Soovitage diislipumba pesuvahendit?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Soovitage diislipumba pesuvahendit?

Postitus Postitas ardi »

Pump hakkas viimasel ajal nalja tegema.Ei taha pöördeid üles võtta.
Nov lõpus esimesel pakaseperioodil oli korra sama nali.Kuid see läks üle.
Pöörded saab üles nii,et kui alguses on max 2000p/min.Hoian gaasi põhjas,keeran süüte välja,lasen mootoril seiskuda,siis vajutan gaasi põhja ja annan starterit,Nii tuleb teha korduvalt,vahel kümneid kordi,enne kui pöörded 4000-le saab,iga korraga saab pöördeid natukene juurde.
Siis saab sõita.Viimasel ajal kipub ka teel jõud ära kaduma,kui kiirus alla 80 langeb,siis saab sama tehtud nii,sidur alla,gaas maha,süüde välja,oodata kuni mootor seiskub,gaas põhja,süüde sisse sidur vabaks.
Kahtlustan sodi pumbas(eks odavate kokteilide poolt põhjustatud).
Autoks Pajero 2,5TDI.
Soovitage kütuselisandit,pesuvahendit?
Või pakkuge mis võiks olla veaks?Käivitub ilusti,tühikäigul töötab ilusti,filter ega paagisõel pole umbes(kütust jäksab suuga imedes tõmmata).
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Soovitage diislipumba pesuvahendit?

Postitus Postitas ibra »

ardi kirjutas:Pump hakkas viimasel ajal nalja tegema.Ei taha pöördeid üles võtta.
Nov lõpus esimesel pakaseperioodil oli korra sama nali.Kuid see läks üle.
Pöörded saab üles nii,et kui alguses on max 2000p/min.Hoian gaasi põhjas,keeran süüte välja,lasen mootoril seiskuda,siis vajutan gaasi põhja ja annan starterit,Nii tuleb teha korduvalt,vahel kümneid kordi,enne kui pöörded 4000-le saab,iga korraga saab pöördeid natukene juurde.
Siis saab sõita.Viimasel ajal kipub ka teel jõud ära kaduma,kui kiirus alla 80 langeb,siis saab sama tehtud nii,sidur alla,gaas maha,süüde välja,oodata kuni mootor seiskub,gaas põhja,süüde sisse sidur vabaks.
Kahtlustan sodi pumbas(eks odavate kokteilide poolt põhjustatud).
Autoks Pajero 2,5TDI.
Soovitage kütuselisandit,pesuvahendit?
Või pakkuge mis võiks olla veaks?Käivitub ilusti,tühikäigul töötab ilusti,filter ega paagisõel pole umbes(kütust jäksab suuga imedes tõmmata).[/ Postitatud: Nelj Dets 09, 2010 8:24 am Teema:

--------------------------------------------------------------------------------

Olen ka ca 4a kasutanud autodes biodiislit ja nende kokteile.Praegugi sõidan kokteiliga.Piiriks saab kusagil -15 kuni -20 välistemperatuur,siis lähen suvise diiselkütuse peale.Hetkel sõidan Mitsubishi Pajero -90 2,5TDI-ga
Mida olen ümber teinud.
1.Paagis oleva sõela ära lõiganud ja tõmmmanud peale 3x3mm metallvõrgu.Sõela eesmärgiks on takistada jämeda prahiga toruotsa ummistumine.Ehk sõela ava võib olla kuni toru sisemõõt.
2.Tehtud soojusvaheti,vana (kõrge)külmkapi taga olev alumiiniumtoru on keeratud spiraali ja pandud selle toru ümber,mis plokikaanest soojendusradikasse läheb(Pajerol ajasin spiraali sisse selle lõdviku,mis läheb tagumisse soojendusradikasse).Spiraali ümber keerasin kaltsu.
3.Kasutan 60 kroonist plastist kütusefiltrit,mis on puhastatav ja mida alati on paar tükki tagavaraks(teel olles pole aega puhastada).
Pajerol hetkel muud filtrit vahel pole,kuigi soovitav oleks peale esmast plastfiltrit hoida ka pärisfiltrit.Mersul näiteks pidas originaalkütusefilter vastu paar aastat,enne kui vajas vahetust.
4.Hea oleks kui sellisel mootoril oleks plokisoojendus,sest muidu võib tekkida olukord,kus enne kui soojusvaheti toimima hakkab,tõmbab filtri umbe.
Sellise süsteemiga saab ka suvediisliga edukalt aastaringselt sõita,biodiisel aga hangub suure pakasega juba torudes kinni,seega päris pakasega biokaga sõita ei saa.
Hetkel on paagis kokteil 50% biodiisel,10% trafoõli ja 40% kokteil kus on segu bensiinist,erimärgistamata diiselkütusest ja natukene ka masuuti.
Seda viimast kokteili(bensiin,diisel ja masuut) oleks mul ka üks tonnijagu müüa 8kr/l,kui kellelgi oleks soovi,asendada kuni pool diiselkütusest kokteiliga.
Trafoõli on küll pumba surm,aga paraku on ta ka ainus minule teadaolev aine,mis takistab biodiisli tahkestumist,sellises vahekorras ca 10-15 kraadi võrra,sest tavalise biodiisli tahkestumine algab olenevalt toormest juba +5 kraadist(rasv) kuni -5-ni(toiduõli).

