1. leht 1-st

Transiti 2,5d käigukast

Postitatud: T Nov 09, 2010 6:04 pm
Postitas maitus
See siis minu teine postitus siin peale ''tere'' ütlemist, aga tere veelkord :D .
Plaanis siis UAZ buss transiti mootori ja käimakastiga. Kas keegi oskab öelda selle mootori kaalu ja käkude ülekandearve? Foorumeid lugedes tundub, et kuulikindel mootor on. Mis sellise mootori kap. remont võiks maksta?
Esimene valik oli küll Hiace aga ma ei ole suutnud sellist mootorit kuskilt leida.

Mait

Postitatud: T Nov 09, 2010 8:50 pm
Postitas maitus
Küsiks veel seda ka, et kui palju Transiti mootor pöördeid välja annab?

Postitatud: T Nov 09, 2010 9:15 pm
Postitas Külahull
maitus kirjutas:Küsiks veel seda ka, et kui palju Transiti mootor pöördeid välja annab?
See muidu vale foorum selle arutuseks, kuid milline mootor on? Vabalthingav oli kunagi ülevaatusel teinud 4400 rpm. See muidugi põhjagaasiga heitgaasitesti tehes.Turbost ei tea midagi.

Postitatud: K Nov 10, 2010 12:38 am
Postitas maitus
Miks see siis vale foorum on? Ehitan ju 4x4 Uaz 452 bussi. Mootor on jah vabalthingav.

Postitatud: K Nov 10, 2010 8:25 am
Postitas carpets
Mootori kohta peaksid trandsitimeestelt uurima,sest ühelgi maasturil pole ju sellist mootorit.

Postitatud: K Nov 10, 2010 9:33 am
Postitas maitus
Ei tea kahjuks ühtegi transitimeest. Olen otsinud ka netiavarustest seda infi, aga mitte väga intensiivset.
Sinu loogika kohaselt peaksin siis Hiace kohta küsima Hiace meestelt ja Scorpa kohta Scorpameestelt jne. :D . Ma loodan siiski, et siin on palju selliseid mehi, kes autodest ka laiemalt rohkem teavad ja kellele auoremontimine leiva lauale toob. Kaldun arvama, et oled siin ka samavärske liige nagu minagi, aga selle vahega, et pole samapalju seda foorumit lugenud. Sellist mootorit mis tehniliste näitajate poolest normi piiridesse mahub ja mida Uazikule peale pole aretatud, on suht raske välja mõelda. Kahjuks ei ole aga ülesse leidnud ühtegi teemat Uazile paigaldatud Ford Transiti D-li kohta. Kindlasti on aga ka selline isend valmis tehtud ja milleks siis ise ämbrisse astuda kui kellelgi on juba kogemused mida jagada. Ju see selle foorumi mõte ka on.
Aga tänan tähelepanu eest :).

Postitatud: K Nov 10, 2010 9:36 am
Postitas maitus
Vabandust, avastasin, et oled siiski juba mitmeid aastaid liige olnud :? .

Postitatud: K Nov 10, 2010 5:07 pm
Postitas seff
maitus kirjutas:Küsiks veel seda ka, et kui palju Transiti mootor pöördeid välja annab?
mul läks geneka pealt võetud impulsi järgi 5000, aga no hääl oli siis ka juba suht ebaloomulik et siis 86a 2,5 vabalthingav

Re: Transiti 2,5d käigukast

Postitatud: K Nov 10, 2010 5:14 pm
Postitas Mihkel89
maitus kirjutas:See siis minu teine postitus siin peale ''tere'' ütlemist, aga tere veelkord :D .
Plaanis siis UAZ buss transiti mootori ja käimakastiga. Kas keegi oskab öelda selle mootori kaalu ja käkude ülekandearve? Foorumeid lugedes tundub, et kuulikindel mootor on. Mis sellise mootori kap. remont võiks maksta?
Esimene valik oli küll Hiace aga ma ei ole suutnud sellist mootorit kuskilt leida.

Mait
Kasutaja Tambet´il peaks minumeelest olema Hiace mootor, kui ta seda veel maha pole müünd.

Postitatud: K Nov 10, 2010 8:00 pm
Postitas carpets
Ma võin öelda ,et mul on 469-l mb 3.0d mootor koos mb enda 4-k.kastiga ja ptr vahekast.

Postitatud: K Nov 10, 2010 8:39 pm
Postitas pikapäkk
Mul transiti mootor 2,5D koos kastiga olemas,92a.Max pöörded saaks teada ülev.meestelt.

Postitatud: K Nov 10, 2010 8:59 pm
Postitas maitus
Tänan vastuste eest.
seff kirjutas:
maitus kirjutas:Küsiks veel seda ka, et kui palju Transiti mootor pöördeid välja annab?
mul läks geneka pealt võetud impulsi järgi 5000, aga no hääl oli siis ka juba suht ebaloomulik et siis 86a 2,5 vabalthingav
Kas Sul on see mootor Uaz-i peal ja kui on , siis mida ütled kütusekulu kohta ja mis kast sul on?

Ma ei ole suurema mootori, kui 2,5 l , peale mõelnud, sest on väike hirm, et muud vidinad ei pea selle valule vastu. Kas võib aga olla, et suurema(võimsama) mootoriga on hoopiski ökonoomsem kütusekulu- kuna kannatab kõrgema käiguga väiksema mootoripöördega sõita? Ma ei aja just erilist ökot taga, aga kui selline asi juba ette võtta, siis tahaks midagi sellist paigaldada, et maanteel ikka kümnega hakkama saaks. Carpets, ehk kommenteerid natuke?
Kas ptr-i vahekast on vasutpidavam kui 69 oma?

Kindlasti võtan ka Selle Tambetiga ühendust.

Postitatud: K Nov 10, 2010 9:08 pm
Postitas RAMBO
carpets kirjutas:Mootori kohta peaksid trandsitimeestelt uurima,sest ühelgi maasturil pole ju sellist mootorit.
Vale vastus. Transiti mootor on land roveril peal.Kui ma ei eksi ,siis defekal,aga eks Landy oskab rohkem sellest pajatada.l

Postitatud: K Nov 10, 2010 9:18 pm
Postitas maitus
pikapäkk kirjutas:Mul transiti 2,5D koos kastiga olemas,92a.Max pöörded saaks teada ülev.meestelt.
Mul on ka 1 saadaval aga hinda küsiks ikkagi? Või peaks selles küsimuses privama :D ?Mitme käiguga kast on? Ma ei ole aga sellepärast ära ostnud, et enne tahan teada käigukasti ülekannet. Kui suurem kui 1:1 siis jama natuke. Vahekastil, lulgesin siit kuskilt, on ka 1:1,migagi. Kastil võiks siis natuke miinuses olla, muidu jääb maantesõit nadiks. Mul aga tuleb suht palju maanteel ka sõita ja kuna päris mülkasse ei plaani ronida, siis ka kindlasti kiired sillad.

Postitatud: K Nov 10, 2010 9:38 pm
Postitas hulkur