1. leht 3-st

mure jeep GD 2.7 CRD-ga...

Postitatud: T Dets 21, 2010 9:28 pm
Postitas jannnno33
Nimelt mure sis masinal selline, et soojast peast hakkab teine sinist tagant välja ajama... Sõites ehk hajub natukene, aga kohapeal seistes on teine nagu siil sinises udus... On kellelgi sellisele asjale mingi lahendus?

Postitatud: T Dets 21, 2010 10:00 pm
Postitas Karuliin
Ķlivahetus äkki üle aja läinud?

Postitatud: T Dets 21, 2010 10:05 pm
Postitas jannnno33
õlivahetus sai tehtud natsa vähem kui 10 000 km tagasi... vahetuseni peaks olema veel aega

Postitatud: T Dets 21, 2010 11:45 pm
Postitas ibra
Põhjusi võib olla erinevaid.Üldiselt sinine suits viitab õlile.Näiteks, turbo pihkub õli, karterituulutus umbes ja surve karteris ning veab karterist õli,kolvirõngad läbi ,klapisääretihendid läbi ,õlirõngad kinni ,mida iganes.Kuna sellel konel on ka pihustitega probleeme ,siis ei välista ka pihusteid.

Postitatud: K Dets 22, 2010 8:22 am
Postitas jannnno33
pihusteid sai kontrollitud ja üks vajas vahetamist, sai see tehtud. kat sai ka üle kontrollitud, see toimib ja õhk jookseb ilusti läbi...
aga turbo võib olla küll probleem, kuna turbosse minev lõdvik on õline just enne turbot kuigi lõtku ei märgatud!

Postitatud: K Dets 22, 2010 8:23 am
Postitas jannnno33
ja probleemi külma mootoriga ei ole sinist tossu taga, asi isub hulluks just soojamootoriga ja kohal seistes.

Postitatud: K Dets 22, 2010 9:43 am
Postitas uputaja
Hõre kolvikrupp ehk. Soojaga õli vedelam ja poeb kergemini rõngaste vahelt läbi.

Mõõda surved ära, saad täieliku pildi asjast.

Postitatud: K Dets 22, 2010 9:37 pm
Postitas jannnno33
aga oskab keegi öelda, kas turbol olev õlikanal kus see pidavat võlli jahutama, on seal ehk mõned tihendid, mida saaks ehk vahetada või on ainult puksid?

Postitatud: K Dets 22, 2010 9:49 pm
Postitas ibra
jannnno33 kirjutas:pihusteid sai kontrollitud ja üks vajas vahetamist, sai see tehtud. kat sai ka üle kontrollitud, see toimib ja õhk jookseb ilusti läbi...
aga turbo võib olla küll probleem, kuna turbosse minev lõdvik on õline just enne turbot kuigi lõtku ei märgatud!
Ma mitte ei usu et sul on enne turbot mingi lõdvik ja õline. See õli saab olla ikka peale turbot.

Postitatud: N Dets 23, 2010 12:14 pm
Postitas jannnno33
enne ja pärast turbot on õline... turbo sisse mineku ava ees on lausa korralik õliloik...

Postitatud: N Dets 23, 2010 12:40 pm
Postitas ibra
jannnno33 kirjutas:enne ja pärast turbot on õline... turbo sisse mineku ava ees on lausa korralik õliloik...
Siis pead leidma sellise koha, kus turbosid remonditakse ja laskma ära remontida .

Postitatud: N Dets 23, 2010 12:52 pm
Postitas säinas
turbost ei tea ma midagi, aga vanasti peeti seda klapisäärte veaks, kui pärast tühikäiku gaasi lisamisel suitses.

Postitatud: N Dets 23, 2010 4:58 pm
Postitas Lundve
mul hiljuti oli sarnane jama, et enne turbsi oli lõdvik õline, aitas karterituulutuse klapi puhastus ja õlivahetus. Muidugi ma ei tea, kumb protseduur abix oli.

Postitatud: N Dets 23, 2010 8:49 pm
Postitas jannnno33
aga kas sul sinist suitsu ka väljutas?

Postitatud: N Dets 23, 2010 8:56 pm
Postitas Lundve
jannnno33 kirjutas:aga kas sul sinist suitsu ka väljutas?
oli küll jah, kuigi mitte koguaeg, paar korda panin tähele küll, et soojalt suitses veidi tavapäratult.