Nissan Terrano II tõstmine?
Moderaatorid: jr, Moderators
Nissan Terrano II tõstmine?
Sooviks autot tõsta umbes 5-10 cm. Vaja oleks ainult teada, et kuidas seda kõige õigem teha oleks ja mida mul selleks vaja on, ning kui kulukaks see minna võib.
Autol on ees torsoonid ja taga spiraalid. Tegu siis kolme ukselise terranoga.
Autol on ees torsoonid ja taga spiraalid. Tegu siis kolme ukselise terranoga.
Nissan Terrano II 2.4 97a.
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
Kas on olemas müügil kohe spetsiaalsed pikemad vedrud või oskad soovitada mõne auto omasi, mis sobivad.raulex kirjutas:5 cm saad lihtsalt ja odavalt.Torsiooni keerad peale,taha pikemad vedrud või vahepuksid vedrule.
10 cm läheb keerukamaks,torsioon enam korralikult ei toimi,poolteljed jäävad liiga suure nurga alla j.n.e.Kui korralikult teha,siis läheb omajagu maksma.
Nissan Terrano II 2.4 97a.
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
minu masinal hetkel all tagasihoidlikud 265/65/16, kusagile vastu ei käi, pöörab kenasti.
Taga on pandud originaal vedrule klotsid vahele ning lisatud veel ka topelt vedrud ja eest on torsioonid suht viimase piiri peale tõstetud. Sellise setupiga läksid esimesed stabika kondid 4 päevaga(muidugi suht tappes autot metsas) ja rooli otsad käivad vahetuses ca 6-8 kuu tagant....
Taga on pandud originaal vedrule klotsid vahele ning lisatud veel ka topelt vedrud ja eest on torsioonid suht viimase piiri peale tõstetud. Sellise setupiga läksid esimesed stabika kondid 4 päevaga(muidugi suht tappes autot metsas) ja rooli otsad käivad vahetuses ca 6-8 kuu tagant....
Terrano 2 le pole selle mõõdu jaoks migit tõstet vaja,kalkulaator näitab läbimõõduks 29 tolli,vabalt ja varuga läheb alla ka 30/9,5 r15(29,5 tolli).uno kirjutas:minu Terrano I oli taga topeltvedrud pandud (üks vedru teise sees) eest keerasin Torsoone peale ja sain piisavalt kõrgeks, et panna 235 75 15 insa turbod alla. Peale seda uputasin korralikult Maardu karjääris auto ära
Tõstet on vaja alles alates 31-32 tollisest rehvist.
No 5 cm ei tee midagi hullu,kui muidugi enne juba ka keeratud ei oleallar kirjutas:No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot.

raulex kirjutas:No 5 cm ei tee midagi hullu,kui muidugi enne juba ka keeratud ei oleallar kirjutas:No minumeelest pole se torosioonide keeramine õige asi ja head nahka seat ei tule, rattad hakkavad ju ainult ülespole käima, kole jäigaks läheb, tagatipuks kipub kolmerattapeal sõitma, kui tõsta siis teiste sildadega või teist autot.,lisaks võib esistabika minema visata,siis kannatab maastikul sõita küll.Väga tõsise maastiku/võistlemise jaoks soovitan samuti teisi autosid.
Seega ma arvan et saan oma 5 cm ära tõsta ka torsoonist. (Tõstmis plaan tegelikult sellest, et täispikk teraskaitse tõi auto kõrgust tsipa alla, kuna ta ei ole nii voolujooneline nagu auto põhi ja tahaks vana kõrgust tagasi saada) Masinast ei ole plaan võistlusautot teha aga kuna minu töö piirdub metsaga siis seal on mul küll vaja pidevalt liikuda.
Võistlemiseks ongi teised autod

Tänud kõigile kes natukene mind valgustasid. Ei julgend kohe ise näppima minna.
Lukus.
Nissan Terrano II 2.4 97a.
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am
Leida võib mind lällari kanalilt 8/am