Lancruiserid?
Pajerod?
kliirents on juba neil erinev



Moderaator: Moderators
Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist poleEleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?
Lancruiserid?
Pajerod?
kliirents on juba neil erinev
![]()
![]()
TiitR kirjutas:Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist poleEleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?
Lancruiserid?
Pajerod?
kliirents on juba neil erinev
![]()
![]()
, kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare
Huvitav huvitav...madalam kui sõiduauto?Arxs kirjutas:Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
Kui sa mäestlaskumisabi all mõtled mägipidurit DAC`i, siis see vidin on juba LC120-l küljes...arvan, et mõtlesid maastiku paketti, kus kaamerad on ees ja kõrval, et püstloodis mäeotsas kiikudes, näitab kaamera mis ees/all toimubdexter kirjutas:TiitR kirjutas:Kui mõtled uuema mudeli all ka LC120-t, siis võid ka minu teemat sirvida. Ega seal midagi väga proosalist poleEleCTriC1 kirjutas:Teadupärast uuem mudel on edasiarendus vanale mudelile, kuid vahepeal tekib küsimus kui palju see uuem maastur ikka maastur on enam (tehase seades)?
Lancruiserid?
Pajerod?
kliirents on juba neil erinev
![]()
![]()
, kuna legend kui purunematust länkarist on mitu korda järjest purustatud. Kui aga mõtlesid uuema länkari all LC150-t, siis ootaks isegi huviga kommentaare
Olen sõitnud mõlema uuema länkariga, nii V8, kui ka 150. Toyota enda sõnul on toyota landcruiser v8 puhas linnamaastur ja maastikule sellega asja pole, reaalses elus ega väga polegi, suur ja kohmakas, kuigi lõuna eestis rõngu metsateedel ja kergemal liivapinnasel sai normaalselt hakkama. Tegemist seal siis igasugu hüdrauliliste stabikate jne abivahenditega.
LC 150 sai viimati varakevadel kohtla järve karjääris ringi sõita, tundus kõvasti asjalikum kui v8, ka toyota enda sõnul on tegemist siis pigem töö masinaga kui linnamaasturiga. Kuid minu arust ei saa teda siiski maasturiks nimetada. Küll olid sellel auto igasugu vägevad abivahendid peal nagu mäest laskumine ja erinevate maastike versioonide valik, kus auto ise seadistab difreid vastavalt vajadusele. Veel oli huvitav asi 7 erineva maastiku tundlikusega ABS, ehk siis auto ise tunnetab kas ta on kõvakattega pinnasel, jääl või kruusal ning vastavalt sellele töötab siis ABS intensiivsemalt või lahjemalt.
Nendest Toyota süsteemidest vist võingi seletama jääda....
LC 120 st ka paar lugu rääkida.Sügisel oli üks kergelt tatisel põllul kinni,Arxs kirjutas:Paar nädalat tagasi sain näpud taha LC120-ele, 3tdi isend. See oli see aeg, kui polnud veel sooja olnud ja lumi oli pehme. Sai ümber auto tiirutatud ja siis seda kuradi karterikaitset märgatud. Madalam, kui sõiduauto....Kole mõttetuks muutus minu silmis, lootsin enamat.
Enamasti on vastuseks ikkagi, et ei oska kasutada.raulex kirjutas:Tekib küsimus,kas need inimesed ei osanud oma maasturit kasutada,või ei saagi Cruiseril elektroonikat välja lülitada?
Hea kokkuvõte!Viie aasta pärast läheb ilmselt jälle tõsisem kereremont moodi nagu vanasti.Maastikuvõimelised autod kipuvad lihtsalt kätte ära roostetama.Kilpkonn kirjutas: Kuigi ma ise olen seisukohal, et autode arengus toimub "liftistumine", tulevikus ongi ainult sellised autod, et vajutad nuppu ja viib kohale, ise miskit mõelda ei saa. Nagu liftiga, vajutad korruse nuppu ja ootad kohalejõudmist...
Siis lähevad uunikumid hinda