Küttekulu
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Küttekulu
Otsisin aga ei leidnud nagu, mis talvel Grand Cherokeel 2.7CRD'l küttekulu olla vķiks. Endal siin kohapeal auto iga hommiku soojeneb mingi 10 mintsa plus sķidan 5km tee mööda maanteed ja küttekulu on hetkel 13.1liitrit. Tundub kuidagi palju olevat, samas oman sellist autot alles esimest talve siis ei oska nagu täheldada ka, et midagi viga vķiks olla. Ehk teised omanikud oskavad kaasa rääkida.
Re: Küttekulu
No kõik on normaalne ju.Kui sa enamuse ajast seisad kohapeal ja soojendad autot st. 10 min. ja sõidad 5km. st. ca 4 minti ,mis sa tahad siis saada. Selleks oled küll vale auto valinud et sellega ökotada.Oleksid pidanud ostma mõne riisika 1,2-se ,sellega saaks natuke ökomalt sõita.Karuliin kirjutas:Otsisin aga ei leidnud nagu, mis talvel Grand Cherokeel 2.7CRD'l küttekulu olla vķiks. Endal siin kohapeal auto iga hommiku soojeneb mingi 10 mintsa plus sķidan 5km tee mööda maanteed ja küttekulu on hetkel 13.1liitrit. Tundub kuidagi palju olevat, samas oman sellist autot alles esimest talve siis ei oska nagu täheldada ka, et midagi viga vķiks olla. Ehk teised omanikud oskavad kaasa rääkida.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Küttekulu
Ei tahagi ökotada, lihtsalt täna vaatsin kulu ja mķtlesin, kus on need numbrid millest siin räägitud on, et 10liitrit sajaleibra kirjutas:No kõik on normaalne ju.Kui sa enamuse ajast seisad kohapeal ja soojendad autot st. 10 min. ja sõidad 5km. st. ca 4 minti ,mis sa tahad siis saada. Selleks oled küll vale auto valinud et sellega ökotada.Oleksid pidanud ostma mõne riisika 1,2-se ,sellega saaks natuke ökomalt sõita.Karuliin kirjutas:Otsisin aga ei leidnud nagu, mis talvel Grand Cherokeel 2.7CRD'l küttekulu olla vķiks. Endal siin kohapeal auto iga hommiku soojeneb mingi 10 mintsa plus sķidan 5km tee mööda maanteed ja küttekulu on hetkel 13.1liitrit. Tundub kuidagi palju olevat, samas oman sellist autot alles esimest talve siis ei oska nagu täheldada ka, et midagi viga vķiks olla. Ehk teised omanikud oskavad kaasa rääkida.

Re: Küttekulu
Kasutan plokisoojendust, seega hommikul soenduseks auto eriti ei käi, vast nii minut-paar. Sõit peale seda ca 25km. Keskmine kulu näitab 9.5L/100kmKaruliin kirjutas:Ei tahagi ökotada, lihtsalt täna vaatsin kulu ja mķtlesin, kus on need numbrid millest siin räägitud on, et 10liitrit sajaleibra kirjutas:No kõik on normaalne ju.Kui sa enamuse ajast seisad kohapeal ja soojendad autot st. 10 min. ja sõidad 5km. st. ca 4 minti ,mis sa tahad siis saada. Selleks oled küll vale auto valinud et sellega ökotada.Oleksid pidanud ostma mõne riisika 1,2-se ,sellega saaks natuke ökomalt sõita.Karuliin kirjutas:Otsisin aga ei leidnud nagu, mis talvel Grand Cherokeel 2.7CRD'l küttekulu olla vķiks. Endal siin kohapeal auto iga hommiku soojeneb mingi 10 mintsa plus sķidan 5km tee mööda maanteed ja küttekulu on hetkel 13.1liitrit. Tundub kuidagi palju olevat, samas oman sellist autot alles esimest talve siis ei oska nagu täheldada ka, et midagi viga vķiks olla. Ehk teised omanikud oskavad kaasa rääkida.. Lihtsalt huvitav oleks teada, mis numbritega teised talvel hakkama saavad.
Re: Küttekulu
Ei tahagi ökotada, lihtsalt täna vaatsin kulu ja mķtlesin, kus on need numbrid millest siin räägitud on, et 10liitrit sajale
. Lihtsalt huvitav oleks teada, mis numbritega teised talvel hakkama saavad.[/quote]
Kõik on ju õige, sõites võtabki 10L sajale ! Kohapeal seismine on su oma lõbu, mis tõstab küttekulu kõrgemaks.
Ära soojenda nii pikalt, pane müts pähe ja kindad kätte...soojenda max minut ja tuld.
Mingitest aegadest on tekitatud teadmine,et soojendama peab seni, kuni
jahutusvedeliku temp on üles tõusnud. Tegelikult on vaja mootori soojenemiseks 30 sek- minut, et piisav töötemperatuur on mootoris saavutatud. Ülejäänu on enda mugavus ja mugavus teadagi maksab

