4.0 mootor + gaasiseade vs. 2.7 CRD
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
4.0 mootor + gaasiseade vs. 2.7 CRD
Mõlgutan siin mõtteid WJ põlvkonna chero ostmisest aga kumb siis?
Ütlen kohe ära, et olukord on selline: auto igapäevaseks kasutamiseks, kilometraa on kuskil 75-100km päevas. Vaadates praeguseid kütuse hindu kumb oleks otstarbekam puhtalt kütusekulusid võrreldes?
Mõtlesin 2.7 sellega saaks umbes 10l/100km hakkama samas valik suht nadi ja odavama otsa omad tunduvad suht läbiaetud olevat. Igasugused kokkupuuted diisel autodega puuduvad
Alternatiiv oleks tuua usast 4.0 ja panna sinna gaasiseade peale. Siin on vähemalt piisavalt nii värvi kui ka sisu valikuid + saaks valida 242 vahekasti mis võimaldab sõita 2wdna.
Kui kellegil on kogemusi sellise komplektiga nagu 4.0+gaas siis ootan komentaare. Samas olen suht kahe vahel ja ei suuda otsustada kumb oleks otstarbekam.
Ütlen kohe ära, et olukord on selline: auto igapäevaseks kasutamiseks, kilometraa on kuskil 75-100km päevas. Vaadates praeguseid kütuse hindu kumb oleks otstarbekam puhtalt kütusekulusid võrreldes?
Mõtlesin 2.7 sellega saaks umbes 10l/100km hakkama samas valik suht nadi ja odavama otsa omad tunduvad suht läbiaetud olevat. Igasugused kokkupuuted diisel autodega puuduvad
Alternatiiv oleks tuua usast 4.0 ja panna sinna gaasiseade peale. Siin on vähemalt piisavalt nii värvi kui ka sisu valikuid + saaks valida 242 vahekasti mis võimaldab sõita 2wdna.
Kui kellegil on kogemusi sellise komplektiga nagu 4.0+gaas siis ootan komentaare. Samas olen suht kahe vahel ja ei suuda otsustada kumb oleks otstarbekam.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Vaata ka Läti - Leedu poolt .. seal tihti juba gaasiseadmega komplekteeritud autod müügis.
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... gjhom.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cars/ ... gjhom.html
Chero
Mina 2.7 crd omanikuna ( puudub igasugune kokkupuude Jeep bensukatega) nüüd tagantjärgi soovitaks osta ikkagi bensukas:
1. hinnatase on madalam
2. mootor on mõeldud sellele kerele - eeldan, et igasugune remont on vähem aeganõudvam.
2. eeldan, et bensukas pole nii kapriisne (puuduvad crd'le omased tüüpvead)
arvan, et bensuka ost oleks rohkem kindla peale minek. Samas enda autot maha müüa ka ei kavatse... Kütusekulu maatneel soojamootoriga 9 kuskil ja linnas 12. keskmine pigem 10-11 vahel, kui et 9-10 vahel.
1. hinnatase on madalam
2. mootor on mõeldud sellele kerele - eeldan, et igasugune remont on vähem aeganõudvam.
2. eeldan, et bensukas pole nii kapriisne (puuduvad crd'le omased tüüpvead)
arvan, et bensuka ost oleks rohkem kindla peale minek. Samas enda autot maha müüa ka ei kavatse... Kütusekulu maatneel soojamootoriga 9 kuskil ja linnas 12. keskmine pigem 10-11 vahel, kui et 9-10 vahel.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
enne- uuri gaasiseadme soetamis, paigaldus, hoolduskulusid!
oma isikliku soovituse jätan siinkohal manimata- 3 aastat sai tegeletud, no more !
Soovitan sul erilist tahelepanu pöörata hoolduskuludele- küll aga enne kui need tekivad on vaja leida pädev spetsialist...
kui gaasi kasuks otustad siis mul üks tutmuha ca 70 liitrine paak vedelemas.
helar@sõltuvaltpõvkonnasteisoovita.it
oma isikliku soovituse jätan siinkohal manimata- 3 aastat sai tegeletud, no more !
Soovitan sul erilist tahelepanu pöörata hoolduskuludele- küll aga enne kui need tekivad on vaja leida pädev spetsialist...
kui gaasi kasuks otustad siis mul üks tutmuha ca 70 liitrine paak vedelemas.
helar@sõltuvaltpõvkonnasteisoovita.it
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Siit võid lugeda gaasiseadmest ja kogemustest: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=242 ... gaasiseade
Mina ostaks nüüd juba 4,7V8 mootori ja neljanda põlvkonna gaasiseadme koosluse. Kusjuures variant see leedust-lätist osta ei ole üldse paha mõte. Eestis on gaasiseadmete paigaldamine suht lapsekingades ikkagi ja vahel nad soperdavad asja ära. Spetsialiste on ka igasuguseid.
