Diisli gaasitamine

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Diisli gaasitamine

Postitus Postitas hulkur »

Otsides internetist mingit infi, sattusin pool kogemata ühele ausside saidile mis jupiks ajaks mu tähelepanu pälvis. Teemaks siis turbodiisel mootorile gaasi "pritsi" lisamine enne turbot.

Pilt

Ilus presentatsioon kah...

Olen sellest varem ka kuulnud, aga tekkis küsimus, kas keegi meist on sellega varem reaalselt kokku puutunud - kas ongi nii äge nagu nad seda väidavad olevat? Või kas sellist asja Eestis ka keegi on võimeline tegama ja mis see maksta võiks?

andres
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

JR chevyl kasutusel propane injection ja minu teada siinmail seda veel pruugitud. Aga asi ise ehitades lihtsamast lihtsam, küsimus rohkem selle süsteemi juhtimises ja seadistamises. Netist otsides leiab täpsemat infot. Kõige lihtsam on nupust sisse/välja, võimalus veel teatud rõhu pealt aktiveerida või siis ka mingi keerulisem süsteem, mis ka vastavalt koormusele/rõhule/pööretele muudaks propaani kogust jne.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Nagu ma aru sain siis sellel ausside regulaatoril määrataksegi pritsitava gaasi kogus turbo rõhuga.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

hulkur kirjutas:Nagu ma aru sain siis sellel ausside regulaatoril määrataksegi pritsitava gaasi kogus turbo rõhuga.
Jah, sest gaasi kogus peab suurenema koos diislikoguse ja õhu koguse suurenemisega. Asi rõhu pealt välja regullida on ilmselt kõige lollikindlam. Turbomootoriga on LPG sisselase päris tuntava effektiga.
+372 5028488
HKA
Mudder
Postitusi: 91
Liitunud: L Okt 07, 2006 8:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas HKA »

Kas mitte ei olnud ka endisel KASU+ autol propaani juurdepritse? Kunagi, kui nad autot müüsid, siis müügikuulutusest jäi silma. Äkki saavad endised või uued omanikud kogemusi jagada?
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

JR, kas Sul on kodukootud süsteem või kusagilt valmis kit tellitud? Kui kodukootud, siis äkki valgustad lähemalt, mis juppe kasutatud ja kuidas gaasi etteandmine reguleeritud.
Kasutaja avatar
3FjaN
Kitsas puu & hüppav känd
Postitusi: 214
Liitunud: K Mär 30, 2005 7:38 am
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas 3FjaN »

Kasu poistel oli see propaankit kindlalt peal. Meia Terraano oli kui udusulg neil järgi. Esiklaas oli paksu turbakihi all.
Lisboonuseks on VÄGA kiiresti kerkiv jahutusvedeliku temperatuuri näidiku osuti. Kui ma õigesti mäletan, siis tohtis propaansegu laadida mõne sekundi korraga. Pauku tuli hullu moodi. Mootor oli neil BMW 2,5 TDI ja radika suurust ei tea. Jahutus on kriitilise tähtsusega.

Õige bensiinimootor on minu arvates ikkagi parim lahendus. Eriti teades diiselkütte hinda ja tean ka diisli hoolduskulu. Väändega on muidugi omad suhted :shock:

Urmas
Tööle seltsimehed,igatahes!
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Selleks pole eriti palju vaja,et see kodus valmis teha.
Vaja reguleeritavat reduktorit, magnetklapp,gaasipedaalile andur,näiteks piduri konn ja lisaks lüliti mis lülitab konna välja,nats voolikuid ja võib hakkata seadistama ja proovima.
Kes kohe tahab vahet tunda võib lasta niisama voolikuga nats,proovisime,päris lahe :D
Proto
53951597
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”