1. leht 1-st

Nissan Terrano II tõstmine?

Postitatud: T Jaan 25, 2011 5:11 pm
Postitas RistoEST
Sooviks autot tõsta umbes 5-10 cm. Vaja oleks ainult teada, et kuidas seda kõige õigem teha oleks ja mida mul selleks vaja on, ning kui kulukaks see minna võib.
Autol on ees torsoonid ja taga spiraalid. Tegu siis kolme ukselise terranoga.

Postitatud: K Jaan 26, 2011 8:32 am
Postitas raulex
5 cm saad lihtsalt ja odavalt.Torsiooni keerad peale,taha pikemad vedrud või vahepuksid vedrule.
10 cm läheb keerukamaks,torsioon enam korralikult ei toimi,poolteljed jäävad liiga suure nurga alla j.n.e.Kui korralikult teha,siis läheb omajagu maksma.

Postitatud: K Jaan 26, 2011 10:46 am
Postitas RistoEST
raulex kirjutas:5 cm saad lihtsalt ja odavalt.Torsiooni keerad peale,taha pikemad vedrud või vahepuksid vedrule.
10 cm läheb keerukamaks,torsioon enam korralikult ei toimi,poolteljed jäävad liiga suure nurga alla j.n.e.Kui korralikult teha,siis läheb omajagu maksma.
Kas on olemas müügil kohe spetsiaalsed pikemad vedrud või oskad soovitada mõne auto omasi, mis sobivad.

Postitatud: K Jaan 26, 2011 1:30 pm
Postitas raulex
Ega ma ise pole vedrusid otsinud,eelmine omanik oli tõstepuksid valmis treinud.Terrano tagavedru on tavaline silindriline spiraalvedru,mõõdu järgi peaks ikka leidma.

Postitatud: K Jaan 26, 2011 2:26 pm
Postitas uno
minu Terrano I oli taga topeltvedrud pandud (üks vedru teise sees) eest keerasin Torsoone peale ja sain piisavalt kõrgeks, et panna 235 75 15 insa turbod alla. Peale seda uputasin korralikult Maardu karjääris auto ära :)

Postitatud: K Jaan 26, 2011 2:37 pm
Postitas dexter
minu masinal hetkel all tagasihoidlikud 265/65/16, kusagile vastu ei käi, pöörab kenasti.
Taga on pandud originaal vedrule klotsid vahele ning lisatud veel ka topelt vedrud ja eest on torsioonid suht viimase piiri peale tõstetud. Sellise setupiga läksid esimesed stabika kondid 4 päevaga(muidugi suht tappes autot metsas) ja rooli otsad käivad vahetuses ca 6-8 kuu tagant....

Postitatud: K Jaan 26, 2011 3:48 pm
Postitas raulex
uno kirjutas:minu Terrano I oli taga topeltvedrud pandud (üks vedru teise sees) eest keerasin Torsoone peale ja sain piisavalt kõrgeks, et panna 235 75 15 insa turbod alla. Peale seda uputasin korralikult Maardu karjääris auto ära :)
Terrano 2 le pole selle mõõdu jaoks migit tõstet vaja,kalkulaator näitab läbimõõduks 29 tolli,vabalt ja varuga läheb alla ka 30/9,5 r15(29,5 tolli).
Tõstet on vaja alles alates 31-32 tollisest rehvist.

Postitatud: K Jaan 26, 2011 7:33 pm
Postitas Allar
No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot. :idea:

Postitatud: K Jaan 26, 2011 11:19 pm
Postitas raulex
allar kirjutas:No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot. :idea:
No 5 cm ei tee midagi hullu,kui muidugi enne juba ka keeratud ei ole :D ,lisaks võib esistabika minema visata,siis kannatab maastikul sõita küll.Väga tõsise maastiku/võistlemise jaoks soovitan samuti teisi autosid.

Postitatud: R Jaan 28, 2011 8:37 pm
Postitas RistoEST
raulex kirjutas:
allar kirjutas:No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot. :idea:
No 5 cm ei tee midagi hullu,kui muidugi enne juba ka keeratud ei ole :D ,lisaks võib esistabika minema visata,siis kannatab maastikul sõita küll.Väga tõsise maastiku/võistlemise jaoks soovitan samuti teisi autosid.

Seega ma arvan et saan oma 5 cm ära tõsta ka torsoonist. (Tõstmis plaan tegelikult sellest, et täispikk teraskaitse tõi auto kõrgust tsipa alla, kuna ta ei ole nii voolujooneline nagu auto põhi ja tahaks vana kõrgust tagasi saada) Masinast ei ole plaan võistlusautot teha aga kuna minu töö piirdub metsaga siis seal on mul küll vaja pidevalt liikuda.
Võistlemiseks ongi teised autod :)
Tänud kõigile kes natukene mind valgustasid. Ei julgend kohe ise näppima minna.

Lukus.

Postitatud: K Veebr 02, 2011 12:08 am
Postitas joxs
Kuidas tagumise otsa tõste lahendasid? Kas leidsid mingid pikemad vedrud alteratiiviks päris tõstevedrudele?

Postitatud: K Veebr 02, 2011 11:17 am
Postitas M.A.R.E.K
Aga kas terrano pole raamipeal mitte?Ja siis ju veel keretõste varjant ju jääb olematu sillakäik kah alles :lol: :lol: