1. leht 1-st
Toyota Land-Cruiser 95
Postitatud: N Dets 04, 2003 12:25 am
Postitas turbahaug
Land-Cruiser 95, mootor 3.4 bensiin, manuaalkast, 1997a. Oleks soov soetada nimetatud maasturit, aga olen vähe ebalev, et kas ikka on töökindel ja vastupidav masin. Siiamaani kogemused täielikult puuduvad, kas varuosad on kallid jne. Üritasin natuke internetist lugeda informatsiooni, kuid ei targemat midagi. Ford Explorer näit on kõik kohad juttu täis. Tänu sellele tekkiski hirm, et juu siis pole midagi väärt teine. Mulle aga välimus meeldib hirmsasti. Teie kommentaaridest sõltub kas ostan või ei.
Postitatud: N Dets 04, 2003 8:39 am
Postitas Daniel
Tegelikult on selle autoostuga nii et kui midagi ikka jubeväga meeldib siis tasub ära osta

sest muidu jääd ikka pika pilguga neid linnapeal piiluma ja rahutud
uned garanteeritud. konkreetsest isendist ma siiski midagi eitea
niiet siin ma sõna ei võta ja soovitama või laitma ei hakka.
austraalias on LC ikkka väga kõva masin - ehk siis ikka põhusega

Postitatud: E Dets 22, 2003 10:57 pm
Postitas Külaline
põhimõtteliselt on landcruiser töökindel masin Toyota ikkagi... Nagu ikka jaapalnale on osad kallid.. Kui otsid jeepi, siis soovitaksin diisli kasuks otsustada... vei ise tead, kus rohkem oled, aks linnas ja kruusal vei kuskil metsavahel ja mudas..
Postitatud: N Juul 24, 2008 1:44 pm
Postitas jackass
upitaks aastate tagust teemat. Nimelt omad keegi sellist isendit ja oskab konkreetsemalt öelda mida tuleks ostes vaadata ? Ei leidnud foorumist kahjuks 3,4 bensuka kohta mingit infot

Ehk siis head ja vead ?
Postitatud: N Juul 24, 2008 1:51 pm
Postitas lok665
Kui 12-15 l sajale kütusekulu rahuldab,siis anna minna.
Postitatud: E Aug 04, 2008 2:06 pm
Postitas tarvole
oman nimetet aparaati LC95/3,4l bens, aasta 1998. Pmst. olen täitsa rahul ja hetkel üritan seda suisa TR1 kõlbuliseks teha - eks näis mis Klaperjahil saab.
Aga head/vead??
* läbitavuse poolest täiesti tegija
* ei lagune, kui just ise kändu või puusse ei pane - tugevamad põhjakaitsmed [i]must[/i] eriti karterile!!
* 9000 comeup vints on siiani igast olukorrast väljatirinud
* tagadifri lukk on bulls...!!! Ühekorra vahetasin originaaliga - pisike mikromootor ulmelise hinnaga - aasta kestis. Nüüd panen Lockrighti ilmselt
* võrreldes ülejäänud raudvaraga on nõrgaks kohaks esimene differ
* kütusekulu on ... "kõik_võtab_ära_mis_paagis". Üsna karvase Insa rehviga maanteel kuskil 18 sajale julgelt!!
* suurim mure on juppide sobivuse leidmine. Nimelt LC95 elik ka Prado nime all tuntud aparaadi kohta reeglina sobivusmanualidest suurt ei leia.
* remontimise hind? Amserv/Elke hind on .... parem kui ei teaks. Õigemini tunnihind on OK, aga nad tahax kõik vähegi kriimud tükid väljavahetada.
Aga ma võin Sulle pikalt sellest rääkida kuskil õlle taga ja näidata - anna teada privas.
Tarvo
Postitatud: T Aug 05, 2008 8:54 am
Postitas Andrus Michelis
Mina ütleks, et see masin on olemuselt CRUISER, sõna otseses mõttes. Ja igal juhul soovitaks osta D4D mootori ja automaatkastiga isend! Eriti , kui tahad seda igapäevaseks liikumiseks kasutada vaatamatta tee ja ilmastikuoludele.
Postitatud: T Aug 05, 2008 9:38 am
Postitas tarvole
"Andrus ütles: ....Mina ütleks, et see masin on olemuselt CRUISER, sõna otseses mõttes..."
Täiesti nõus Sinuga. Igasugu püsikiirusehoidjad jms. elektroonilised jutud aitavad sellele kõvasti kaasa. Samas peale 2 aastat teedel kruiisimist astusin ka metsavahele ja viimased 2 aastat pole jälle väga enam teedele saanudki - nii sellest maastur saigi
Et siis oleneb jah, mida sa plaanid. Kui plaan niisama sõita põhiliselt teedel ja vahel ka tummisemal maastikul, kuhu nn. linnamaasturiga minna ei julge - siis on see täiesti õige valik:
suur, hea läbitavusega maastikul, ei lagune, piisavalt mugav
Kui võistelda tahad - siis soovitaks Toyota LC mingit vanemat lühikese kerega mudelit.
tarvo