Kui sa siiani teadsid,mida paaki valada ,kuidas see mõistus siis siin alt veab? Venelane ütleb selle jama peale - ugrobil mashinu.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

pane 2t õli küttele juurde, vaata mis siis tegema hakkab.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

allar kirjutas:pane 2t õli küttele juurde, vaata mis siis tegema hakkab.
Mis imerohi see 2t õli on?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Soovitage diislipumba pesuvahendit?

Postitus Postitas totu »

ardi kirjutas:Pump hakkas viimasel ajal nalja tegema.Ei taha pöördeid üles võtta.
Nov lõpus esimesel pakaseperioodil oli korra sama nali.Kuid see läks üle.
Pöörded saab üles nii,et kui alguses on max 2000p/min.Hoian gaasi põhjas,keeran süüte välja,lasen mootoril seiskuda,siis vajutan gaasi põhja ja annan starterit,Nii tuleb teha korduvalt,vahel kümneid kordi,enne kui pöörded 4000-le saab,iga korraga saab pöördeid natukene juurde.
Siis saab sõita.Viimasel ajal kipub ka teel jõud ära kaduma,kui kiirus alla 80 langeb,siis saab sama tehtud nii,sidur alla,gaas maha,süüde välja,oodata kuni mootor seiskub,gaas põhja,süüde sisse sidur vabaks.
Kahtlustan sodi pumbas(eks odavate kokteilide poolt põhjustatud).
Autoks Pajero 2,5TDI.
Soovitage kütuselisandit,pesuvahendit?
Või pakkuge mis võiks olla veaks?Käivitub ilusti,tühikäigul töötab ilusti,filter ega paagisõel pole umbes(kütust jäksab suuga imedes tõmmata).
Pumba kohta võib suure tõenäosusega et p....s. Täpsemalt siis pööreteregulaator ja selliste suretamistega ilmselt ka turbo üsna kohe sinna järgnemas. On vist saabunud aeg kokkuhoitud raha ära viia, remonditöökotta või ise pumpa remontima hakata. Suure tõenäosusega on kõige lillelisem variant pumba algosastamine, täispuhastus ja kokkupanek, igasugused pesud võivad veel rohkem kahju teha. Ilmselt jääb siiski vaid isetegemise võimalus, iga enesestlugupidav pumbaremontija pakub ilmselt ainsa valikuna pumba vahetust, peale seda kui on sinna sisse vaadanud.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Etteande pumba järgi lõhnab. Proovipärast võid panna bensuka pritsepumba. ajutine värk, aga peaks aitama.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
uaz469
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: R Sept 09, 2005 10:21 am
Asukoht: Hetkel eemal...

Re: Soovitage diislipumba pesuvahendit?

