Toyota Land-Cruiser 95
Moderaatorid: jr, Moderators
Toyota Land-Cruiser 95
Land-Cruiser 95, mootor 3.4 bensiin, manuaalkast, 1997a. Oleks soov soetada nimetatud maasturit, aga olen vähe ebalev, et kas ikka on töökindel ja vastupidav masin. Siiamaani kogemused täielikult puuduvad, kas varuosad on kallid jne. Üritasin natuke internetist lugeda informatsiooni, kuid ei targemat midagi. Ford Explorer näit on kõik kohad juttu täis. Tänu sellele tekkiski hirm, et juu siis pole midagi väärt teine. Mulle aga välimus meeldib hirmsasti. Teie kommentaaridest sõltub kas ostan või ei.
Tegelikult on selle autoostuga nii et kui midagi ikka jubeväga meeldib siis tasub ära osta 
sest muidu jääd ikka pika pilguga neid linnapeal piiluma ja rahutud
uned garanteeritud. konkreetsest isendist ma siiski midagi eitea
niiet siin ma sõna ei võta ja soovitama või laitma ei hakka.
austraalias on LC ikkka väga kõva masin - ehk siis ikka põhusega

sest muidu jääd ikka pika pilguga neid linnapeal piiluma ja rahutud
uned garanteeritud. konkreetsest isendist ma siiski midagi eitea
niiet siin ma sõna ei võta ja soovitama või laitma ei hakka.
austraalias on LC ikkka väga kõva masin - ehk siis ikka põhusega

79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
- tarvole
- Mis mõttes, et SIIN jões ei ole VIINA ?
- Postitusi: 27
- Liitunud: N Mär 15, 2007 5:08 pm
- Asukoht: Turba
- Kontakt:
oman nimetet aparaati LC95/3,4l bens, aasta 1998. Pmst. olen täitsa rahul ja hetkel üritan seda suisa TR1 kõlbuliseks teha - eks näis mis Klaperjahil saab.
Aga head/vead??
* läbitavuse poolest täiesti tegija
* ei lagune, kui just ise kändu või puusse ei pane - tugevamad põhjakaitsmed [i]must[/i] eriti karterile!!
* 9000 comeup vints on siiani igast olukorrast väljatirinud
* tagadifri lukk on bulls...!!! Ühekorra vahetasin originaaliga - pisike mikromootor ulmelise hinnaga - aasta kestis. Nüüd panen Lockrighti ilmselt
* võrreldes ülejäänud raudvaraga on nõrgaks kohaks esimene differ
* kütusekulu on ... "kõik_võtab_ära_mis_paagis". Üsna karvase Insa rehviga maanteel kuskil 18 sajale julgelt!!
* suurim mure on juppide sobivuse leidmine. Nimelt LC95 elik ka Prado nime all tuntud aparaadi kohta reeglina sobivusmanualidest suurt ei leia.
* remontimise hind? Amserv/Elke hind on .... parem kui ei teaks. Õigemini tunnihind on OK, aga nad tahax kõik vähegi kriimud tükid väljavahetada.
Aga ma võin Sulle pikalt sellest rääkida kuskil õlle taga ja näidata - anna teada privas.
Tarvo
Aga head/vead??
* läbitavuse poolest täiesti tegija
* ei lagune, kui just ise kändu või puusse ei pane - tugevamad põhjakaitsmed [i]must[/i] eriti karterile!!
* 9000 comeup vints on siiani igast olukorrast väljatirinud
* tagadifri lukk on bulls...!!! Ühekorra vahetasin originaaliga - pisike mikromootor ulmelise hinnaga - aasta kestis. Nüüd panen Lockrighti ilmselt
* võrreldes ülejäänud raudvaraga on nõrgaks kohaks esimene differ
* kütusekulu on ... "kõik_võtab_ära_mis_paagis". Üsna karvase Insa rehviga maanteel kuskil 18 sajale julgelt!!
* suurim mure on juppide sobivuse leidmine. Nimelt LC95 elik ka Prado nime all tuntud aparaadi kohta reeglina sobivusmanualidest suurt ei leia.
* remontimise hind? Amserv/Elke hind on .... parem kui ei teaks. Õigemini tunnihind on OK, aga nad tahax kõik vähegi kriimud tükid väljavahetada.
Aga ma võin Sulle pikalt sellest rääkida kuskil õlle taga ja näidata - anna teada privas.
Tarvo
muda, vints, gps ... peab meeldima!!
Jõest viina??!! No vaatab, mis teha annab.
Jõest viina??!! No vaatab, mis teha annab.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Mina ütleks, et see masin on olemuselt CRUISER, sõna otseses mõttes. Ja igal juhul soovitaks osta D4D mootori ja automaatkastiga isend! Eriti , kui tahad seda igapäevaseks liikumiseks kasutada vaatamatta tee ja ilmastikuoludele.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
- tarvole
- Mis mõttes, et SIIN jões ei ole VIINA ?
- Postitusi: 27
- Liitunud: N Mär 15, 2007 5:08 pm
- Asukoht: Turba
- Kontakt:
Täiesti nõus Sinuga. Igasugu püsikiirusehoidjad jms. elektroonilised jutud aitavad sellele kõvasti kaasa. Samas peale 2 aastat teedel kruiisimist astusin ka metsavahele ja viimased 2 aastat pole jälle väga enam teedele saanudki - nii sellest maastur saigi"Andrus ütles: ....Mina ütleks, et see masin on olemuselt CRUISER, sõna otseses mõttes..."

Et siis oleneb jah, mida sa plaanid. Kui plaan niisama sõita põhiliselt teedel ja vahel ka tummisemal maastikul, kuhu nn. linnamaasturiga minna ei julge - siis on see täiesti õige valik:
suur, hea läbitavusega maastikul, ei lagune, piisavalt mugav
Kui võistelda tahad - siis soovitaks Toyota LC mingit vanemat lühikese kerega mudelit.
tarvo
muda, vints, gps ... peab meeldima!!
Jõest viina??!! No vaatab, mis teha annab.
Jõest viina??!! No vaatab, mis teha annab.