Nissan Terrano II tõstmine?

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
RistoEST
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: T Jaan 11, 2011 10:48 pm
Asukoht: Tartu

Nissan Terrano II tõstmine?

Postitus Postitas RistoEST »

Sooviks autot tõsta umbes 5-10 cm. Vaja oleks ainult teada, et kuidas seda kõige õigem teha oleks ja mida mul selleks vaja on, ning kui kulukaks see minna võib.
Autol on ees torsoonid ja taga spiraalid. Tegu siis kolme ukselise terranoga.
Nissan Terrano II 2.4 97a.
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

5 cm saad lihtsalt ja odavalt.Torsiooni keerad peale,taha pikemad vedrud või vahepuksid vedrule.
10 cm läheb keerukamaks,torsioon enam korralikult ei toimi,poolteljed jäävad liiga suure nurga alla j.n.e.Kui korralikult teha,siis läheb omajagu maksma.
RistoEST
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: T Jaan 11, 2011 10:48 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RistoEST »

raulex kirjutas:5 cm saad lihtsalt ja odavalt.Torsiooni keerad peale,taha pikemad vedrud või vahepuksid vedrule.
10 cm läheb keerukamaks,torsioon enam korralikult ei toimi,poolteljed jäävad liiga suure nurga alla j.n.e.Kui korralikult teha,siis läheb omajagu maksma.
Kas on olemas müügil kohe spetsiaalsed pikemad vedrud või oskad soovitada mõne auto omasi, mis sobivad.
Nissan Terrano II 2.4 97a.
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

Ega ma ise pole vedrusid otsinud,eelmine omanik oli tõstepuksid valmis treinud.Terrano tagavedru on tavaline silindriline spiraalvedru,mõõdu järgi peaks ikka leidma.
Kasutaja avatar
uno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: K Aug 13, 2008 11:38 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uno »

minu Terrano I oli taga topeltvedrud pandud (üks vedru teise sees) eest keerasin Torsoone peale ja sain piisavalt kõrgeks, et panna 235 75 15 insa turbod alla. Peale seda uputasin korralikult Maardu karjääris auto ära :)
dexter
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Jaan 29, 2010 8:36 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas dexter »

minu masinal hetkel all tagasihoidlikud 265/65/16, kusagile vastu ei käi, pöörab kenasti.
Taga on pandud originaal vedrule klotsid vahele ning lisatud veel ka topelt vedrud ja eest on torsioonid suht viimase piiri peale tõstetud. Sellise setupiga läksid esimesed stabika kondid 4 päevaga(muidugi suht tappes autot metsas) ja rooli otsad käivad vahetuses ca 6-8 kuu tagant....
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

uno kirjutas:minu Terrano I oli taga topeltvedrud pandud (üks vedru teise sees) eest keerasin Torsoone peale ja sain piisavalt kõrgeks, et panna 235 75 15 insa turbod alla. Peale seda uputasin korralikult Maardu karjääris auto ära :)
Terrano 2 le pole selle mõõdu jaoks migit tõstet vaja,kalkulaator näitab läbimõõduks 29 tolli,vabalt ja varuga läheb alla ka 30/9,5 r15(29,5 tolli).
Tõstet on vaja alles alates 31-32 tollisest rehvist.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot. :idea:
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Kasutaja avatar
raulex
Fitting 44"
Postitusi: 429
Liitunud: L Nov 29, 2008 9:01 pm
Asukoht: Harjumaa,Loo.

Postitus Postitas raulex »

allar kirjutas:No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot. :idea:
No 5 cm ei tee midagi hullu,kui muidugi enne juba ka keeratud ei ole :D ,lisaks võib esistabika minema visata,siis kannatab maastikul sõita küll.Väga tõsise maastiku/võistlemise jaoks soovitan samuti teisi autosid.
RistoEST
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: T Jaan 11, 2011 10:48 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas RistoEST »

raulex kirjutas:
allar kirjutas:No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot. :idea:
No 5 cm ei tee midagi hullu,kui muidugi enne juba ka keeratud ei ole :D ,lisaks võib esistabika minema visata,siis kannatab maastikul sõita küll.Väga tõsise maastiku/võistlemise jaoks soovitan samuti teisi autosid.

Seega ma arvan et saan oma 5 cm ära tõsta ka torsoonist. (Tõstmis plaan tegelikult sellest, et täispikk teraskaitse tõi auto kõrgust tsipa alla, kuna ta ei ole nii voolujooneline nagu auto põhi ja tahaks vana kõrgust tagasi saada) Masinast ei ole plaan võistlusautot teha aga kuna minu töö piirdub metsaga siis seal on mul küll vaja pidevalt liikuda.
Võistlemiseks ongi teised autod :)
Tänud kõigile kes natukene mind valgustasid. Ei julgend kohe ise näppima minna.

Lukus.
Nissan Terrano II 2.4 97a.
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
joxs
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: R Mär 26, 2010 12:44 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas joxs »

Kuidas tagumise otsa tõste lahendasid? Kas leidsid mingid pikemad vedrud alteratiiviks päris tõstevedrudele?
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 618
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

Aga kas terrano pole raamipeal mitte?Ja siis ju veel keretõste varjant ju jääb olematu sillakäik kah alles :lol: :lol:
Vasta

Mine “Nissan / Renault”