Postitus Postitas uaz469 »

ardi kirjutas:Pump hakkas viimasel ajal nalja tegema.Ei taha pöördeid üles võtta....(eks odavate kokteilide poolt põhjustatud)......
JUST!
Selle pumba pe*se mineku põhjus on see sama diisli ja masuudi segu,
millega pidi masin väga hästi sõitma ja mida sa mulle pakkusid!!!
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Ärge seda kütet ka nüüd niiväga süüdistage. Iga asi saab otsa ja teinekord selle põhjust ei saagi teada.
Ega see pump nüüd ka mingi teab mis raketi teadus pole. Ilmselt selle säästetud rahaga saab 5x second hand pumpa osta.
Kõnetraat 51922951
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

LM on mingi diislipesu vahend plekkpurgis, mille pealt võib mootori puhtalt käima panna. Seda lasin kunagi pärast pikka seismist paar purki läbi. Tegu oli Patroliga, niiet midagi paremaks ega halvemaks ei muutunud, aga kui oleks soov midagi tõesti kütuselisandiga remontida, siis kasutaks sellist vahendit. Normaalne oleks muidugi lahti võtta.
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

Mul on varuosaauto olemas,seega probleem pole esialgu niisuur.
Võib-olla on ka biodiislist mingi ollus jäänud ,mis pakasega mingi klombi on pumpa ette tõmmanud.Ei tea pumba ehitust.
Kas tagasivoolu kalibreeritud stutsi ummistus võib põhjustada sellist viga?
Viga aga tekkis kui läksin biodiisli kokteilidelt üle vene nafta kokteilidele.Tähendab,et kütuse koostis muutus ca 75%.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

uputaja kirjutas:Etteande pumba järgi lõhnab. Proovipärast võid panna bensuka pritsepumba. ajutine värk, aga peaks aitama.
Seda võib küll proovida.Kas peab ilmtingimata pritsepump(suure survega) olema?Või võib olla ka madalsurve(karburaatormootori) pump?
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

PARUN kirjutas:Ärge seda kütet ka nüüd niiväga süüdistage. Iga asi saab otsa ja teinekord selle põhjust ei saagi teada.
Ega see pump nüüd ka mingi teab mis raketi teadus pole. Ilmselt selle säästetud rahaga saab 5x second hand pumpa osta.
Olen suvest alates sõitnud selle autoga ca 2 tonni kütust maha,väärtusega alla 10kr/l.Kui pump läbi,eks siis võin ohverdada sadakond euri ka second hand pumbale,kui vaja peaks minema.
Aga esialgu otsin,äkki on lihtsamaid lahendusi.
Vana W123 mersuga polnud mingit probleemi,sõi kõike mis põles,ka seda mis teistel pumbad tuksi keeras,tõsi vaid käima ei tahtnud sunnik minna.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Re: Soovitage diislipumba pesuvahendit?

Postitus Postitas ardi »

uaz469 kirjutas:
ardi kirjutas:Pump hakkas viimasel ajal nalja tegema.Ei taha pöördeid üles võtta....(eks odavate kokteilide poolt põhjustatud)......
JUST!
Selle pumba pe*se mineku põhjus on see sama diisli ja masuudi segu,
millega pidi masin väga hästi sõitma ja mida sa mulle pakkusid!!!
See polnud ainus komponent kokteilis ja seda polnud seal ka palju,tõsi see oli jälle odavam komponent.Ja kui sa küsid erimärgistatud kütet,siis eeldasin,et vaja traktorile ja sestap pakkusingi rehvide vastu vahetuseks 7kr/l-list kütet.Mina kasutan mistahes odavat kütet,pea-asi,et poleks ohtu mitmetuhandekroonist trahvi tollikontrolli korral erimärgistatud kütte kasutamise eest saada.Traktorites on mul igatahes just see segu sees,mida sullegi pakkusin.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Pane sissepritsekas.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
ardi
Rock Crawler
Postitusi: 911
Liitunud: N Apr 01, 2004 1:47 am
Asukoht: Raplamaa,Juuru

Postitus Postitas ardi »

uputaja kirjutas:Pane sissepritsekas.
Ok,ma proovin veel lasta tal natuke töötada kokteiliga petrool+atsetoon+ gaasiturbiiniõli,äkki peseb see teda puhtaks.
Pritsungipumpasid on mul vaid lada omasid,paagisiseseid.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Rendin välja halumasinat Japa 700
5280616
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”