Siiralt huvist Helar, mis suured hoolduskulud sul on olnud gaasiseadmega? Mul siiani kahe ja poole aastaga 250 eeki kulunud.
davidsoniharald - gaasiusku
Mina ostaks nüüd juba 4,7V8 mootori ja neljanda põlvkonna gaasiseadme koosluse. Kusjuures variant see leedust-lätist osta ei ole üldse paha mõte. Eestis on gaasiseadmete paigaldamine suht lapsekingades ikkagi ja vahel nad soperdavad asja ära. Spetsialiste on ka igasuguseid.
Siiralt huvist Helar, mis suured hoolduskulud sul on olnud gaasiseadmega? Mul siiani kahe ja poole aastaga 250 eeki kulunud.
davidsoniharald - gaasiusku
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Kogemus nii xj 4,0 R6 (1992) kui ka wj 4,7 V8 (2003). Viimasega tõsi ainult teedel või kergema põllumaastikul (Mitte hullemat kui viimane kord Klapperilt lahkudes). Ehk siis sildadeni muda pole näinud.
XJ (omasin aasta) on hea metsas ja kui hetkel vaba raha oleks ostaks iga kell tagasi. Linnas ka päris muhe startida.
WJ (oman viimased 2 aastat) millega hetkel iga päev liiklen on minu elu 14 omatud autost vaieldamatult parim. Mitte küll kütuse kulu poolest aga "fack the fjuel ökonomi". Keskmine suvel on 13-14, talvel 17-20 oleneb külmast. Sõidan 60% linnas ja ülejäänu maanteel. Kuna kõik hooldused minu käes on tehtud, siis ainus mure on olnud konditsioneeri täitmine ja see soojendusahju jama, mida vist kõik üle 8 aasta vanused WJ läbi elavad. Õnneks on see mittekobakäpal tehtav töö oma garaazis.
Liigelda WJ-ga oluliselt mugavam aga ei saa ju siga ja kägu võrrelda ka. Minek on ergas ja linnas pead tagasi hoidma sest 50km/h saabub kiiremini kui enamusel "bemmivendadel" (pean silmas neid, kes ostavad selle auto mingi kummalise staatuse pärast).
Ma enda oma heasse perre ära annaks ja WK ostaks, kui keegi soovi avaldaks. Müügiga aktiivselt ei tegele, sest endalgi hea paugutada.
Kui miski konkreetne huvi pakub, siis küsida võib, pole kitsi kogemuse jagamisega
XJ (omasin aasta) on hea metsas ja kui hetkel vaba raha oleks ostaks iga kell tagasi. Linnas ka päris muhe startida.
WJ (oman viimased 2 aastat) millega hetkel iga päev liiklen on minu elu 14 omatud autost vaieldamatult parim. Mitte küll kütuse kulu poolest aga "fack the fjuel ökonomi". Keskmine suvel on 13-14, talvel 17-20 oleneb külmast. Sõidan 60% linnas ja ülejäänu maanteel. Kuna kõik hooldused minu käes on tehtud, siis ainus mure on olnud konditsioneeri täitmine ja see soojendusahju jama, mida vist kõik üle 8 aasta vanused WJ läbi elavad. Õnneks on see mittekobakäpal tehtav töö oma garaazis.
Liigelda WJ-ga oluliselt mugavam aga ei saa ju siga ja kägu võrrelda ka. Minek on ergas ja linnas pead tagasi hoidma sest 50km/h saabub kiiremini kui enamusel "bemmivendadel" (pean silmas neid, kes ostavad selle auto mingi kummalise staatuse pärast).
Ma enda oma heasse perre ära annaks ja WK ostaks, kui keegi soovi avaldaks. Müügiga aktiivselt ei tegele, sest endalgi hea paugutada.
Kui miski konkreetne huvi pakub, siis küsida võib, pole kitsi kogemuse jagamisega
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Aga vastatates sinu esimesele küsimusele siis mina saan sellise tulemuse:
Kui hetkel vaadata WJ CRD odavaim maksab 8300Euri 2003 aasta ja WJ V8 maksab odavaim 5880 Euri 2000 aasta (auto24).
Arvestades küttekuluks ühel 9 sajale ja teisel 14 sajale.
Diisli ja bensu hinna vahe 5,78 euri 100 kilomeetrile diisli kasuks. Ehk siis 100 km läbimiseks kulub bensukaga 5,78 Euri rohkem raha.
Pead sõitma ((8300-5880)/5,78)*100km= 40 000km et CRD hind nulli saada.
Sinu sõidukultuuri - 75km päevas - arvestades sõidad sa selle CRD tasa 533 päevaga. Siis alles hakkad kasu teenima sellest CRDst.
Hooldust ja remonti pole arvestatud aga millegipärast väidetakse, et diisli igapäevahooldus tuleb kallim kui bensukal.
Ei ole matemaatikas tugev
ärge siis näkku lööge 
Kui hetkel vaadata WJ CRD odavaim maksab 8300Euri 2003 aasta ja WJ V8 maksab odavaim 5880 Euri 2000 aasta (auto24).
Arvestades küttekuluks ühel 9 sajale ja teisel 14 sajale.