Kõik on ju õige, sõites võtabki 10L sajale ! Kohapeal seismine on su oma lõbu, mis tõstab küttekulu kõrgemaks.
Ära soojenda nii pikalt, pane müts pähe ja kindad kätte...soojenda max minut ja tuld.
Mingitest aegadest on tekitatud teadmine,et soojendama peab seni, kuni
jahutusvedeliku temp on üles tõusnud. Tegelikult on vaja mootori soojenemiseks 30 sek- minut, et piisav töötemperatuur on mootoris saavutatud. Ülejäänu on enda mugavus ja mugavus teadagi maksab

Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Kesmine kulu on tõesti kuskil 10 L kandis, ise panen samuti hommikuti auto 10 min. tuksuma, siis keeran maanteele ja lõppus linnas ummikut kah, õhtul ilma soojendamiseta teispidises järjekorras kõik kordub ning praegu kompuuter näitab keskmist 10,4. Nädalavahetusel viskas kütusekulu 13 peale samuti, aga see oli tänud ohtrale lumes möllamisele... Samuti oli enne termostaadi vahetust kulu kõrgem. Sooja mootoriga seier on ikka 95 juures?
Aga mina arvan ka, et sinu 13 l on täitsa normaalne kulu. Ja muideks, mina arvan, et CRD on ikka väga öko auto oma 10 liitrise kuluga.
Aga mina arvan ka, et sinu 13 l on täitsa normaalne kulu. Ja muideks, mina arvan, et CRD on ikka väga öko auto oma 10 liitrise kuluga.
Näidik on täpselt 40ne ja 100 vahel oleva kriipsu peal. Sealt edasi pole küll näinud, et láinud oleks.samru kirjutas:Kesmine kulu on tõesti kuskil 10 L kandis, ise panen samuti hommikuti auto 10 min. tuksuma, siis keeran maanteele ja lõppus linnas ummikut kah, õhtul ilma soojendamiseta teispidises järjekorras kõik kordub ning praegu kompuuter näitab keskmist 10,4. Nädalavahetusel viskas kütusekulu 13 peale samuti, aga see oli tänud ohtrale lumes möllamisele... Samuti oli enne termostaadi vahetust kulu kõrgem. Sooja mootoriga seier on ikka 95 juures?
Aga mina arvan ka, et sinu 13 l on täitsa normaalne kulu. Ja muideks, mina arvan, et CRD on ikka väga öko auto oma 10 liitrise kuluga.
Näidikud on arvestatud mõõtma L/100 km kohta, see tähendab,et mõõdab liikumisel tekkivat keskmist kulu. Tühikäigul tiksudes hakkab arvestus L/H,
aga vähemalt vanemal Jeepil selline mõõtja puudub ja seega näitab max. tulemust, ehk 99L/per 100 (pole ju midagi mõõta).
Eelnevatel autodel oli tunni lugeja peal ja see oli erinevatel mootoritel 2,5 kuni 4,2 liitrit tunnis.
Kuu jooksul, igal hommikul 10 min. soojendades, teeb kokku ca 5h ja see omakorda ümber arvutatult 20 toopi kütust. Lisades ummikutes seistud aeg, saab veel samapalju juurde ja keskmisele kulule 40 toopi juurde arvutada, saab päris tigeda tulemuse.
Arvestan kütusekuluks 20L sajale ja ca 1000 km kuus (linnasõit), siis seismisega kokku tuleb 20 asemel juba 24L/100-le
Lisada juurde suured rehvid ja hullamised lumes, pole mingi ime, kui 20-st saab sujuvalt 30+...
aga vähemalt vanemal Jeepil selline mõõtja puudub ja seega näitab max. tulemust, ehk 99L/per 100 (pole ju midagi mõõta).
Eelnevatel autodel oli tunni lugeja peal ja see oli erinevatel mootoritel 2,5 kuni 4,2 liitrit tunnis.
Kuu jooksul, igal hommikul 10 min. soojendades, teeb kokku ca 5h ja see omakorda ümber arvutatult 20 toopi kütust. Lisades ummikutes seistud aeg, saab veel samapalju juurde ja keskmisele kulule 40 toopi juurde arvutada, saab päris tigeda tulemuse.
Arvestan kütusekuluks 20L sajale ja ca 1000 km kuus (linnasõit), siis seismisega kokku tuleb 20 asemel juba 24L/100-le

