1. leht 1-st

Eelsüüteküünlad 2,7 CRD-le (Grand Chero WJ/WG 2004)?

Postitatud: N Jaan 20, 2011 3:41 pm
Postitas kadjakas2000
Denso kataloog näitab pealkirjas mainit autole sobivaks pulgaks DG-109 http://www.denso-europe.com/uploads/Glo ... 008-09.pdf , konkreetse auto kapoti alt välja keeratud küünal on aga palju pikem, kui DG-109. Nüüd küss, kas paneb Denso rukkisse või on keski kõnesoleva auto mootorit tuuninud? Muuseas, kõigile 2,7 diisel-Mersudele näitab Denso kataloog sobivaks jupiks DG-117, selline peaks vist siis ka Jeepile minema?

Postitatud: N Jaan 20, 2011 4:31 pm
Postitas Jeepu
Arvan, et kataloog annab õieti DG-109 (97mm). Kui vaadata ka teisi tootjaid, siis teevadki eri pikkusega, osad ~97mm, osad 130mm. Kui asja aga segasemaks teha, siis OE koodi järgi käib seal Bosch nr.0 250 202 045, mille võrdlus on jälle DG-117 (130mm) :-)
Seega - paistab, et lähevad mõlemad.

PS.
DG-109 on 11V pingele
DG-117 on 11.5V

Postitatud: N Jaan 20, 2011 5:17 pm
Postitas leek
Ngk pakub pikkuseks 130mm ja 11,5v on pinge.

Postitatud: N Jaan 20, 2011 5:35 pm
Postitas kadjakas2000
Jeepu kirjutas:Arvan, et kataloog annab õieti DG-109 (97mm). Kui vaadata ka teisi tootjaid, siis teevadki eri pikkusega, osad ~97mm, osad 130mm. Kui asja aga segasemaks teha, siis OE koodi järgi käib seal Bosch nr.0 250 202 045, mille võrdlus on jälle DG-117 (130mm) :-)
Seega - paistab, et lähevad mõlemad.

PS.
DG-109 on 11V pingele
DG-117 on 11.5V
97mm-ne upub ju ära 130-se pesasse? Pikemal küünlal on ju koonus ka keermest kaugemal.
EDIT. Ärge pekske, kui miskit jama juttu ajan- jutuksolev olev Jeep on elu esimene masuudipress. :D

Postitatud: R Jaan 21, 2011 9:21 am
Postitas Jeepu
Pane sama korpuse pikkusega küünal, mis oli ka vana. Muidu ei tihenda ära.
Ma algul arvasin, et korpus neil sama pikk, et vahe on ainult kütte-elemendi või pistiku-osa pikkuses. Aga neil kahel Denso numbril tegelikult vahe ka korpuse pikkuses.
//
Terv.Priit

Postitatud: R Jaan 21, 2011 6:59 pm
Postitas Ax
Kusjuures rääkides sellest 2,7 CRD mootorist, siis suurepärane AutoData annab selle mootori õlikoguse 6 liitrit. Reaalselt läheb õli mootorisse 8,5 liitrit. Võta siis kinni.
Või on keegi tuuninud karteri suuremaks? :shock:

Oskab keegi kommenteerida?

Postitatud: R Jaan 21, 2011 7:41 pm
Postitas helar
olen ennegi autodata andmete pärast peksa saanud. See pole ainuke juhus. näiteks c klassi 2,2d mootorisse näitab 6,5l Kui see kogus sisse panna - auto kohe kisab. Reaalne kulu tegelikult 6 ja veidi peale.
Kuid jah , on ka hullemaid ämbreid autodata poolt, nendest võin pikemalt rääkida :puke:
Kuid kui pakkumine on tehtud ja aktsepteeritud peab summa joone all klappima.
mis puudutab küünlaid siis:
Tecdoc `ki on suutnud vahel uskumatuid ämbreid panna...

tõde on kusagil seal vahpeal :)

mul olemas Or EPC, saada pm`i vin, vaatan mis tehases paigaldati.
Küll aga saad selle info esmaspäeval.

Postitatud: T Jaan 25, 2011 12:01 pm
Postitas upitaja
Eile tegin just õli vahetuse ja crd 2,7 sse läks 6,5L õli. 2l koguste vahe on kuidagi kahtlaselt suur

Postitatud: T Jaan 25, 2011 2:06 pm
Postitas rannamees
Ax kirjutas:Kusjuures rääkides sellest 2,7 CRD mootorist, siis suurepärane AutoData annab selle mootori õlikoguse 6 liitrit. Reaalselt läheb õli mootorisse 8,5 liitrit. Võta siis kinni.
Või on keegi tuuninud karteri suuremaks? :shock:

Oskab keegi kommenteerida?
Ma oma käega 3* õli vahetanud ja üle 6,5 liitri pole kordagi sisse saanud :roll:

Postitatud: T Jaan 25, 2011 2:57 pm
Postitas Ax
:o
Huvitav? Töökaaslasel 2,7CRD ja vahetasime õli ja varda järgi pea 9 liitrit.
Kas võib olla, et on pandud miskine teine karteri põhi, sest tal on Chipitut mootor?