Diisli ja bensu hinna vahe 5,78 euri 100 kilomeetrile diisli kasuks. Ehk siis 100 km läbimiseks kulub bensukaga 5,78 Euri rohkem raha.
Pead sõitma ((8300-5880)/5,78)*100km= 40 000km et CRD hind nulli saada.
Sinu sõidukultuuri - 75km päevas - arvestades sõidad sa selle CRD tasa 533 päevaga. Siis alles hakkad kasu teenima sellest CRDst.
Hooldust ja remonti pole arvestatud aga millegipärast väidetakse, et diisli igapäevahooldus tuleb kallim kui bensukal.
Ei ole matemaatikas tugev


GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Õigust räägid.Siiralt huvist Helar, mis suured hoolduskulud sul on olnud gaasiseadmega? Mul siiani kahe ja poole aastaga 250 eeki kulunud.
davidsoniharald - gaasiusku
Tahan öelda seda ,et spetsialistidest on minuarvates puudus.
Kui eestis on pädevaid gaasiseadme spetsialiste ,nii paigalduse, diagnostika kui hoolduse poolel, oleks paigaldamisel mõte.
Vähemalt 2 aastat tagasi ei teadnud mina ühtegi...
Võibolla on seadmed tõesti vahepeal märkimisväärselt tehnoloogiliselt paranenenud. Kui sa lajatad kuiva fakti, et hoolduskulud on sul 250.-eeki 2,5 aasta peale ,ning pole pidanud tegema sealjuures remonti, ja aastane läbisõit on a`la 40-50 k on ju tugev argument.
Tänagi veel, aastaid hiljem, käivad kliendid küsimas kuhu minna gaasiseadme murega.
Kui sa siinkohal oskad sellele vastuse anda - oleks hea teada ja soovitada.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Läbisõidud on mul pigem 15k aastas ja läbitud on esmane (paigalduse hinna sees, 1k km peal) ja esimene (15-20k km, 250 krooni, filtri vahetus ja seadmete kinnituse ja lekete kontroll) hooldus. Ise olen ostnud ühe tankimisava korgi (50 raha äkki?), sest kaotasin ära ja garantiis vahetati üks 90kraadine nurk ära, sest hakkas lekkima. Teise põlvkonna seadmel sisuliselt peale filtri vahetuse muud hooldust ei olegi vaja teha. Seadme tootja on Landirenzo. Põhiline remont pidi olema aurusti membraani vahetus, kui see katki juhtub minema. Samas näidati ette kust saab ise kondentsi välja lasta, et membraani eluiga pikendada.helar kirjutas:Õigust räägid.Siiralt huvist Helar, mis suured hoolduskulud sul on olnud gaasiseadmega? Mul siiani kahe ja poole aastaga 250 eeki kulunud.
davidsoniharald - gaasiusku
Tahan öelda seda ,et spetsialistidest on minuarvates puudus.
Kui eestis on pädevaid gaasiseadme spetsialiste ,nii paigalduse, diagnostika kui hoolduse poolel, oleks paigaldamisel mõte.
Vähemalt 2 aastat tagasi ei teadnud mina ühtegi...
Võibolla on seadmed tõesti vahepeal märkimisväärselt tehnoloogiliselt paranenenud. Kui sa lajatad kuiva fakti, et hoolduskulud on sul 250.-eeki 2,5 aasta peale ,ning pole pidanud tegema sealjuures remonti, ja aastane läbisõit on a`la 40-50 k on ju tugev argument.
Tänagi veel, aastaid hiljem, käivad kliendid küsimas kuhu minna gaasiseadme murega.
Kui sa siinkohal oskad sellele vastuse anda - oleks hea teada ja soovitada.
Sellise suurusega investeeringu juures küsiks mina ka hoolduste hinda kindlasti ja selle põhjal saaks juba igaüks päris täpselt välja arvutada kui palju raha kulub tema läbisõidu juures.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Miks 4.0? 4.7 kütusekulu ja töökindlus suht sama aga mineku vahe on nagu öö ja päev.
Panusta parem kohe korraliku auto ostu, sest juba ette mingit remondikalkulatsiooni osta pole mõtet. Valikut on piisavalt. Kui võimalus ise USAs autosid otsida ja valida, siis mõtleks ehk mõne bensumootoriga järgmise põlvkonna masina peale juba.
Panusta parem kohe korraliku auto ostu, sest juba ette mingit remondikalkulatsiooni osta pole mõtet. Valikut on piisavalt. Kui võimalus ise USAs autosid otsida ja valida, siis mõtleks ehk mõne bensumootoriga järgmise põlvkonna masina peale juba.
Olen üks crd omanikest juba üle aasta ja kilomeetreid selle aja jooksul ratta alt läbi käinud 25000. Siiamaani remontinud ainult esi kardaani. Keskmine küttekulu on 9,3 (mulle sobib) kusjuures suvel ilma esimese kardaanita oli maanteel kulu 6.7. Kaalusin samuti enne auto ostu, et kas crd või 4.0 siiani olen väga rahul, et otsustasin diisli kasuks 
