudes, näitab kaamera mis ees/all toimub :D ...ise ma käisin Tartu omadega LC150-t Raadil kruusaaugus proovimas...keskkonsool jättis jube võõra mulje ainult 8)

Postitatud: R Jaan 28, 2011 7:05 am
Postitas raulex
Arxs kirjutas:Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
LC 120 st ka paar lugu rääkida.Sügisel oli üks kergelt tatisel põllul kinni,
tõmbasin oma kulunud 30 tollise mudarehviga Terranoga(no pole ju ka mingi tõsine maastur)välja ja seda jäiga köiega.
Cruiser jäi uuesti kinni täpselt sellesse kohta ,kus mina oma autoga tõmmates sõitsin :shock: .Elektroonika nullis ära igasuguse maastikuvõimekuse,rehv oli Cruiseril korralik AT.

Talvel Monica ajal tahtis üks kodanik autoga tööle saada,palus mul kolliga jälje ette ette sõita.Metsavahel ei olnud eriti tuisanud,pm ainult sajulumi.
Sõitsin kolliga paar korda tee läbi,kuna kaugemal oli ka üks tuisanud koht, siis jäin julgestuseks kohale.Cruiser sai mõnikümmend meetrit sõita ja siis jäi jälge kinni.
Kolme mehega lükkasime tagasi välja,no lund polnud seal tõesti palju.
Tekib küsimus,kas need inimesed ei osanud oma maasturit kasutada,või ei saagi Cruiseril elektroonikat välja lülitada?

Postitatud: R Jaan 28, 2011 8:19 am
Postitas Kilpkonn
raulex kirjutas:Tekib küsimus,kas need inimesed ei osanud oma maasturit kasutada,või ei saagi Cruiseril elektroonikat välja lülitada?
Enamasti on vastuseks ikkagi, et ei oska kasutada.

Ja teoreetiliselt arutledes, kui praegu öeldakse, et elektroonika on üdini paha asi, mis "kõik juhi eest ära teeb", siis samamoodi suhtuti või suhtutakse ka automaatkasti, mis samuti "kõik juhi eest ära teeb".

Kuigi ma ise olen seisukohal, et autode arengus toimub "liftistumine", tulevikus ongi ainult sellised autod, et vajutad nuppu ja viib kohale, ise miskit mõelda ei saa. Nagu liftiga, vajutad korruse nuppu ja ootad kohalejõudmist...
Siis lähevad uunikumid hinda :)

Postitatud: R Jaan 28, 2011 8:51 am
Postitas raulex
Kilpkonn kirjutas: Kuigi ma ise olen seisukohal, et autode arengus toimub "liftistumine", tulevikus ongi ainult sellised autod, et vajutad nuppu ja viib kohale, ise miskit mõelda ei saa. Nagu liftiga, vajutad korruse nuppu ja ootad kohalejõudmist...
Siis lähevad uunikumid hinda :)
Hea kokkuvõte!Viie aasta pärast läheb ilmselt jälle tõsisem kereremont moodi nagu vanasti.Maastikuvõimelised autod kipuvad lihtsalt kätte ära roostetama.