1. leht 1-st
Diisli gaasitamine
Postitatud: K Nov 03, 2010 11:11 pm
Postitas hulkur
Otsides internetist mingit infi, sattusin pool kogemata ühele
ausside saidile mis jupiks ajaks mu tähelepanu pälvis. Teemaks siis turbodiisel mootorile gaasi "pritsi" lisamine enne turbot.
Ilus presentatsioon kah...
Olen sellest varem ka kuulnud, aga tekkis küsimus, kas keegi meist on sellega varem reaalselt kokku puutunud - kas ongi nii äge nagu nad seda väidavad olevat? Või kas sellist asja Eestis ka keegi on võimeline tegama ja mis see maksta võiks?
andres
Postitatud: K Nov 03, 2010 11:19 pm
Postitas FlammablE
JR chevyl kasutusel propane injection ja minu teada siinmail seda veel pruugitud. Aga asi ise ehitades lihtsamast lihtsam, küsimus rohkem selle süsteemi juhtimises ja seadistamises. Netist otsides leiab täpsemat infot. Kõige lihtsam on nupust sisse/välja, võimalus veel teatud rõhu pealt aktiveerida või siis ka mingi keerulisem süsteem, mis ka vastavalt koormusele/rõhule/pööretele muudaks propaani kogust jne.
Postitatud: K Nov 03, 2010 11:22 pm
Postitas hulkur
Nagu ma aru sain siis sellel ausside regulaatoril määrataksegi pritsitava gaasi kogus turbo rõhuga.
Postitatud: K Nov 03, 2010 11:46 pm
Postitas jr
hulkur kirjutas:Nagu ma aru sain siis sellel ausside regulaatoril määrataksegi pritsitava gaasi kogus turbo rõhuga.
Jah, sest gaasi kogus peab suurenema koos diislikoguse ja õhu koguse suurenemisega. Asi rõhu pealt välja regullida on ilmselt kõige lollikindlam. Turbomootoriga on LPG sisselase päris tuntava effektiga.
Postitatud: N Nov 04, 2010 10:39 am
Postitas HKA
Kas mitte ei olnud ka endisel KASU+ autol propaani juurdepritse? Kunagi, kui nad autot müüsid, siis müügikuulutusest jäi silma. Äkki saavad endised või uued omanikud kogemusi jagada?
Postitatud: N Nov 04, 2010 11:01 pm
Postitas FlammablE
JR, kas Sul on kodukootud süsteem või kusagilt valmis kit tellitud? Kui kodukootud, siis äkki valgustad lähemalt, mis juppe kasutatud ja kuidas gaasi etteandmine reguleeritud.
Postitatud: L Nov 06, 2010 10:31 pm
Postitas 3FjaN
Kasu poistel oli see propaankit kindlalt peal. Meia Terraano oli kui udusulg neil järgi. Esiklaas oli paksu turbakihi all.
Lisboonuseks on VÄGA kiiresti kerkiv jahutusvedeliku temperatuuri näidiku osuti. Kui ma õigesti mäletan, siis tohtis propaansegu laadida mõne sekundi korraga. Pauku tuli hullu moodi. Mootor oli neil BMW 2,5 TDI ja radika suurust ei tea. Jahutus on kriitilise tähtsusega.
Õige bensiinimootor on minu arvates ikkagi parim lahendus. Eriti teades diiselkütte hinda ja tean ka diisli hoolduskulu. Väändega on muidugi omad suhted
Urmas
Postitatud: P Nov 07, 2010 3:21 pm
Postitas Praks1
Selleks pole eriti palju vaja,et see kodus valmis teha.
Vaja reguleeritavat reduktorit, magnetklapp,gaasipedaalile andur,näiteks piduri konn ja lisaks lüliti mis lülitab konna välja,nats voolikuid ja võib hakkata seadistama ja proovima.
Kes kohe tahab vahet tunda võib lasta niisama voolikuga nats,proovisime,päris lahe