Lisada juurde suured rehvid ja hullamised lumes, pole mingi ime, kui 20-st saab sujuvalt 30+...

Jeep GC 4,7 WJ 99a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
Jeep GC 2,7 WJ 02a.
See 2.7l mersu mootor võtab talvel trassil kenasti ~95km/h sõites ~8 l/100km.
Kui aga teed 5 minutilisi otsi kus mootor üles soojeneda ei jõuagi siis võib kütusekulu talvel ka 20l sajale olla.
Ja kui selle mootori temperatuur väga pikaldaselt 80 kraadini jõuab on soojendusmootor või kuidas seda nimetataksegi katki või vaja termostaat ära vahetada.
Kui aga teed 5 minutilisi otsi kus mootor üles soojeneda ei jõuagi siis võib kütusekulu talvel ka 20l sajale olla.
Ja kui selle mootori temperatuur väga pikaldaselt 80 kraadini jõuab on soojendusmootor või kuidas seda nimetataksegi katki või vaja termostaat ära vahetada.
Amet: pargimaasturist, sõiduk: tall-linnamaastur (vajalik vähemalt 35" ja madal rõhk)
Kusjuures, neil pole termostaat õhtal, ongi mingi 70 kraadi termostaat, nii mulle silberits öeldi, vo hülgemöla. Vahetada saab 85 kraadi termostaadi vastu (termostaadi kohta kallis lõbu, kuna ainult koos korpusega saab vahetada), küttekulu langes peale seda vähemalt 0.3-0.4 L/100km kohta...remy kirjutas: Ja kui selle mootori temperatuur väga pikaldaselt 80 kraadini jõuab on soojendusmootor või kuidas seda nimetataksegi katki või vaja termostaat ära vahetada.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Mis see imeline termostaat maksab, kui saladus pole?gunnar kirjutas:Kusjuures, neil pole termostaat õhtal, ongi mingi 70 kraadi termostaat, nii mulle silberits öeldi, vo hülgemöla. Vahetada saab 85 kraadi termostaadi vastu (termostaadi kohta kallis lõbu, kuna ainult koos korpusega saab vahetada), küttekulu langes peale seda vähemalt 0.3-0.4 L/100km kohta...remy kirjutas: Ja kui selle mootori temperatuur väga pikaldaselt 80 kraadini jõuab on soojendusmootor või kuidas seda nimetataksegi katki või vaja termostaat ära vahetada.
ca aasta tagasi oli vist 850.- Vahetades olge väga ettevaatlikud kütusevoolikutega, plastist ja rabedad...kadjakas2000 kirjutas:Mis see imeline termostaat maksab, kui saladus pole?gunnar kirjutas:Kusjuures, neil pole termostaat õhtal, ongi mingi 70 kraadi termostaat, nii mulle silberits öeldi, vo hülgemöla. Vahetada saab 85 kraadi termostaadi vastu (termostaadi kohta kallis lõbu, kuna ainult koos korpusega saab vahetada), küttekulu langes peale seda vähemalt 0.3-0.4 L/100km kohta...remy kirjutas: Ja kui selle mootori temperatuur väga pikaldaselt 80 kraadini jõuab on soojendusmootor või kuidas seda nimetataksegi katki või vaja termostaat ära vahetada.